Презентація в стилі party: як успішно презентувати корпоративний журнал
30 серпня відбулась презентація корпоративного журналу керуючої компанії Ribas Hotels Group. У затишному кафе Dvor12 у передостанній день літа зібрались близько сотні гостей. Вітання з виходом друком пілотного випуску, пропозиції щодо співробітництва, знайомства з успішними людьми — лише дещиця цього чудового вечора.
Як це вийшло? Ділимося секретами проведення успішного заходу:
Формат
Стиль пудрової вечірки був обраний не випадково. Закінчення літа само по собі диктувало вихід за межі звичних іміджевих заходів. Ми запропонували гостям насолодитися легким вечірнім бризом, що доносився з моря, шампанським і неформальним спілкуванням.

Зізнаємось, спочатку для проведення презентації було обрано ситльний конференц-зал одного з чотиризіркових бізнес-готелів міста. Поміркувавши, ми зрозуміли, що концепція журналу Ribas, який докорінно відрізняється від видань такого типу, припускає проведення заходу у більш неформальній обстановці. Виникла потреба в атмосферному молодіжному, максимально відкритому просторі. Незабаром ми знайшли його. На одному з найкрасивіших бульварів Одеси — Приморському — розташувалося кафе Dvor12, Одеській двір з неймовірно теплою енергетикою та оригінальним оформленням якомога краще підходив для проведення презентації.

Сценарний план містив три тематичні блоки: «Творці журналу», «Герої номеру» і «Гості заходу».
Щоб велика кількість виступів не втомлювала публіку, ми вирішили чергувати їх з музичними сетами від ді-джея.
Ді-джей
До речі, вечірка сама по собі потребує музичного супроводження.
Ми запросили на свій захід ді-джея Red Pit, який забезпечував музичний all inclusive на топових вечірках міста. І дійшли висновку, що правильна музична тональність вечора також впливає на загальну атмосферу і настрій гостей.
Фотозона
Чимало осіб не відмовилися б потрапити на обкладинку модного видання. Ми не удавали британських вчених і не проводили багаторічні дослідження, щоб вивести відсоткове співвідношення у цьому питанні. Покладались на розвинену інтуїцію і прийняли вольове рішення відтворити обкладинку журналу висотою людського зросту, щоб гості могли відчути себе під об’єктивами фотокамер на головній сторінці топового глянцю. Додали до фотозони декілька композицій з повітряних куль. Таким чином, створили ефект 3D-фотозони. Слід зазначити, вона користувалась неабиякою популярністю серед гостей. .

Сфера гостинності України багата на експертів, які можуть поділитися кейсами, думками і знаннями. Їх досвід є дуже цінним у масштабах компанії, регіонів, країни. Одні з яскравих лідерів думок — президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга, президент Асоціації корпоративних медіа України Оксана Тодорова, директор Асоціації «Туризм Одеси» Оксана Кузнецова, головний редактор журналу La Boussole Тетяна Полонік — виступили перед гостями вечірки. А співзасновник першої в Україні онлайн-радіостанції Radio MORE.FM Павло Козлов зняв динамічний репортаж про презентацію.

В останній момент з’ясувалось, що генеральний директор компанії Артур Лупашко через термінову ділову поїздку не зможе відкривати захід. І один з яскравих спікерів, засновниця проекту «Знайдено в Україні», «12 вартових», авторка книги «Маленька Чарівна подорож» Лала Тарапакіна також не встигає дістатися до нас.
Так ми ураз втратили ефективне відкриття вечору і одну з довгоочікуваних промовиць, яка до того ж прикрасила сторінки першого номеру журналу Ribas.
Але знайшли чудовий вихід зі становища. Влаштували пряме включення відсутніх ораторів. Так, Артур Лупашко разом з виконавчим директором Андрієм Маренчуком привітали гостей з Буковеля, перебуваючи на фоні готелю, який компанія запустить перед Новим 2019 роком.
Лала Тарапакіна відправила відеовітання зі свого «офісу на колесах», як вона жартома назвала свою автівку. Такі відеоролики урізноманітнили сценарій і додали заходу родзинку.

Наприкінці вечора ми розіграли три сертифікати на проживання у готелях мережі Ribas Hotels Group серед тих, хто зареєструвався на захід і публікував фотографії з хештегами з назвами компаніх і журналу.
