Багато готелів зараз працюють у системі франчайзингу. Цей формат особливо вигідний для тих, хто збирається відкрити свій об’єкт, але не знає як це зробити правильно і впоратися з великим рівнем конкуренції й обсягом витрат. Так, якщо купити франшизу, тобто право використання бренду, бізнес-моделі франчайзера та інших засобів, які потрібні для створення та ведення готельного бізнесу, гарантія успішності вашого проєкту зросте. Чому?

Основні переваги франшизи:

Інструменти франчайзингу в готельній сфері – оптимізована система управління об'єктами, глобальна схема закупівель, продумана стратегія роботи на ринку, навчання співробітників тощо. Франчайзинг зі своєю появою привніс у готельну індустрію поліпшення якості сервісу, кваліфікації працівників, а також вплив на розвиток бренду.

Сутність франшизи

Такі відносини передбачають взаємовигідну співпрацю. Так, великий відомий бренд, тобто франчайзер, надає франчайзі всі свої іміджеві напрацювання. В обмін на це він отримує додаткове джерело доходу компанії.

Варто зазначити, що до готелю, який працює за франшизою, виставляють високі стандарти, як із боку гостей, так і франчайзера. Адже відомі оператори довго вибудовують свою репутацію на ринку й не можуть жертвувати нею. Тому під час продажу франшизи однією з умов бренду є підтримка корпоративних стандартів.

Важливо також те, що франчайзер контролює систему роботи в готелі і проводить підвищення кваліфікації всіх працівників. До їх добору в нього свої вимоги – готельєр, який підписав договір франшизи, має знайти найкращі кадри для свого об'єкта.

До того ж, в інтересах франчайзера постійно підвищувати прибутковість готелю, оскільки від цього залежить його гонорар, який визначається в процентному співвідношенні від місячного виторгу готелю. Так, чим вище рейтинг бренду й чим більше відкривається франшиз, тим, відповідно, і вище внесок для оформлення співпраці.

Щодо ефективності роботи франчайзі, то зазвичай вона залежить від його підприємницьких навичок, а також допомоги від франчайзера.

Скільки коштує купити франшизу?

Комісія керуючої компанії при використанні системи франчайзингу в готельному бізнесі в середньому становить 4-6% валового доходу + паушальний внесок за запуск систем готелю.

У середньому вартість франшизи стартує від $5000. Водночас термін її дії може варіюватися від 5 до 20 років і після може продовжуватися. Що стосується роялті, воно становить від 1,5% до 6% від прибутку з заповнюваності.

Найдорожчими готельними франшизами в світі є Marriott International, Holiday Inn, Hilton Hotels & Resorts.

Готельний франчайзинг від Ribas Hotels Group

Напрям франчайзингу також розвиває й компанія Ribas Hotels Group. Ми пропонуємо готове рішення для запуску бізнесу, яке забезпечить вам дохід у місяць від $20 000.

Після звернення представника готелю до нашого відділу розвитку, ми проводимо аудит готелю (він буває платний або безкоштовний). Його результатом є «дорожня карта», в якій ми описуємо, що необхідно доопрацювати в об'єкті для того, щоб ми могли співпрацювати на умовах франшизи.

Безкоштовний аудит включає в себе кабінетне дослідження готелю (аудит відділу продажів, аналіз відгуків в інтернеті, маркетингової представленості і впізнаваності готелю). Якщо за результатами безкоштовного аудиту інформації для прийняття рішень недостатньо, ми пропонуємо більш глибоку обробку з виїздом своєї експертної групи на об'єкт.

«Керівна компанія гарантує новому або наявному готелю завантаження впродовж його функціонування по франшизі. Ми включаємо готель до нашої мережі, додаємо на свій сайт, беремо в управління: оптимізуємо всі процеси, просуваємо через усі канали продажів. Для нового готелю це установка або впровадження програмного забезпечення для всіх департаментів, розроблення системи онлайн-навчання для співробітників на підставі стандартів компанії й підключення готелю до відділу контролю якості», – поділився Артур Лупашко, засновник керівної компанії Ribas Hotels Group.

Варто зазначити, що за новими стандартами мережі наша компанія розглядає готелі від 50-ти номерів із необхідною інфраструктурою.

Також ми надаємо франшизу для девелоперів під апарт-готель. «Ми вже уклали договір франшизи з таким об'єктом у Закарпатській області. Так, девелопер має право афішувати ім'я керівної компанії (КК) і продавати апартаменти під гарантією прибутковості, яку забезпечує компанія», – розповів Артур Лупашко. Така франшиза підвищує продажі та покращує імідж апарт-готелю, що будується.

Однак із приводу франшизи девелоперу краще звертатися до керівної компанії ще на етапі проєктування об’єкта. У такому випадку КК виступить у якості експерта і вигідно для девелопера заявить про бренд на старті продажів.

Українські керівні компанії оперативніше реагують на зміни ринку та більш залучені в процес проєктування, будівництва, експлуатації готелю, на відміну від світових брендів, які спілкуються з готелем виключно через стандарти.

Більш детальна інформація за посиланням.

Детальніше за посиланням про інвестиції в готельну нерухомість.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити актуальні тенденції ринку гостинності!