UA RU EN

Просування готеля

дозволяє збільшити продажі щонайменше на 30-50%, розширити клієнтську базу та вивести готель на новий рівень прибутків.

Иконка волны

Маркетингове просування готеля забезпечує високу заповнюваність та стабільний прибуток об’єкту гостинності незалежно від сезонності, конкурентів, місця розташування та інших факторів і допомагає зробити заклад впізнаваним серед цільової аудиторії.

Иконка волны

Результати співпраці:

Просування готелю

Спеціалісти Ribas Hotels Group збільшать впізнаваність та популяризацію готеля за допомогою наступної діяльності:

  • Аналіз цільової аудиторії, дослідження ринку для кращого розуміння цілей та методів просування.
  • Розробка унікальної торговельної пропозиції. Це дозволить підкреслити переваги готеля та відокремитись від конкурентів.
Ще
Изображение

Керування продажами в готелі

Фахівці Ribas Hotels Group допоможуть організувати продажі та центральне бронювання номерного фонду готелю за допомогою наступних методів:

  • Робота з власною базою корпоративних клієнтів.
  • Реєстрація в головних туристичних системах бронювання.
  • Робота спеціалістів бронювання за авторською програмою Ribas Hotels Group.
Ще
Изображение

Програмне забезпечення

Професійна система керування готельним бізнесом дозволяє автоматизувати більшість процесів об’єкту гостинності та зробити їх більш прозорими, ефективними та контрольованими:

  • Оптимізація процесів бронювання, заселення та виселення.
  • Облік авансів за бронювання, розрахунок гостей та виставлення рахунків.
  • Аналіз поточного та прогнозованого навантаження готеля.
Ще
Изображение
Изображение

Чому обирають Ribas Hotels Group

  • Збільшення завантаження
    Централізований відділ бронювання допоможе збільшити конверсію з заявок на 25-30%.
  • Повний супровід
    Допомагаємо з вирішенням юридичних питань різного ступеню складності.
  • Лояльна аудиторія
    Відділ контролю якості та роботи з репутацією готеля дозволяє сформувати спільноту лояльних клієнтів.
  • Ексклюзивні договори
    Корпоративний відділ продажів дозволяє укладати договори з міжнародними та національними компаніями на найвигідніших умовах.

Відповіді на поширені запитання щодо просування готелів

Що входить в послугу керування репутацією готельного об’єкту?
Иконка
Послуга керування репутацією готельного об’єкту включає в себе роботу з точками контакту з готелем, обробку відгуків на онлайн-майданчиках, відслідковування згадок в мережі, PR-заходи, спрямовані на збільшення впізнаваності.
При виборі готелю 53% гостей орієнтуються на відгуки, залишені попередніми клієнтами. Ігноруючи роботу з відгуками, компанія несе великі репутаційні втрати та недоотримує прибуток.
Які ви використовуєте методи залучення клієнтів до готеля?
Иконка
Способи залучення клієнтів до готеля залежать від місця розташування, цільової аудиторії, бізнес-моделі, маркетингового бюджету та багатьох інших факторів.
Найпоширенішими є створення офіційного сайту, інтегрованого з програмним забезпеченням готелю, партнерство з агрегаторами (TripAdvisor, Booking.com та ін.), digital-marketing, PR-заходи, розробка системи лояльності, бонусів та спецпропозицій, робота над покращенням якості послуг.
За рахунок чого ви плануєте збільшити прибутковість готелю?
Иконка
Прибутковість готельного бізнесу буде зростати пропорційно зростанню потоку клієнтів. Маркетинг готеля допоможе зробити завантаження об’єкту гостинності високим та стабільним, незалежно від сезонності та інших факторів.
У нас є свій відділ продажів та маркетингу в готелі, чи обов’язково звертатись до ваших фахівців?
Иконка
Функція маркетингового відділу та відділу продажів — підвищення завантаження готеля.
Якщо у вас є власний штат спеціалістів, ми можемо проаналізувати роботу відділу, щоб виявити слабкі та сильні сторони, провести навчальні заходи та тренінги, поділитися власними напрацюваннями для збільшення потоку клієнтів.

Залишити заявку

Зв'яжіться з нами!