СЕО та засновник мережі готелів Ribas Hotels Group Артур Лупашко розповів засновнику Big Money Євгену Черняку, те про що не пишуть в профільних журналах, не говорять в мотиваційних відео, не пишуть в публічних посадах в соцмережах.
Розмова відбулася в новому готелі мережі Ribas Karpaty і торкнувся багатьох гострих аспектів індустрії гостинності та роботи з гостями в рамках мережі готелів, зокрема.
З чого все починалося?
Перший крок на шляху до створення компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко, засновник мережі готелів Ribas Hotels Group, почав із просування бази відпочинку в Затоці (Одеська область) на понад 50 номерів у 2013 році. Так, він зайнявся її маркетингом і збільшив дохід об'єкта в 3 рази – база вперше за 10 років показала прибуток.
Уже у 2014 році він обійняв посаду керівника цієї бази відпочинку та додатково взяв під просування сусідні готельні об’єкти. Той період саме припав на кризу, туристів було небагато, проте готелі під його управлінням були повністю заповнені. «Моя комісія становила 25% від доходу, але всі витрати на залучення гостя були моїми», – розповів Артур Лупашко.
Уже у 2015 році він орендував офіс і найняв кількох людей собі в допомогу. З того моменту почався шлях у серйозний бізнес, який зараз привів компанію до успіху. Так, Ribas Hotels Group можна сміливо назвати найбільш швидкозростаючою мережею в Україні.
Хто такий ефективний керівний партнер?
Наразі компанія Ribas Hotels Group має багатий досвід роботи з готельними проєктами і пропонує широкий спектр послуг, до якого входить управління готелем. Деякі нехтують цим фактом і намагаються реалізувати та вести бізнес самостійно, проте не завжди це закінчується високою прибутковістю.
Під час реалізації того чи іншого готельного проєкту залучення професійного керівного партнера дає гарантії прибутковості об'єкта. Справа в тому, що керівна компанія має досвід і чіткі знання щодо всіх складників готелю, тож може поліпшити його фінансові показники ще на етапі розроблення проєкту.
«Я прихильник того, що спочатку необхідно довго «посидіти» над проєктом, а потім швидко його реалізувати. Власники, наші партнери, зазвичай не хочуть довго працювати над проєктом, і бажають швидко побудувати готель. Такий поспіх здебільшого призводить до реалізації неякісного об’єкта», – зазначив Артур Лупашко. Аби цього уникнути, власнику необхідно звернутися до керівного партнера, який проаналізує проєкт і запропонує найрентабельніший варіант. До того ж, маючи чітко сформований проєкт, після передачі будівельникам усіх креслень і за умови відсутності правок, вони зможуть швидко реалізувати об'єкт і бюджет буде максимально точним.
Кейс готелю Ribas Karpaty:
Спочатку інвестор цього об’єкта хотів будувати готель у Грибівці (Одеська область), на піску. Сезонність там становить 2,5 місяця. «Я відмовляв його пів року, ще рік ми шукали найкраще місце. Й ось, знайшли єдину локацію біля Буковелю (Івано-Франківська область), яка ще не була його частиною, але розташовувалася біля самого його початку», – поділився Артур Лупашко. Так, довіряючи Ribas Hotels Group, інвестори вклали в готель Ribas Karpaty $5,5 мільйона і наразі його окупність йде за планом.
Чому обирають саме Ribas Hotels Group?
Відповідь проста: з огляду на свій професійний досвід, компанія Ribas Hotels Group завжди дає гарантії прибутковості та бере на себе матеріальну відповідальність. Так, за умови звернення до компанії на початковому етапі проєкту, вона підбере із замовником локацію і змодулює фінансову модель, де чітко вкаже на необхідний бюджет до початку робіт. Наприклад, $5 мільйонів і 10 років окупності. Це зрозумілий проєкт, в якому інвестор має 10% річних і керівного партнера, який бере на себе матеріальну та репутаційну відповідальність.
До Ribas Hotels Group зазвичай приходять власники, які вже керують готелем, через те, що більше не хочуть цим займатися, або не розуміють точку прибутковості. Річ у тім, що власник здебільшого реінвестує, постійно щось добудовує, оновлює та в результаті не розуміє коли ж повернуться його вкладені гроші. Компанія Ribas Hotels Group підходить до проєктів суто бізнесово та контролює емоційні вчинки власників.
Які інноваційні рішення пропонує Ribas Hotels Group?
Задавати тренди на ринку – це одна з цілей Ribas Hotels Group. Компанія весь час працює над актуальністю сервісу та маркетингу об'єктів, що перебувають у її управлінні. Серед останніх актуальних рішень, які були застосовані на готельному ринку України вперше, можна виділити:
- Партнерство з Fishka. Fishka – це програма лояльності, яка дає змогу накопичувати бали за зроблені покупки в партнерів програми та використовувати ці бали на додаткову знижку та цінні винагороди. Компанія Ribas Hotels Group стала її частиною. «Усі наші готелі вже обладнані сканерами. Під час реєстрації у гостей запитують чи є в них карта Fishka. За її наявності робітники сканують штрихкод і нараховують клієнтам бали, якими вони зможуть розрахуватися у тому числі в готелі», – зазначив Артур Лупашко.
- Співпраця з блогерами. На честь відкриття готелю Ribas Karpaty керівна компанія влаштувала вечірку й запросила 20 кращих блогерів (з аудиторією від 500 000 до 1,5 мільйона читачів). Їхній відбір відбувався за співпадінням інтересів аудиторії з гостями готелів Ribas Hotels Group. Так, блогери надали готелю рекламу, а він, зі свого боку, безкоштовне проживання та розваги на 2-3 дні. І це дало свої плоди: заповнюваність була вищою, ніж очікувалося.
- Використання штрихового коду з Дії для реєстрації. Ribas Hotels Group стала першою готельною мережею в Україні, яка запровадила технологію передачі даних через штриховий код застосунку Дія до системи готелю. Так, у готелях мережі Ribas Hotels Group встановлені сканери, за допомогою яких адміністратори зчитують штрихкод документа в Дії для реєстрації. Гостю потрібно лише підтвердити запит у застосунку на передачу копії цифрового документа. Цифрові копії документів передаються до інформаційної системи готелю Servio HMS.
Детальніше про те, кого бачить своїм конкурентом Артур Лупашко, основних претензіях Євгена Черняка до готелів і як це успішно вирішили на новому об'єкті мережі Ribas Hotels Group у випуску Big Money:
Нове відео: https://youtu.be/ximCgsAombY