+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Будування

Бізнес-модель та інвестування в апарт-готелі WOL Home+Hotel. Огляд концепції проєкту

25 травня 2022
8 хвилин

Інвестування в нерухомість завжди актуальне, адже це приносить вкладнику стабільний пасивний прибуток. Раніше популярністю користувалися вкладення в житлову нерухомість, зокрема в квартири під здачу в оренду. Поступово на заміну цьому приходить більш якісний і прибутковий сервіс, що не потребує додаткового часу та інших ресурсів власника. Мова про апарт-готель. Цей формат на українському ринку ще не дістав такого широкого поширення як у Європі, проте це лише питання часу. Так, одним з гравців у цьому секторі є мережа апарт-готелів або дохідних будинків WOL Home + Hotel, що входить до портфеля брендів Ribas Hotels Group.

У чому цінність WOL для споживача?

«При створенні цього формату ми хотіли надавати тим людям, які шукають квартири для короткострокової чи довгострокової оренди, альтернативний варіант з готельним сервісом. Щоб гість при в’їзді в апарт-готель не стикався з безліччю незручностей, як при оренді квартири», – розповіла Марія Турікова, менеджер проєктів Ribas Hotels Group.

У проєкті WOL команда Ribas Hotels Group закрила всі проблеми, з яким стикаються люди, винаймаючи квартиру. Насамперед було проведено опитування серед аудиторії – тих, хто орендує апартаменти. Серед основних проблем, які вони назвали, були:

  • складність у пошуку квартири;
  • шахрайство на сайтах оренди;
  • негативний контакт з рієлторами;
  • постійні ремонти у сусідів;
  • брак побутової техніки;
  • неергономічність просторів;
  • неякісна інфраструктура будинку.

Усі апартаменти укомплектовані однаково, відрізняються вони лише площею, тобто студія – це 25 м², однокімнатні апартаменти – 35 м² та двокімнатні – 55-65 м²

Цільовою аудиторією WOL є молоді, динамічні представники креативних індустрій, а також ті, хто працюють віддалено. Це раціональні гості, що хочуть отримати якість і для цього готові десь пожертвувати площею. Натомість вони отримують певні бонуси. Як-от те, що можна зняти апартаменти на будь-який термін проживання без комісій і передоплат. Крім того, у WOL не дискримінують гостей за принципом наявності тварин, дітей тощо. Тут є апартаменти як для алергіків, де не буде тварин, так і поверх, де можна мешкати зі своїми домашніми улюбленцями.

Основні характеристики

Загалом у концепції WOL представлено три види апартаментів: це студія, студія + спальня та студія + дві спальні. Усі апартаменти укомплектовані однаково, відрізняються вони лише площею, тобто студія – це 25 м², однокімнатні апартаменти – 35 м² та двокімнатні – 55-65 м². Усі вони мають необхідну кількість меблів і побутової техніки для комфортного проживання.

Під інфраструктуру першого реалізованого об’єкта мережі – WOL.121 у Одесі, відведено один поверх. Там розмістили спортзал з терасою, на якій влітку можна займатися йогою, проводжати захід сонця, зустрічати світанок.

«Ще одним елементом інфраструктури є коворкінг. Його присутність в апарт-готелі WOL.121 не викликала жодних сумнівів, тому що ми розпочинали проєктування вже в умовах COVID-19 і знали, що багато хто зараз переходить на режим роботи вдома. Тому ми хотіли створити простір, в якому класно працювати та комунікувати», – розповіла Марія Турікова.

У апарт-готелі WOL.121, через близькість до моря, передбачено номери як для короткострокового, так і для довгострокового перебування

Вибір локацій для апарт-готелів

Від вибору розташування об’єкта залежить співвідношення типів апартаментів. Тобто якщо апарт-готель побудували ближче до центральної частини міста, у ньому переважатимуть апартаменти з невеликою площею. Аж до того, що частина може бути просто номерним фондом без кухні. Все ж короткострокова оренда диктує вищий показник ADR (середня ціна за номер/ніч). А будувати комплекс, що буде зосереджений лише на довгостроковій оренді, для девелопера нецікаво.

