Що болить керівнику клієнтського сервісу? Як задовільнити потреби гостя?

Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group, разом із Валерією Майданюк — керівницею відділу клієнтського сервісу Ribas Hotels Group, у новому відео на своєму YouTube-каналі обговорили чому сервіс — це серце бізнесу.
Як задоволеність гостей впливає на прибутковість бізнесу? Чому не можна ігнорувати навіть найменші деталі? Як працювати з негативними відгуками? Формування лояльності та довгострокових стосунків із клієнтами. Це відео буде корисним для власників бізнесу, керівників відділів сервісу, а також усіх, хто прагне побудувати сильний бренд у будь-якій сфері.
Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати новини готельного ринку!