+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Маркетинг і бронювання
by Ribas
Маркетингове просування готеля забезпечує високу заповнюваність та стабільний прибуток об’єкту гостинності незалежно від сезонності, конкурентів, місця розташування та інших факторів і допомагає зробити заклад впізнаваним серед цільової аудиторії.
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Просування готелю

Спеціалісти Ribas Hotels Group збільшать впізнаваність та популяризацію готеля за допомогою наступної діяльності:

  • Аналіз цільової аудиторії, дослідження ринку для кращого розуміння цілей та методів просування.
  • Розробка унікальної торговельної пропозиції. Це дозволить підкреслити переваги готеля та відокремитись від конкурентів.
  • Розробка впізнаваної айдентики, логотипу та слогану.
  • Створення індивідуального плану роботи з кожним каналом продажів та стратегії просування.
  • Запровадження системи лояльності для утримання та повернення клієнтів.
  • Розробка нових послуг та напрямків для отримання прибутку.
Керування продажами в готелі

Фахівці Ribas Hotels Group допоможуть організувати продажі та центральне бронювання номерного фонду готелю за допомогою наступних методів:

  • Робота з власною базою корпоративних клієнтів.
  • Реєстрація в головних туристичних системах бронювання.
  • Робота спеціалістів бронювання за авторською програмою Ribas Hotels Group.
  • Навчання працівників рецепції прямим та телефонним продажам.
  • Впровадження тарифної політики, ціноутворення.
  • Планування прибуткової частини.
Програмне забезпечення

Професійна система керування готельним бізнесом дозволяє автоматизувати більшість процесів об’єкту гостинності та зробити їх більш прозорими, ефективними та контрольованими:

  • Оптимізація процесів бронювання, заселення та виселення.
  • Облік авансів за бронювання, розрахунок гостей та виставлення рахунків.
  • Аналіз поточного та прогнозованого навантаження готеля.
  • Запровадження ефективної системи лояльності, що дозволяє сегментувати клієнтів по історії взаємодії з компанією.
  • Керування внутрішніми ресурсами готеля.
  • Планування та контроль роботи персоналу.
Чому обирають Ribas Hotels Group
  • Збільшення завантаження. Централізований відділ бронювання допоможе збільшити конверсію з заявок на 25-30%.
  • Повний супровід. Допомагаємо з вирішенням юридичних питань різного ступеню складності.
  • Лояльна аудиторія. Відділ контролю якості та роботи з репутацією готеля дозволяє сформувати спільноту лояльних клієнтів.
  • Ексклюзивні договори. Корпоративний відділ продажів дозволяє укладати договори з міжнародними та національними компаніями на найвигідніших умовах.
Поширені запитання
Всі
Що входить в послугу керування репутацією готельного об’єкту?

Послуга керування репутацією готельного об’єкту включає в себе роботу з точками контакту з готелем, обробку відгуків на онлайн-майданчиках, відслідковування згадок в мережі, PR-заходи, спрямовані на збільшення впізнаваності.
При виборі готелю 53% гостей орієнтуються на відгуки, залишені попередніми клієнтами. Ігноруючи роботу з відгуками, компанія несе великі репутаційні втрати та недоотримує прибуток.

Які ви використовуєте методи залучення клієнтів до готеля?

Способи залучення клієнтів до готеля залежать від місця розташування, цільової аудиторії, бізнес-моделі, маркетингового бюджету та багатьох інших факторів.
Найпоширенішими є створення офіційного сайту, інтегрованого з програмним забезпеченням готелю, партнерство з агрегаторами (TripAdvisor, Booking.com та ін.), digital-marketing, PR-заходи, розробка системи лояльності, бонусів та спецпропозицій, робота над покращенням якості послуг.

За рахунок чого ви плануєте збільшити прибутковість готелю?

Прибутковість готельного бізнесу буде зростати пропорційно зростанню потоку клієнтів. Маркетинг готеля допоможе зробити завантаження об’єкту гостинності високим та стабільним, незалежно від сезонності та інших факторів.

У нас є свій відділ продажів та маркетингу в готелі, чи обов’язково звертатись до ваших фахівців?

Функція маркетингового відділу та відділу продажів — підвищення завантаження готеля.
Якщо у вас є власний штат спеціалістів, ми можемо проаналізувати роботу відділу, щоб виявити слабкі та сильні сторони, провести навчальні заходи та тренінги, поділитися власними напрацюваннями для збільшення потоку клієнтів.

Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906