Все набагато легше, ніж може здаватися
Новий погляд на ваш бізнес допоможе підвищити ефективність і прибутковість на всіх стадіях розвитку: від ідеї до моменту запуску об'єкту і подальшої його роботи.
Залишити заявку
Для інвесторів і девелоперських компаній
Допомагаємо вигідно інвестувати у готельну нерухомість. Пропонуємо працюючу бізнес-модель.
Маркетинговий аналіз: стан ринку, конкурентне середовище, вивчення споживачів;
SWOT-аналіз чинників, що впливають на створення нового об'єкту;
Опис проєкту: концепція, місце розташування, інфраструктура та ін.;
Фінансова модель проєкту;
Обґрунтування ефективності інвестицій;
Ризики та фактори їхнього зниження;
Бізнес-план проєкту;
Для власників земельних ділянок та нерухомості
Пропонуємо оптимальний клас і формат майбутнього готелю. Визначаємо потрібну площу, цільову аудиторію і позиціонування.
Проводимо аналіз ділянки: розташування, оточення, доступність;
Аналіз ринку готельної нерухомості: стан ринку, конкурентне середовище, тенденції та прогнози;
SWOT-аналіз чинників, що впливають на створення нового об'єкту;
Архітектурна концепція: генеральний план, планувальні рішення;
Фінансовий аналіз: прогноз видаткової і дохідної частин, грошових потоків;
Оцінка ефективності інвестицій;
ДЛЯ ВЛАСНИКІВ споруджуваних готелів, ІНВЕСТОРІВ
Допомагаємо оцінити ефективність проєкту в майбутньому. Даємо рекомендації щодо виправлення допущених помилок і поліпшення архітектурного проєкту.
Маркетинговий аналіз: ринку, ділянки, рівня конкуренції;
Аудит архітектурно-планувальних рішен;
SWOT-аналіз чинників, що впливають на створення нового об'єкту;
Архітектурна концепція: планувальні рішення, візуалізації об'єкта;
Фінансовий аналіз: прогноз видаткової та дохідної частини, грошових потоків;
Оцінка ефективності інвестиції;
ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ДІЮЧИХ ОБ'ЄКТІВ
Причиною зниження прибутковості готелю може стати моральна відсталість концепції, збої в операційних процесах та неефективний маркетинг. Аудит допомагає скласти чіткий план щодо внесення змін, не припиняючи роботу об'єкта.
Аудит архітектурно-планувальних рішень;
Оцінка концепції об'єкта;
Аналіз інфраструктури комплексу;
Аудит роботи персоналу;
Вивчення споживчої поведінки цільової аудиторії;
Оцінка рекламних кампаній, визначення ефективних каналів комунікації;
Рекомендації по етапах ребрендингу;
ДЛЯ ВЛАСНИКІВ І ДИРЕКТОРІВ ОБ'ЄКТІВ ГОСТИННОСТІ
Аналізуємо роботу персоналу та проводимо аудит сайту. Даємо експертні рекомендації, дотримання яких призводить до збільшення прибутковості об'єкта.
Таємний гість: незалежний експерт проводить збір інформації про якість сервісу в готелі;
Таємний дзвінок: проводимо збір інформації про якість роботи служби бронювання;
Аналіз сайту: оцінюємо якість контенту і зручність користування, ранжування в пошукових системах. Даємо рекомендації для підвищення конверсії;
Залишити заявку