Наша компанія надає послуги з керування готельними об’єктами з 2014 року. За цей час ми сформували алгоритм, за яким співпрацюємо з готелями. Ми виділили основні питання щодо нашої роботи, які цікавлять власників, і розкрили їх.

Як проходить процес передачі готелю у керування Ribas Hotels Group?

Перед початком роботи наша компанія має закрити низку питань, аби сформувати умови для співпраці. Підготовка включає такі етапи:

  1. Інвентаризація. Оскільки ми надалі повноцінно відповідатимемо за майно готелю, то на початку робимо його інвентаризацію. Вона виконується разом з власником або з його представником.
  2. Оформлення дефектного акта. Наша компания оцінює в якому стані перебувають предмети, для того, щоб в майбутньому між сторонами не було взаємних претензій. Складаємо дефектний акт з власником або його відповідальними особами. При його розробці також узгоджуємо можливість реінвестування грошей, аби виправити наявні вади.
  3. Тестування співробітників. Ми екзаменуємо й інспектуємо робітників об’єкта. Наша компанія не налаштована когось звільняти, оскільки також працює з людьми, а лише з’ясовує їхні soft і hard skills та чи потрібне додаткове навчання персоналу готелю. Крім того, ми аналізуємо необхідність зміни наявних стандартів у закладі.
  4. Передання повноважень у відділах. Якщо це великий об’єкт, то як керівна компанія ми завжди беремо на себе питання бухгалтерії, маркетингу та продажів. Всі керівники відділів працюють у бек-офісі Ribas Hotels Group. Крім того, ми проводимо інвентаризацію онлайн- і офлайн-майданчиків, доступи до яких нам потрібно отримати.
  5. Формування бюджету. Ми створюємо фінансовий план на один операційний рік, узгоджуючи всі витрати з партнером.

Після формування та навчання команди, узгодження бюджету, а також фіксації матеріального майна, наша компанія починає роботу. Від підписання Меморандуму про співпрацю до моменту того, як ми починаємо відповідати за об'єкт, беремо на себе всю операційну діяльність, нам потрібно два місяці.

Коли готель перейшов до вас у керування, які точки контролю у власника? Як він може зробити висновок чи правильне рішення прийняв, запросивши до проєкту вас?

У нас є три показники, про які ми звітуємо: виконання бюджету, репутаційні коефіцієнти (оцінка на Booking.com чи в Google) і майнові питання (в якому стані перебуває майно та в якій кількості).

Ми проводимо щоквартальні зустрічі, де підсумовуємо результат роботи. Щомісячно наша бухгалтерія надсилає звітність власнику. Крім того, він має доступ до всіх програм керування. А раз на квартал наша компанія підсумовує партнерську діяльність. Тобто ми зустрічаємось і надаємо звіт по цим трьом напрямам, згідно якого партнер оцінює нашу роботу.

Опишіть процес передачі маркетингових повноважень і продажів.

Для того, щоб визначитися чи будемо співпрацювати з об’єктом по цим пунктам, ми насамперед маємо зробити аудит рекламної діяльності та продажів, які нині є. Це потрібно нам, аби зрозуміти чи ми дійсно зможемо збільшити заповнюваність цього готелю. Якщо ми бачимо, що він ефективно працює, і коригування несуттєві, то просто надаємо власнику консультацію та він вносить зміни самостійно. Але такі випадки зустрічаються дуже рідко.

В інших ситуаціях ми розуміємо як можемо покращити процеси. Наші спеціалісти формують маркетинговий і план продажів, у яких показують що ми маємо можливість привнести, роблять розрахунок рекламного бюджету готелю й узгоджують його з нашим партнером.

Нині, в умовах війни, ніякі маркетингові зусилля не дадуть того результату, що був до повномасштабного вторгнення. Однак ми вважаємо, що наразі все одно важливо не забувати про рекламу об’єкта. До прикладу, ми залучили в готель Ribas Karpaty блогерів, щоб вони там мешкали, не задля лідогенерації, як це могло бути до повномасштабної війни, а з погляду його піару.

Звісно, у іншому випадку можна було б запустити контекстну рекламу і вона могла б принести дзвінки, але нині на ринку немає попиту, тому треба працювати над піаром для майбутнього.

Зазначимо, що наші дії з просування роблять впізнаваним саме готель, ми не інвестуємо за їхній рахунок в рекламу нашої компанії.

Як проходить процес розірвання співпраці?

У Меморандумі прописаний цей пункт. За три місяці до тієї дати, коли є бажання зупинити співробітництво, власник має нас сповістити, щоб ми підготували все, що нам потрібно для передачі відповідальності. Ми розуміємо, що якщо цим об’єктом керуватиме хтось інший, або сам власник, то йому потрібен певний термін, як і нам на початку, для того, щоб взяти відповідальність за майно.

Нещодавно інвестор одного з наших готелів продав об’єкт і туди зайшла нова керуюча компанія. Ми зробили все, що було потрібно для передачі, та навіть більше. У результаті вона отримали повністю готовий до продовження роботи заклад, навіть із командою. Ми працювали з цим об’єктом 7 років і він залишився у гарному стані, має високий рейтинг.

Підписуйтесь на наш блог, аби слідкувати за головними тенденціями на ринку гостинності!