+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Будування

Як працює готельна франшиза?

15 січня 2021
7 хвилин

Багато готелів зараз працюють у системі франчайзингу. Цей формат особливо вигідний для тих, хто збирається відкрити свій об’єкт, але не знає як це зробити правильно і впоратися з великим рівнем конкуренції й обсягом витрат. Так, якщо купити франшизу, тобто право використання бренду, бізнес-моделі франчайзера та інших засобів, які потрібні для створення та ведення готельного бізнесу, гарантія успішності вашого проєкту зросте. Чому?

Основні переваги франшизи:

  • Швидкий і стабільний розвиток бізнесу в різній місцевості при мінімальних вкладеннях.
  • Відсутність ризиків, оскільки ведення бізнесу лежить на плечах франчайзі.
  • Впізнаваність, обумовлена ​​довірою безлічі гостей мережі, що впливає на заповнюваність.
  • Готова бізнес-стратегія.
  • Конкурентоспроможні програми з маркетингу.
  • Опрацьовані системи продажів.

Інструменти франчайзингу в готельній сфері – оптимізована система управління об'єктами, глобальна схема закупівель, продумана стратегія роботи на ринку, навчання співробітників тощо. Франчайзинг зі своєю появою привніс у готельну індустрію поліпшення якості сервісу, кваліфікації працівників, а також вплив на розвиток бренду.

Сутність франшизи

Такі відносини передбачають взаємовигідну співпрацю. Так, великий відомий бренд, тобто франчайзер, надає франчайзі всі свої іміджеві напрацювання. В обмін на це він отримує додаткове джерело доходу компанії.

Варто зазначити, що до готелю, який працює за франшизою, виставляють високі стандарти, як із боку гостей, так і франчайзера. Адже відомі оператори довго вибудовують свою репутацію на ринку й не можуть жертвувати нею. Тому під час продажу франшизи однією з умов бренду є підтримка корпоративних стандартів.

Важливо також те, що франчайзер контролює систему роботи в готелі і проводить підвищення кваліфікації всіх працівників. До їх добору в нього свої вимоги – готельєр, який підписав договір франшизи, має знайти найкращі кадри для свого об'єкта.

До того ж, в інтересах франчайзера постійно підвищувати прибутковість готелю, оскільки від цього залежить його гонорар, який визначається в процентному співвідношенні від місячного виторгу готелю. Так, чим вище рейтинг бренду й чим більше відкривається франшиз, тим, відповідно, і вище внесок для оформлення співпраці.

Щодо ефективності роботи франчайзі, то зазвичай вона залежить від його підприємницьких навичок, а також допомоги від франчайзера.

Скільки коштує купити франшизу?

Комісія керуючої компанії при використанні системи франчайзингу в готельному бізнесі в середньому становить 4-6% валового доходу + паушальний внесок за запуск систем готелю.

У середньому вартість франшизи стартує від $5000. Водночас термін її дії може варіюватися від 5 до 20 років і після може продовжуватися. Що стосується роялті, воно становить від 1,5% до 6% від прибутку з заповнюваності.

Найдорожчими готельними франшизами в світі є Marriott International, Holiday Inn, Hilton Hotels & Resorts.

Готельний франчайзинг від Ribas Hotels Group

Напрям франчайзингу також розвиває й компанія Ribas Hotels Group. Ми пропонуємо готове рішення для запуску бізнесу, яке забезпечить вам дохід у місяць від $20 000.

Після звернення представника готелю до нашого відділу розвитку, ми проводимо аудит готелю (він буває платний або безкоштовний). Його результатом є «дорожня карта», в якій ми описуємо, що необхідно доопрацювати в об'єкті для того, щоб ми могли співпрацювати на умовах франшизи.

Безкоштовний аудит включає в себе кабінетне дослідження готелю (аудит відділу продажів, аналіз відгуків в інтернеті, маркетингової представленості і впізнаваності готелю). Якщо за результатами безкоштовного аудиту інформації для прийняття рішень недостатньо, ми пропонуємо більш глибоку обробку з виїздом своєї експертної групи на об'єкт.

«Керівна компанія гарантує новому або наявному готелю завантаження впродовж його функціонування по франшизі. Ми включаємо готель до нашої мережі, додаємо на свій сайт, беремо в управління: оптимізуємо всі процеси, просуваємо через усі канали продажів. Для нового готелю це установка або впровадження програмного забезпечення для всіх департаментів, розроблення системи онлайн-навчання для співробітників на підставі стандартів компанії й підключення готелю до відділу контролю якості», – поділився Артур Лупашко, засновник керівної компанії Ribas Hotels Group.

Варто зазначити, що за новими стандартами мережі наша компанія розглядає готелі від 50-ти номерів із необхідною інфраструктурою.

Також ми надаємо франшизу для девелоперів під апарт-готель. «Ми вже уклали договір франшизи з таким об'єктом у Закарпатській області. Так, девелопер має право афішувати ім'я керівної компанії (КК) і продавати апартаменти під гарантією прибутковості, яку забезпечує компанія», – розповів Артур Лупашко. Така франшиза підвищує продажі та покращує імідж апарт-готелю, що будується.

Однак із приводу франшизи девелоперу краще звертатися до керівної компанії ще на етапі проєктування об’єкта. У такому випадку КК виступить у якості експерта і вигідно для девелопера заявить про бренд на старті продажів.

Українські керівні компанії оперативніше реагують на зміни ринку та більш залучені в процес проєктування, будівництва, експлуатації готелю, на відміну від світових брендів, які спілкуються з готелем виключно через стандарти.

Більш детальна інформація за посиланням.

Детальніше за посиланням про інвестиції в готельну нерухомість.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити актуальні тенденції ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906