+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Інтерв`ю

Артур Лупашко: «Інвестори, які хотіли будувати бізнес-центри за кордоном, завдяки нам будують готелі в Україні»

5 жовтня 2023
5 хвилин

Артур Лупашко про масштабування Ribas Hotels Group, потенціал внутрішнього туризму та амбітні плани на світовий ринок

За 9 років компанія Ribas Hotels Group стала брендом в Україні та отримала позитивну репутацію в готельному бізнесі. Нині компанія керує 28 готелями лише в Україні, готується до проєкту на Балі та веде перемовини з Польщею, Іспанією, Італією та Чорногорією. А також запускає нові формати — від кондоготелів до глемпінгів — та допомагає партнерам зробити так, щоб їхні інвестиції працювали.

Про підхід до роботи Ribas Hotels Group, незайняту нішу для інвестицій та силу особистого бренда в інтерв’ю Forbes Ukraine розповів засновник та гендиректор компанії Артур Лупашко.

«Наша ціль — побудувати світову мережу готелів, наша місія — створювати проєкти, які стануть якорями для нових туристичних напрямків, і дадуть змогу більшій кількості людей відчути якість українського сервісу. З мережею Mandra Glampings так і вийшло — ми відкриваємо глемпінги там, де ніколи не було готелів і не ступала нога туриста», – зазначає Артур Лупашко.

Нині в Україні активно розвивається внутрішній туризм. Спершу пандемія, потім повномасштабна війна виробили в українців звичку подорожувати і відпочивати у своїй країні. Тож для готельного бізнесу це велика перевага і можливість для розвитку. Інвестори готові вкладатися в проєкти в Україні, тим самим залишаюши тут свій капітал.

«Зараз працює сила нашого бренда, завдяки якій девелопери продають нерухомість дорожче і швидше. Наприклад, готельний комплекс у Буковелі Ama Family Resort на 30 котеджів за $15 млн продано за пів року під час війни. Усі забудовники, з якими ми у 2022-му році розпочали реалізацію перших проєктів, цьогоріч придбали ділянки для подальших проєктів. У партнера немає сумнівів — якщо Ribas Hotels Group гарантує дохідність у 13% річних, отже, так і буде», – каже Артур Лупашко.

Також в інтерв’ю Forbes Ukraine гендиректор та засновник Ribas Hotels Group розповів про формат кондоготелів, які стають трендом у дохідній нерухомості в Україні, про формування та важливість особистого бренда та переваги роботи з керівною компанією замість самостійного керування.

Детальніше читайте на Forbes Ukraine.

Підписуйтесь на наш блог, аби не пропустити важливі новини готельного бізнесу!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906