+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Управління

Управління готелем: сервіс починається задовго до заселення гостя в готель

27 листопада 2019
5 хвилин

Генеральний директор Ribas Hotels Group, Артур Лупашко надав експертний матеріал на тему: “Сервіс у мережевих готелях” для корпоративного журналу Ribas. Ми адаптували цей матеріал, щоб читачі блогу також змогли отримати корисний контент на цю тему.

В середині минулого століття засновник мережі готелів Four Seasons Ізадор Шарп заклав основу партнерства між окремою керуючої компанією і власниками готелів.

Найчастіше під час інтерв’ю і на зборах партнерів він говорив про те, що саме сервіс допоможе окремій компанії втриматися на плаву під час будь-яких випробувань. Наприклад, в готелях, які він проєктував і будував, – каналізаційні труби прокладали так, щоб вони не стикалися з бетонними остовами і не створювали зайвого шуму, який міг би здатися дискомфортним мешканцям. А для того, щоб побажання гостей виконувались якнайшвидше, всі співробітники, навіть лінійні, мали беззаперечну свободу дій.

Сервіс у сучасному готельному бізнесі – це беззастережна готовність надати клієнту найкраще обслуговування. І починається він задовго до заселення гостя. Навіть – до вибору місця будівництва готелю.

Забагато сервісу

З часів роботи Шарпа, звісно, багато що змінилось. В тому числі рівень комфорту, що надається. У другій половині ХХ століття його стало забагато.

Так, це можливо. Тепер замало надати гостю тільки затишний номер, зручне ліжко і смачний сніданок. Гість шукає нових емоцій. І готельний бізнес, незважаючи на свою “неповороткість”, щорічно створює нові й нові умови для позитивного споживчого досвіду своїх гостей. Починаються вони, як я вже зазначив, з вибору локації майбутнього готелю і подальшого створення концепції.

Під час проєктування, яке є наступним етапом, ми залучаємо велику кількість фахівців з різних сфер. Робимо це виключно для того, щоб усі зони у майбутньому готелі були ідеально підготовлені до того, що гість контактуватиме з ними. І наша головна ціль – дати гостю новий досвід у всіх точках контакту.

Пам’ятаєте вислів, що важливими є тільки перше та останнє враження? Забудьте. Це не так.

Важлива. Кожна. Деталь!

Наведу простий приклад. На одній з екскурсій в наш 4* бізнес-готель Wall Street співзасновник компанії Radio MORE.FM Павло Козлов звернув увагу на те, що всі поверхні і тканини в номері є дуже приємними на дотик. Тобто, дизайнери уважно поставились до тактильних складових.

У зв’язку з цим додам і те, що одна з найбільш делікатних точок контакту в готелі – санвузол. Домогтися відчуття абсолютного комфорту тут доволі складно. Та ще, будемо відвертими, чимало готельєрів про це не замислюються. Обладнують ванні кімнати усім необхідним, вважаючи це достатнім для перебування там гостя. З одного боку вони можуть бути праві. Ну, як можна створити додатковий комфорт у ванній, яку і так обладнано за останнім словом дизайну і техніки?!

Але!

Наш гість Павло, якого я згадав вище, зайшовши до ванної, відразу помітив комфортостворюючу деталь, яку він запам’ятав. На кришці унітазу є невеликий важіль, який допомагає підняти її, не торкаючись поверхні. Погодьтеся, це дуже дрібна деталь. Але вона говорить гостю про те, що про нього думали і зробили все для того, щоб він якомога менше контактував з неприємною поверхнею.

Це одна з тисяч точок контакту в готелі. І ви ніколи не дізнаєтесь напевно, що саме “вистрілить”, запам’ятається гостю і, можливо, знову приведе його у ваш готель.

Інтрига

Звісно, ще до того, як гість оцінить всі переваги об’єкту, він має його, як мінімум, вибрати. Готельні мережі і самостійні готелі йдуть на різні хитрощі, щоб сподобатись гостям. У нещодавній розмові з менеджером, який здійснює стратегічний маркетинг міжнародних готельних компаній, обговорив прийоми, які застосовують, щоб залучити і втримати гостей.

Наприклад, в Лас-Вегасі будують дуже великі готелі. Багато хто з вас, напевно, бачив ці яскраві хмарочоси. Вони такі величезні, що можуть містити декілька десятків ресторанів. Для персоналу на таких об’єктах прописані спеціальні інструкції, в яких зазначено, що співробітники повинні всіляко підтримувати інтригу і нагадувати, що готель має ресторан або кафе, які не позначені на карті, але які треба обов’язково відвідати, так як там подають рідкісні страви або коктейлі. Отже, гостю пропонують декілька нових відчуттів: взяти участь у своєрідному квесті, шукаючи ресторан, скуштувати страви і напої, яких немає в інших закладах. Це новий досвід, який, безумовно, запам’ятається.

Локація

Мережа АLoft, яка належить Starwood Hotels & Resorts Worldwide, з 2016 року входить до родини Marriott International, – будує свої готелі у промислових зонах. Усі точки контакту з гостем в них суттєво відрізняються від середньостатистичних, тих, до яких звик гість. Персонал в цих об’єктах не має чітких ролей. Тобто, покоївка може бути і адміністратором, і барменом, і офіціантом. Співробітники здебільшого молоді люді. У гостя, як правило. такий стан справ викликає нові емоції.

Задача без дедлайну

Сучасні словники розшифровують слово “сервіс” відносно бізнесу як розв’язання проблеми клієнта (в нашому випадку, гостя) до її прояву. Сервіс в готельній сфері можна визначити як передбачення побажань гостя та забезпечення його новим споживчим досвідом. Робота над ним для менеджменту і кожного члена команди готеля має бути основоположною задачею на постійній основі без кінцевого терміну виконання.

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906