+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Управління

Що найважливіше у партнерстві?

2 жовтня 2024
3 хвилини

Партнерство в бізнесі — це стратегічний інструмент, який дозволяє компаніям зростати, розширювати свої можливості та підвищувати конкурентоспроможність. Однак на шляху до успішного партнерства завжди виникають виклики, які потребують уважного ставлення та продуманих рішень.

У подкасті на каналі Артура Лупашка керівники компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко і Андрій Маренчук поділилися своїм досвідом і розповіли про найважливіші аспекти побудови партнерських відносин. Ми виділили декілька основних критеріїв партнерства, які обговорили спікери у відео.

1. Довіра як фундамент

Довіра — це основа будь-якого партнерства. У перші три місяці ви придивляєтеся один до одного, оцінюєте цінності та підходи. Якщо вони збігаються – партнерство має всі шанси на успіх.

Це перший і, мабуть, найважливіший крок у формуванні стабільних і тривалих бізнес-відносин. Вона закладає фундамент для взаємодії, дозволяє партнерам бути відкритими та чесними один з одним, що є важливим для вирішення будь-яких питань. Проте, як показує практика, довіра — це процес, який потребує часу та зусиль. Вона не виникає миттєво, а формується поступово, через взаємодію та співпрацю.

У Ribas Hotels Group ми приділяємо особливу увагу формуванню довіри на етапі підписання партнерських угод. Саме в цей час партнери мають можливість обговорити всі ключові моменти, висловити свої очікування та зрозуміти, наскільки їхні бачення бізнесу співпадають.

2. Розподіл ролей і відповідальності

Для того, щоб партнерство було ефективним, важливо з самого початку домовитися, хто за що відповідає і як будуть розподілятися вигоди.

«Партнерство завжди будується на вигодаотриманні від того, що буде цей бізнес генерувати», — зауважив Андрій Маренчук, керівний партнер групи компаній Ribas Hotels Group.

Кожен партнер має чітко розуміти, за що він відповідає і які його обов'язки у спільній справі. Це дозволяє уникнути конфліктів і непорозумінь, які часто виникають через нерівномірний розподіл зусиль чи нечітке розуміння відповідальності.

«Якщо ми не змогли збудувати паритетність, то з такими партнерами ми розходимось. Але зазвичай у нас все виходить», — прокоментував Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group.

Партнерство — це не лише фінансові вкладення, а й час, енергія, досвід і знання. У бізнесі кожен має свою роль: хтось керує процесами, хтось інвестує, а хтось контролює виконання. Якщо кожен знає свою зону відповідальності, партнерство працює ефективно.

3. Комунікація як ключ до вирішення проблем

Комунікація — це основний інструмент підтримки партнерських відносин. Успішне партнерство будується на відкритому діалозі, де обговорюються не лише досягнення, але й проблеми. Вчасно обговорені питання дозволяють партнерам зрозуміти одне одного, знайти компромісні рішення та уникнути конфліктів.

Партнерство схоже на стосунки між людьми. Як і в стосунках, у партнерстві важливо обговорювати будь-які питання, навіть якщо вони здаються незручними. Це допомагає будувати здорові відносини і уникати конфліктів.

4. Взаємодоповнення

«Будь-яке партнерство — це має бути про взаємодоповнення. Не потрібно робити бізнес з друзями тільки тому що вони ваші друзі», — вважає Артур Лупашко.

Кожен партнер вносить у спільну справу те, що найкраще вміє робити. Одні займаються операційним управлінням, інші — стратегічним плануванням або інвестуванням. Цей підхід дозволяє ефективно розвивати бізнес і досягати спільних цілей.

У Ribas Hotels Group ми постійно розширюємо коло наших партнерів, запрошуємо нових інвесторів і компанії для співпраці. Крім того, у компанії заохочують співробітників відкривати окремі підкомпанії у партнерстві з Ribas Hotels Group.

5. Спільний розвиток

На думку Андрія Маренчука, інвестори, які купують апартаменти в комплексах, якими керує Ribas Hotels Group, — це партнери, а не клієнти. Адже вони інвестують у бізнес, тобто разом працюють на спільний результат.

Партнерство — це не лише спільна праця, але й спільний розвиток. Кожен учасник партнерства має можливість внести свій вклад і отримати відповідні вигоди. Це стосується не лише компаній, а й інвесторів, які долучаються до розвитку проєктів.

Отже, партнерство в бізнесі — це складний, але цікавий процес, який потребує уваги до деталей, відкритості та готовності до співпраці. У Ribas Hotels Group ми завжди ставимо на перше місце довіру, чесність та взаємну вигоду, що дозволяє нам будувати успішні довготривалі партнерства.

Запрошуємо вас переглянути повну версію подкасту на нашому YouTube-каналі, де спікери більш детально розповіли про власний досвід і підходи до партнерства.

Підписуйтесь на наш блог, щоб відслідковувати більше корисних порад від нашої компанії!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906