Для локації апарт-готелів WOL розглядаються також певні рекреаційні зони. У такому випадку співвідношення буде на користь довгострокової оренди, адже там можна реалізувати більші за площею апартаменти.

У апарт-готелі WOL.121, через близькість до моря, передбачено номери як для короткострокового, так і для довгострокового перебування. «Водночас ця локація непопулярна для ділової активності, тому ми розуміємо, що в травні-вересні у нас переважатимуть гості, що залишатимуться на короткий термін, як у готелі. Вже з кінця вересня по квітень включно здебільшого люди заїжджатимуть на довгий термін», – розповів Артур Лупашко, засновник мережі Ribas Hotels.

У планах компанії також відкриття апарт-готелів бренда WOL у Києві, Миколаєві, Полтаві та Львові.

Вкладники обиратимуть формат виплат – фіксовану орендну ставку або відсоток від загального доходу об’єкта, і отримуватимуть гарантований прибуток

Дохідна бізнес-модель

Якщо говорити про бізнес-модель, у апарт-готелі WOL будуть виставлені апартаменти на продаж для інвесторів. Вкладники обиратимуть формат виплат – фіксовану орендну ставку або відсоток від загального доходу об’єкта, і отримуватимуть гарантований прибуток.

Така бізнес-модель являє собою потрійний союз: готельний оператор, який надає свою концепцію, послуги девелопера у будівництві, а також інвестор. І в цьому випадку win-win-win буде тоді, коли девелопер вчасно збудує комплекс, який запроєктувала компанія Ribas Hotels Group, і після здачі його в експлуатацію остання якісно надає інвестору послуги з управління.

На ринку є багато мікроінвесторів, які хочуть отримувати пасивний дохід. Купівля апартаментів у апарт-готелі – саме про це.

У випадку з WOL інвестор платить $2000-2500/м², залежно від локації, й отримує у вказані терміни свої апартаменти

Серед основних переваг інвестування у апарт-готель:

  • Немає прив’язки до локації. Цей продукт цікавий для інвестування як мінімум через те, що вкладник не прив’язаний до місця розташування об’єкта. Якщо ж порівнювати з вкладенням у звичайну квартиру, це потребує фізичної присутності в тому місті. У випадку з дохідною нерухомістю, вкладник тяжіє лише до тієї локації, де вища прибутковість.
  • Інструменти для віддаленого контролю. Наразі команда Ribas Hotels Group реалізує додаток для інвесторів WOL, завдяки якому можна буде дистанційно контролювати фізичний стан апартаментів. Це будуть фото- та відеозвіти після генеральних прибирань, журнал відвідувань, календар бронювань і багато іншого. І ці функції доступні онлайн з будь-якої точки світу. Саме це одна з найбільш значущих переваг у порівнянні зі здачею квартири в оренду.
  • Фіксована ціна за м2. На європейському та навіть грузинському ринках апарт-готелі або дохіді будинки давно є більш затребуваними, ніж просто інвестування в квартиру в новобудові. Раціональніше купити готовий продукт, тому що на нього є фіксована ціна. У випадку з WOL інвестор платить $2000-2500/м², залежно від локації, й отримує у вказані терміни свої апартаменти.
  • Висока прибутковість. Прибутковість WOL становитиме майже $15/м² і матиме окупність близько 10% річних. Ці цифри наближені до комерційної нерухомості. Якщо ж здавати квартиру самостійно, то окупність становитиме 5%, і, відповідно, прибутковість буде нижчою.

«Наразі ми бачимо, що споживачі звикають до якісного сервісу. Ми припускаємо, що з появою таких об'єктів ринок орендної нерухомості трансформуватиметься й змінюватиметься на краще. І гості будуть обирати найчастіше апартаменти з повним циклом сервісу та якісною інфраструктурою», – резюмував Артур Лупашко.

Дивіться відеоогляд концепції проєкту WOL Home + Hotel на нашому YouTube-каналі.

https://youtube.com/watch?v=KB4YaoF90q0%3Fstart%3D0
Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906