+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Новини

Готельний бізнес Одеського регіону: больові точки, особливості, розвиток

21 лютого 2019
8 хвилин

Як покращити бренд Одеси і регіону: популяризувати маловідомі маршрути? Як збільшити продажі номерів у зимовий період? Які перевірки мають відбутися відповідно до оновленої системи оподаткування? Як грамотно здійснювати кадрову політику і не страждати через плинність персоналу у сезон?

Модератором заходу став засновник проекту ADVANCE, бізнес-тренер Микола Латушкін.

В рамках круглого столу були порушені такі вектори інтересів, як туристичний збір — 2019, збільшення сезонності в Одеському регіоні, оптимізація податків, особливості формування одеського бренду, нематеріальна мотивація кадрів, круїзний бізнес в Одесі, лоукости.

На запитання про оподаткування відповіла керівниця компанії «Світ бухгалтерії» Оксана Тищенко. Юридичні аспекти підготовки документації висвітлив керуючий адвокатським бюро «Паляничко і партнери» Віталій Паляничко.

Про розвиток бренду міста за допомогою готелів розповів генеральний директор компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко:

— Готелі розміщують людей, які приїхали на подію. У своїй маркетинговій стратегії наша компанія не просуває свої готелі у місті. Ми просуваємо місто, події в ньому і проводимо асоціативну лінію з готелем. Тому на всіх наших сайтах є розділ «Події». Так створюємо потужний асоціативний ряд курорт — готель. Наприклад, якщо говоримо про Грибівку — пов’язуємо з пляжним готелем Richard, Коблеве асоціюється в гостей нашої мережі з парк-готелем «Кипарис», Одеса — з бізнес-готелем Wall Street.

До речі, на масштабній інвестиційній події під назвою «5T», де одна з «T» відповідає за туризм, — є чітка позиція, яка полягає в тому, що підприємці всіх галузей мають об’єднуватися, щоб створювати привід для візиту в країну або в одне з міст. Такими приводами можуть бути професійні форуми, виставки, конференції, на які приїжджають корпоранти.

На сьогодні переважна більшість виставок відбувається в столиці. Туди на тренінги різного рівня понад десять разів на рік їжджу й я, мої співробітники, наші партнери. Якщо повернути у роботу наші виставкові майданчики, ситуація зміниться на краще.

Розвиток гастротуризму. Почасти цим шляхом розвитку рухається Львів. Він став продавати культуру свого міста у своїх закладах. Нам також необхідно здійснювати таку роботу з рестораторами. В Одесі подібні заклади можна перерахувати на пальцях. Нам дуже допоможе коллаборація всіх галузей бізнесу і влади.

За результатами зустрічі регіональний представник СУП в Одесі та Одеській області, засновник групи компаній SmileFood і SmileCars Олександр Соколов оголосив про плани створення в Одесі Комітету з питань готельної сфери.

— Після процедури створення Комітету будуть визначені топ-10 найактуальніших питань, і спільно з міською владою покроково йтимемо до їх вирішення: організовувати профільні заходи, налагоджувати діалог між органами прокуратури, СБУ, місцевого самоврядування і готельного бізнесу.

По закінченні офіційної частини зустрічі учасники продовжили спілкування у неформальній атмосфері. Багато хто з них поділилися враженнями від зустрічі:

Дмитро Чорний, «Де Рібас», Одеса:

— Мені зустріч сподобалась. Були порушені питання, які серйозно цікавлять представників бізнесу. Програма виявилась ширшою, ніж було заявлено. Під час заходу ми вийшли далеко за межі обговорення оподаткування і бухгалтерського обліку в готельній сфері.

Було цікаво дізнатися, що являє собою Спілка українських підприємців, чим займаються і чим можуть бути корисними для готельєрів. Радий був бачити знайомих колег. Також приємно було познайомитися з представниками сфери HoReCA, з якими не доводилось ще бачитися і співпрацювати.

Сергій Пакін, «СityinCity», Одеса:

— Подібні зустрічі я розцінюю як розширення свого кругозору, кола спілкування. Мені цікаві такі заходи, оскільки, керуючи своїм невеликим комплексом, приймаю гостей з різних куточків земної кулі. До речі, минулого року в нас гостювали туристи з Америки, Франції, Німеччини, Чехії, Зімбабве. Сьогодні були порушені дуже актуальні питання готельного сегменту у режимі реального часу. Це важливо. Я думаю, що в майбутньому цей досвід проведення подібних заходів буде продовжений у розрізі детальніших кейсів відносно того, як застосовувати ті чи інші аспекти в оподаткуванні, як краще здійснювати маркетинг готелів, як залучати гостей цілий рік, як взаємодіяти з владою, щоб разом вдосконалювати інфраструктуру і проводити масштабні івенти, які залучатимуть до нас туристів.

Тетяна Фількіна, Асоціація хостелів Одеси:

— Звичайно, одна з найкорисніших — це нагода познайомитися.

Під час роботи круглого столу порушувались питання, які хвилюють усіх готельєрів і хостельєрів. Було корисно почути, як колеги ставляться до цих питань, як розв’язують проблеми. Отримати координати фахівців, які можуть допомогти — це вже велика користь. А на цій зустрічі ми мали нагоду звернутись безпосередньо до експертів і одержати цінний коментарій. Як керуюча, я будую свою роботу в інформаційно-консультаційному векторі. Саме тому вважаю сьогоднішню комунікацію дуже цінною.

Ольга Суслова, рекреаційний комплекс «Три Карасі»:

— Я працюю в цьому середовищі, і знайомства з готельєрами є корисними для мене. Ми пропонуємо нашу локацію для проведення свят та інших заходів. Крім цього, я організовую екскурсійний тур, що розрахований на туристів, які приїжджають у наш регіон на декілька днів. Мені імпонують компанії, які продають не тільки номероночі, але й свій регіон, послуги, що в ньому надаються. Щодо сьогоднішнього заходу відзначу корисність отриманої інформації. Один з учасників круглого столу, Віталій Паляничко, поділився багатьма корисними кейсами, які вже можна застосувати на практиці безпосередньо на об’єктах.

Прес-служба Ribas Hotels Group

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906