Світові фінансові аналітики стверджують, що готельна нерухомість є найбільш надійною і прибутковою.

Привабливість сезонних готелів

Якщо говорити про рентабельність, то найбільш привабливими в цьому сенсі є пляжні готелі. Вони мають легкий конструктив, тонкі стіни. У них відсутня система опалення. Працює мінімальний штат і 70-80 днів на рік об’єкт функціонує у режимі повного завантаження. А у міжсезоння витрати - тільки на охорону. Окупність коливається в межах п’яти-семи років.

До того ж кожний регіон України справді має унікальні умови для розвитку туристичних об’єктів. В Одеській і Миколаївській областях зосереджені одні з найвідоміших курортних точок України. Вони розташовані у теплій частині Причорномор’я, тому температура морської води і повітря залишається комфортною для повноцінного відпочинку навіть під час оксамитового сезону. Широкі пляжі, інфраструктура, що розвивається, пологий шельф моря сприяють тому, що ці курортні зони сподобались туристам.

Унікальний регіон потребує особливого підходу

Незважаючи на такі сприятливі умови, регіон має багато специфічних проблем, пов’язаних зі сферою гостинності. І для їх розв’язання далеко не всі розповсюджені прийоми просування стануть у нагоді.

Свою точку зору на це питання висловив один з власників об’єкту в Одеській області:

— Часто буваю на навчальних тренінгах у столиці. Головна проблема, з якою стикаюсь - інструменти, отримані від київських фахівців, часто-густо не відповідають реаліям нашого регіону. Затока, Коблеве, Грибівка, Вилкове та інші курортні зони є унікальними за своєю природою і, що важливіше, — за природою туристів, які з року в рік туди приїжджають. Саме тому власники баз відпочинку, невеликих прибережних готелів потребують інформації та інструментів, які можна застосувати на цій багатій, але специфічній території.

Чому ми?

17 і 19 квітня у Коблевому і Затоці відбулись практичні семінари «Три кіти успішого готелю: проектування, управління, маркетинг». Заходи були організовані керуючою компанією Ribas Hotels Group.

Наші спікери є практиками, які щоденно вирішують актуальні питання сфери гостинності. Інформацію, якою вони діляться, неможливо знайти в інтернеті або на web-курсах. Все, про що говорять спікери, вони застосовували особисто, на реальних працюючих об’єктах, аналізували дію інструментів у режимі реального часу. Тому їх кейси є надзвичайно цінними і варті довіри.

Як це було

Складність організації семінарів у Коблевому і Затоці була також у тому, що через завантаженість спікерів непросто було зібрати їх в одному регіоні з різних куточків країни. У вільний від виступів час вони керують своїми компаніями, об’єктами чи відділами. Напередодні сезону вони, звісно, не мають великої кількості вільного часу, однак кожен з них чудово знає стан сфери HoReCa на південному узбережжі. І всіх об’єднує загальна мета — підвищення рівня українського сервісу, а значить — покращення іміджу нашої країни на міжнародному ринку гостинності.

Компанія зацікавлена у тому, щоб Україна асоціювалась у мандрівників з країною, в якій комфортно відпочивати, цікаво подорожувати і куди хочеться повертатися. Вона має все для того, щоб стати туристичним центром №1 у Європі. І Ribas Hotels Group, як керуюча компанія, всіляко цьому сприятиме.

Кожен зі спікерів обрав найбільш актуальну туристичну тему в розрізі регіону, розібрав її на запчастини і надав ефективне її розв’язання.

Так у рамках двох семінарів учасники отримали топ-десятку інструментів прибуткового готелю від провідного маркетолога Ribas Hotels Group ВІкторії Кофман; дізналися, як правильно продавати сон у курортному готелі, від очільника компанії SHTAYER Юлії Штаєр; завдяки керуючому мережею хостелів «Friday» Артему Дмитриченко отримали алгоритм роботи з найчисленнішою аудиторією мандрівників — мілленіалами; ознайомились з переліком ефективних інструментів, які дозволяють уникнути помилок у відділ продажів.

Детальніше про роботу цієї сильної команди ви можете прочитати на авторитетному готельному порталі ProHotelia.

Нагадаємо, що минулого року в Буковелі ми провели схожий практикум — «100 днів зі 100% завантаженням», який зібрав провідних готельєрів Прикарпаття і отримав чимало позитивних відгуків.

Раннє бронювання — запорука впевненості в успішному сезоні

Один з інструментів, який ми рекомендували і рекомендуємо нашим готельєрам в рамках семінарів — це раннє бронювання. До речі, у Європі туристи активно користуються ним. Наприклад, у Великій Британії близько 84% мандрівників воліють планувати та організовувати свій відпочинок заздалегідь.

В нашій країні цей напрям лише набирає обертів.

Минулого року завдяки ранньому бронюванню ще до настання травневих свят номерні фонди курортних об’єктів Кароліно-Бугазу, Затоки, Коблевого і Грибівки, які входять до складу мережі, були завантажені на суму понад 600 000 гривень.

Поточного року цей показник значно збільшився.

Станом на 27 квітня 2018 року курортні готелі Ribas Hotels Group заброньовані на суму понад 4 400 000 грн.

Ми — не конкуренти. Ми — партнери!

— Одеська і Миколаївська області — наші рідні краї та одвічно туристичні області. Тому нам дуже приємно ділитися тут своїм досвідом, — підкреслив засновник компанії Артур Лупашко. — Мета проведення таких навчальних тренінгів — підвищити рівень усвідомлення та освіченості у сфері гостинності у людей, які приймають головні рішення: власників і керуючих готелями. Об’єднавшись, ми зможемо покращити якість відпочинку і сервісу у рідному регіоні. Плануємо проводити такі заходи по всій Україні до тих пір, поки не збільшимо оборот туристів і валового доходу в Україні щонайменше вдесятеро.

Плануємо проводити такі заходи по всій Україні до тих пір, поки не збільшимо оборот туристів і валового доходу в Україні щонайменше вдесятеро.

Короткий репортаж про те, як яскраво і продуктивно пройшли практичні семінари, ви можете подивитись тут.