Топ-темою останніх місяців стала пожежа в одному з одеських готелів. Обговорення умов пожежної безпеки на об’єктах проводяться через різні канали комунікацій: в ефірах ТВ-програм, на радіо і в інтернет-просторі. Цікаво, що різноманітним є і сам формат зустрічей.
Наприклад, нещодавно у чотиризірковому бізнес-готелі Wall Street мережі Ribas Hotels Group відбулась зустріч представників робочої групи з пожежної безпеки Одеської обласної державної адміністрації. Захід відбувся у вигляді показового інспектування готелю.
До складу групи увійшли представники Головного управління Державної служби з питань праці в Одеській області, Головного управління Державної фіскальної служби в Одеській області, Головного управління Держпродспоживслужби в Одеській області, управління Державного архітектурно-будівельного контролю Одеської міської ради, Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій в Одеській області, керуючі інших готелів і хостелів. Тому ідея глави робочої групи, начальника управління туризму, рекреації і курортів ОДА Олександра Шеки, провести засідання у форматі інспектування підтримали одноголосно.
— Першу зустріч ми традиційно провели в Одеській обласній державній адміністрації. Алгоритм роботи був таким: ми розглядали скарги та інші звернення на ті чи інші об’єкти розміщення. В разі потреби надсилали ці листи у відповідні відомства, - повідомив О. Шека. - Але мені захотілося вийти за рамки кабінетного обговорення і зробити такі збори максимально корисними для обидвох сторін - перевіряючих служб і власне готелів.
Wall Street Hotel невипадково став першим готелем, який прийняв представників робочої групи ОДА. Як зазначив Олександр Олександрович, засновник керуючої компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко гостинно пропонує об’єкти, що знаходяться в управлінні, в якості платформ для обговорення актуальних питань сфери туризму і гостинності. — Безпека гостей і співробітників лежить в основі нашої роботи, - підкреслив Артур Лупашко. - Ми розробили чек-лист з пожежної безпеки, який зараз є у вільному доступі на сайті компанії і знаходитиметься там завжди. Представники готелів, хостелів, ресторанів можуть скачати його і підготувати свій об’єкт і необхідні документи згідно з шаблонами, вказаними у переліку.
В рамках другої зустрічі керуюча бізнес-готелем Ганна Поєдинчук провела екскурсію і разом з куратором технічних служб відповіла на питання перевіряючих.
Ми пройшли повторні курси з пожежної безпеки. Провели перевірку рівня підготовки об’єкту і персоналу до форс-мажорних ситуацій, - розповіла Ганна. - Ведемо всі журнали, які є необхідними для перевірок різних інстанцій. Всі особи, які відповідають за пожежну безпеку на об’єкті, пройшли навчання та отримали спеціальні сертифікати. Відділ контролю якості компанії здійснив тестування всіх співробітників готелю на знання плану дій персоналу у денний та нічний час. Маємо багато іноземних гостей. Тому ти навчили навіть покоївок, як слід допомогти гостю, який не в змозі прочитати табличку або не може знайти вихід. Також в кожному номері з’являться таблички трьома мовами з покроковими інструкціями, як поводитися при пожежі.
Після процедури інспектування учасники робочої групи обговорили подальший план роботи, спрямованої на максимально ефективний діалог місцевої влади з бізнесом.