+38 (097) 842 08 34
MON-FRI from 9:00 to 17:00
EN
UA RU
Services
Consulting
Effective tools for increasing project profitability
Business plan and concept
Designing
Construction
Development
Cooperation in the development of development projects
Management
For owners of all types of hotel facilities
Purchase/Sell
For owners of hotel facilities
Marketing and Booking
To increase hotel sales
Hotel Check-up
Comprehensive diagnostics for the prosperity of your business
Directions
Investments in Ukraine
From $10,000 into a profitable hotel property
Hotel chain
Dive into the magic of travel with Ribas Hotels
Investments abroad
Hotel business in Europe and Asia
Book “More than a service”
A book that will change the way you think about service
Hotel design
Hotel interior design
About us Our objects Analytics Blog Contacts
EN
UA RU
Management

Організація бізнес-процесів у готелі та їх роль у збільшенні прибутку

16 December 2021
5 minutes

Готель складається з величезної системи процесів, побудованої так, щоб гостю було максимально комфортно перебувати в просторі. Від кожної операції залежить успішність діяльності та, відповідно, прибуток об'єкта.

«Загалом під бізнес-процесом ми розуміємо впорядкованість дій щодо виконання певного виду діяльності, що відбуваються на всіх етапах життєвого циклу готельного підприємства», – пояснив Юрій Цимбал, керуючий Ribas Karpaty.

У готелі ми зустрічаємося з наступними бізнес-процесами:

1. Здавання готельних номерів. Період цього процесу триває з моменту зустрічі гостя при вході в заклад до заселення в номер. Відповідальним за це є старший адміністратор.

2. Господарське обслуговування. Адміністративно-господарська служба контролює стан кімнат на поверхах та інформує співробітників стійки портьє. Якщо ця схема не працює, гостя можуть поселити у непідготовлений до заселення номер.

3. Організація харчування. Цей процес найчастіше пов'язаний із функціонуванням ресторанів, барів, кафе, розташованих у готелі. Головним організатором роботи з підготовки й обслуговування гостей у ресторані є метрдотель або ресторанний адміністратор.

4. Постачання. Процес організації постачання передбачає різноманітні закупівлі необхідних товарів певної якості за вигідною ціною. Він також включає в себе розробку стратегії постачання.

5. Організація охорони. Бізнес-процес полягає у забезпеченні безпеки гостей завдяки організації охорони в готелі. Також він включає проведення навчальних заходів для персоналу, спрямованих на здійснення певних дій у надзвичайних ситуаціях.

6. Маркетингова діяльність. Процес несе у собі пошук потенційних гостей, визначення методів їхнього залучення, просування готелю на ринку, розробку маркетингових планів, проведення аналізу задоволеності клієнта послугами закладу та багато іншого.

Детальну інформацію про організацію служби маркетингу в готелі дивіться на сторінці: https://ribashotelsgroup.ua/hotel-promotion/

7. Організація обліку та фінансової роботи. Цей процес передбачає ведення загального бухгалтерського обліку, фінансових звітів та іншої документації.

«Успіх в організації бізнес-процесів готельного об’єкта полягає у безперебійній діяльності всіх складових, причетних до його функціонування. Основою цього є налагодження комунікації між відділами для ефективного надання послуг гостю», – розповіла Марта Ворох, керуюча готелем Helios Hotel by Ribas.

Для ефективного функціонування всіх відділів насамперед потрібно правильно підібрати персонал, який зможе надавати якісні послуги постояльцю. Проте співробітники мають постійно підвищувати рівень особистісного розвитку, чому зазвичай сприяє керівник готелю у вигляді проведення тематичних і загальнорозвиваючих тренінгів для робітників. Також не в останню чергу треба подбати про мотивацію персоналу: премії, перспективи кар'єрного зростання, проведення тимбілдингів.

Власник може самостійно організовувати роботу готелю. Проте іноді він з різних причин змушений залучати компанії на аутсорс. Варто зазначити, що не завжди це гарна ідея, оскільки не всі підрядники є сумлінними. Іноді співпраця з таким підприємством може вилитися власнику в час, фінанси та репутацію, оскільки порушення порядку одного з бізнес-процесів може спричинити незадоволеність гостей сервісом.

Щоб уникнути подібного досвіду, варто скористатися послугами компанії з організації управління готелем, яка чітко формує вертикаль бізнес-процесів, завдяки чому власнику не потрібні інші підрядники. Такий сервіс пропонує компанія Ribas Hotels Group. Маючи в своєму портфоліо приклади успішних кейсів, вона гарантує власнику готелю прибутковий результат співпраці.

Операційне управління готелем з Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.

Підписуйтеся на наш блог, щоб не пропустити важливу інформацію сфери гостинності!

Share
Contact us
Filling error
Ukraine

Odesa, 25 Lesya Ukrainka Avenue
Lviv, 6 D. Danylyshyna Street
Kyiv, 2 Nezalezhnosti Square, Spaces

+38 (097) 842-08-34

Poland

126, Marszalkowska Centre, Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Bali

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

United Kingdom

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906