+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Управління

Поради з оптимізації витрат на обслуговування готелів взимку

20 листопада 2024
4 хвилини

Зимовий сезон може створювати значні виклики для готелів, особливо через зниження туристичної активності в деяких регіонах, підвищені витрати на опалення та обслуговування приміщень. Проте, з правильним підходом і стратегічними рішеннями, можна значно зменшити витрати та зберегти високу якість обслуговування гостей. Ми підготували низку способів як це зробити.

Енергоефективність як основа зимової економії

Взимку втрати тепла через недостатню ізоляцію можуть становити до 30% витрат на опалення. Щоб зменшити їх, зверніть увагу на такі аспекти:

  • Теплоізоляція. Утепліть стіни, дах і підлогу, якщо це ще не зроблено. Крім того, необхідно перевірити герметичність вікон і дверей, замінити старі ущільнювачі та встановити подвійні чи потрійні склопакети.
  • Системи опалення. Варто використовувати енергоефективні котли та термостати, які дозволяють регулювати температуру залежно від часу доби чи зайнятості номерів у вашому готелі. Радимо інвестувати в сучасні технології, такі як теплові насоси або системи рекуперації тепла.
  • Енергоощадне освітлення. Необхідно замінити лампи на LED, які споживають у кілька разів менше електроенергії. Також можна встановити датчики руху у коридорах, підсобних приміщеннях і туалетах, щоб світло працювало лише за потреби.

На фото апарт-готель WOL.121 (Одеса)

Раціональне використання ресурсів

Зменшення витрат на повсякденні операції також може дати відчутний ефект. Наприклад, використовуйте енергозберігаюче обладнання для прання, що дозволяє зменшити споживання води та електроенергії. Встановіть аератори на кранах і душових системах, щоб зменшити споживання води.

Щодо закупівель засобів для прибирання та продуктів, проаналізуйте обсяги їх споживання, щоб уникнути надлишкових закупівель. Як варіант — об’єднайте замовлення із сусідніми готелями або ресторанами для отримання вигідніших умов у постачальників.

Технічне обслуговування: попередьте витрати на аварії

Зимові умови вимагають ретельної підготовки інженерних систем і зовнішньої інфраструктури. Тож варто дотримуватися такого алгоритму дій:

  • Профілактика. Перевірте стан систем опалення, вентиляції та водопостачання до початку холодів.
  • Снігоприбиральна техніка. Забезпечте швидкий доступ до готелю, маючи снігоприбиральні машини чи контракти з відповідними службами.
  • Захист труб. Утепліть водопровідні труби, щоб уникнути їх замерзання та вартісного ремонту в результаті цього.

Оптимізація інфраструктури

Ефективне управління інфраструктурою допомагає значно скоротити витрати взимку. Зосередьтеся на таких аспектах:

  • Оптимізація використання обладнання. Проводьте регулярний аудит обладнання, щоб уникнути енергозатрат через застарілу техніку або її неефективне використання.
  • Централізація управління інженерними системами. Зведіть всі системи (освітлення, опалення, вентиляцію) під єдиний контроль через автоматизовані панелі.

Оптимізація витрат взимку — це не лише питання економії, але й можливість покращити ефективність операційних процесів і запропонувати гостям нові цінності. Використання енергоефективних технологій, раціональне використання ресурсів і створення привабливих пропозицій допоможуть готелям залишатися конкурентоспроможними навіть у найхолодніший період року. Інвестуйте в підготовку ще з осені чи літа, щоб зима стала часом можливостей, а не випробувань.

Підписуйтесь на наш блог, щоб слідкувати за актуальними статтями ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906