Про тренди 2018 року в найважливіших складових готельних бізнес-процесів, таких як SEO, SMM, HR та інших — з редакцією Hotelier.PRO ексклюзивно поділилися фахівці керуючої компанії Ribas Hotels Group.

Тренди в готельному бізнесі

Артур Лупашко ГЕНЕРАЛЬНИЙ ДИРЕКТОР RIBAS HOTELS GROUP

Ті маркетингові інструменти, які працювали два роки тому, сьогодні вже не окупають себе. Те, що дивувало гостей в готелі рік тому, сьогодні сприймається як належне.

У 2018 року будуть компанії, які працюють із CRM-системами і АСУ, а також готелі, які спілкуються зі своїми гостями в соціальних мережах, відповідають на відгуки і йдуть завжди на компроміс з гостем.

«На коні» будуть керівники, які інвестують у навчання своїх співробітників та спрощують всі свої процеси.

ПОРАДА: Використовувати кризу на благо і стежити за змінами кон'юнктури ринків, щоб завжди бути на хвилі.