Управління завантаженням номерів: як впоратися із сезонністю?

Деякі власники готелів вважають, що туристичний попит і завантаження мають сезонний характер. Однак, на думку Андрія Маренчука, виконавчого директора Ribas Hotels Group, показник сезонності не працює на якісних об'єктах.



«Іноді буває так, що управлінням готелем на 25 номерів займається повний штат: головний бухгалтер, керівник відділу продажів, маркетолог. Все це насправді – додаткове адміністративне навантаження. Для гостя не важлива Ваша звітність. Тому розділіть, що потрібно туристу (собівартість), і яке Ваше адміністративне навантаження. І Ви здивуєтеся, коли виявите, що остання становить близько 50% видатків», – розповів Андрій Маренчук.
Важливо переглянути процеси, які можна оптимізувати з метою зниження адміністративного навантаження. Намагайтеся збалансувати розхідну та дохідну частини. Іноді бувають ситуації, коли можна інтегрувати онлайн-сервіси для оптимізації кількості персоналу.
«Проєктуючи наші готелі ми, з огляду на досвід, спочатку створюємо їх оптимізованими. Наприклад, запускаючи готель Ribas Karpaty, ми відмовилися від позиції адміністратора SPA, замінивши його стійкою із чистими рушниками», – поділився Андрій Маренчук. Також, з огляду на раціональний підхід до оптимізації витрат, влітку в штаті готелю Ribas Karpaty працює лише один швейцар (у зв'язку з меншою кількістю речей у туристів). Проте взимку, коли гості приїжджають із кількома валізами, працюють два швейцари.

Також зарубіжним прикладом є мережа готелів citizenM. Її цільова аудиторія – раціональні мандрівники. У зв'язку з цим оператор застосував такий принцип у своїх готелях: гість сам вибирає, коли йому потрібне прибирання в номері, і чи потрібне воно взагалі. Від цього залежить вартість кімнати.
Отже, щоб збалансувати бюджет, і це не вплинуло на Ваш сервіс, проаналізуйте, що для Ваших гостей реально важливо – за що вони готові платити підвищену вартість номера.
Створюйте правильні продукти, тоді вони будуть збалансовані за бюджетом у майбутньому. А для того, щоб уникнути помилок, варто звернутися до фахівців – керівних компаній, які зможуть зробити це за Вас. Компанія Ribas Hotels Group завжди готова оптимізувати роботу Вашого готелю.
Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в курсі актуальної інформацію на ринку гостинності України!