Книга «Більше ніж сервіс»
Придбай свій примірник
UA RU EN

Для власників всіх видів готельних об'єктів

Послуги управління готельно-ресторанним бізнесом

Прибуток і вільний час. Чи сумісні ці поняття? Так, якщо довірити управління своїм об'єктом професіоналам готельного бізнесу.

Залишити заявку

У нашому управлінні

  • Бізнес-готелі
  • SPA-готелі
  • Курортні готелі
  • Рівень готелю 3* - 4*
  • Номерний фонд від 30 номерів (при віддаленості від міста — від 45 номерів, з конференц-залом).

Результати співпраці:

Середнє збільшення прибутку

Збільшення капіталізації бізнесу

Середнє збільшення лояльності гостей

В комплексне управління готелями входить

1

Операційне управління готелем:

Професійний менеджмент у сфері гостинності підвищить прибутковість вашого об'єкта за рахунок оптимізації роботи, збільшення завантаження і мінімізації витрат.

  • Завантаження готелю: збільшення прибутку
  • Управління персоналом: підбір, навчання та адаптація
  • Операційне управління рестораном
  • Контроль якості надаваних готелем послуг
Ще

2

Управління продажем і маркетингом:

Централізований відділ бронювання збільшує конверсію продажів і завантаження номерів в середньому на 25-30%, а вартість — на 10-40%.

  • Маркетинг: реклама і PR для готелю
  • Централізований відділ бронювання
  • Корпоративний відділ продажів
Ще

3

Фінансове управління об'єктом

Розмір прибутку готелю залежить від професійної організації, планування, управління і контролю над фінансами.

  • Стратегічне планування
  • Бюджетування
  • Контроль і оптимізація витрат
Ще

4

Впровадження єдиних стандартів:

Прописаними бізнес-процесами легше керувати. Співробітники працюють за встановленими алгоритмами, керівники оцінюють їх за чіткими KPI. Це дозволяє забезпечувати гостей єдиною якістю сервісу.

  • Стандарти служби reception
  • Стандарти роботи єдиної служби бронювання за «Книгою продажів Ribas Hotels Group»
  • Стандарти для служби організації та харчування і напоїв
Ще

Вузькопрофільні фахівці у складі вашого готелю:

Відділ контролю якості

Відділ маркетингу

Відділ бронювання

Відділ корпоративних продажів

Персональний менеджер

Фінансовий відділ

Етапи взаємодії з готелем:

Аудит готелю і ресторану

Розробка стратегії розвитку

Складання плану дій з управління

Управління об'єктом

Поточний контроль ефективності

Чому варто звернутися в керуючу компанію:

Результати нашої роботи позитивно відображаються на фінансових показниках об'єктів. Більш красномовного коефіцієнта співпраці не існує.

Також ми беремо на себе зобов'язання, які навряд чи хтось давав вам до цього моменту — звільнити ваш час для більш пріоритетних цілей: сім'ї, саморозвитку, подорожей і багато чого іншого.

Репутація готелів, лояльність гостей, рентабельність інвестицій — це не весь перелік благ, які ви отримуєте, звернувшись до професіоналів готельного бізнесу.

Мотиви звернення:

  • Готель не приносить бажаного прибутку
  • Низький рівень завантаження об'єкта
  • Немає можливості підбору і навчання персоналу
  • Прагнення приділяти сім'ї та хобі більше часу
  • Є пріоритетний бізнес. І готель — непрофільний вид діяльності
  • У готелі немає відділу маркетингу і продажів, а конкурентів стає все більше

Результати співпраці з Ribas Hotels Group:

  • Оптимізація роботи готелю
  • Збільшення рівня прибутку на 10-35%
  • Підвищення основних ключових показників ефективності готелю: завантаження, ADR і RevPAR
  • Збільшення рентабельності і скорочення періоду окупності об'єкта до 7 років
  • Підвищення рейтингу готелю на Booking.com та інших ОТА
  • У вас на 98% більше вільного часу
  • Отримання регулярної фінансової звітності, статистики та аналітики

Залишити заявку