UA RU EN

Бізнес-план та концепція

Професійно складений бізнес-план — гарантія прибуткового самоокупного готелю. Наші спеціалісти проведуть дослідження та допоможуть створити бізнес-план для старту вашого бізнесу.

Иконка волны

Як відкрити готель з нуля

Будівництво або реконструкцію готелю варто починати з розробки бізнес-плану та концепції. Це два вирішальних документи, що допоможуть уникнути багатьох підводних каменів, оцінити ефективність проекту та забезпечити його окупність.

Иконка волны

Складові бізнес-плану готелю:

  • аналіз ринку;
  • створення концепції об'єкта;
  • архітектурний ескіз;
  • розрахунок обсягу інвестицій;
  • фінансова модель;
  • персонал;
  • маркетинг.

Результати співпраці з Ribas Hotels Group:

Аналіз ринку

1

Перед тим, як відкрити готель, необхідно досліджувати ринок, на який готель виходитиме за такими пунктами — ціна, конкуренція, попит та пропозиція, сезонні коливання, рівень держрегулювання, перспективи розвитку послуг об'єктів розміщення.
Особливо важливо детально вивчити конкуренцію, щоб розуміти, скільки поряд перебуває готельних об'єктів, на яких гостей вони розраховані, яка у них концепція і т.д.

Створення концепції об'єкту

2

Серед туристів найбільш популярними форматами гостинності є:

  • традиційні готелі для відпочинку пар та корпорантів;
  • апарт-готелі — комфортні номери з кухонним блоком та окремим санвузлом, щось середнє між апартаментами та стандартним готельним номером;
  • готельні комплекси для сімейного відпочинку з дітьми чи великими компаніями;
  • капсульні готелі — бюджетні готелі з якісним ремонтом;
  • мотелі — бюджетні об'єкти, розташовані поряд із дорогою або великою автозаправкою.

Архітектурний ескіз

3

В архітектурному ескізі готелю детально описується планування площ об'єкта — номерного фонду, транзитних зон, технічних приміщень, ліфтів та сходів для персоналу та гостей. Якщо будівля вже зведена, обговорюються та вносяться до бізнес-плану готелю необхідні перепланування.
Залежно від концепції об'єкта та його територіального розміщення може виникнути потреба додати деякі додаткові функціональні одиниці. Наприклад, коворкінги, ресторани або банкетні зали.
Архітектурний ескіз слід замовляти у бюро або компаній, які мають багатий досвід у проектуванні об'єктів HoReCa. Це зумовлено тим, що об'єкт гостинності функціонує за іншими принципами і стандартами, ніж будь-яка інша нерухомість.

Розрахунок обсягу інвестицій

4

Розмір інвестиційного вкладення окремо взятого проекту розраховується на стадії створення загального кошторису. До уваги беруть багато факторів, пов'язаних з об'єктом — місце розміщення, наближеність до курортів або бізнес-центрів, пасажиропотоки, конкурентна частка на ринку та багато іншого.

Фінансова модель

5

До фінансової моделі входить::

  • покупка ділянки;
  • будівництво;
  • благоустрій території;
  • обладнання номерного фонду;
  • обладнання ресторану (якщо такий передбачений);
  • перший транш для початкових робіт.
Будівництво — найємніша стаття витрат. На другому місці — покупка ділянки.

Персонал

6

Залежно від формату об'єкта гостинності необхідно найняти персонал. За рекомендацією Всесвітньої туристичної організації кількість працівників варіюється за такою схемою:

  • мінімальний штат працівників – 4 особи;
  • 3* готель — від 8 працівників;
  • 4* готель — від 12 осіб;
  • 5* готель — від 20 спеціалістів.

Маркетинг

7

Роботу щодо просування майбутнього об'єкта необхідно починати за шість місяців до його фактичного запуску. У розділ бізнес-плану «Маркетинг та просування» необхідно включити такі пункти:

  • створення фірмового стилю та ключових атрибутів бренду;
  • сайт;
  • реклама на зовнішніх носіях та онлайн-майданчиках бронювання;
  • співробітництво з туроператорами;
  • знижки та акції.

В результаті співпраці з Ribas Hotels Group ви володієте об'єктом, який:

  • Має окупність від 10% річних;
  • Органічно вписується у довкілля, формуючи єдиний архітектурний ансамбль коїться з іншими будовами;
  • Має функціональне планування, що забезпечує комфортний під'їзд, зручність у роботі персоналу;
  • Відповідає чинним санітарним, екологічним, технічним та естетичним нормам;
  • Завдяки планувальним та архітектурним рішенням гарантує ідеальне співвідношення витрат на експлуатацію та прибутку;
  • Підтримується професійною маркетинговою стратегією ринку;
  • Має необхідну інфраструктуру для обраної цільової аудиторії.

Чому вибирають Ribas Hotels Group

Иконка

Великий досвід

Ми маємо більше 6 років досвіду в проектуванні та управлінні готелем і цей досвід працює на вас.

Иконка

Гарантований результат

Розробляємо бізнес-план високої точності, що дає можливість гарантувати завантаження та прибутковість готелю.

Иконка

Повний комплекс

Допомагаємо впровадити бізнес-процеси та надаємо маркетингову підтримку.

Иконка

Фінансова відповідальність

Несемо відповідальність за якість проекту, відповідність його бізнес-плану та виконання термінів.

Проекти Ribas Hotels Group

  • Всі готелі
  • Мережа готелів
  • Франшиза
  • Стадія проєктування
  • Стадія будівництва
  • Інвестпроєкти

Wall Street by Ribas

Helios by Ribas

Lucky Residence by Ribas

Ribas Karpaty

Richard by Ribas

Bautzen by Ribas

Montana Beach Club by Ribas

WOL.121

WOL Lviv

Міський готель Isadge by Ribas

Мережа глемпінгів Mandra

Hotel Bortoli by Ribas

Bossfor by Ribas

Play Hotel by Ribas

Ribas Lviv

Ribas Ternopil

Ribas Frankivsk

Ribas Rooms Lutsk

Питання та Відповіді

Як оцінити якість обраної концепції?
Иконка
Експерти можуть визначити якість концепції ще етапі її формування. Фахівці Ribas Hotels Group вже дивлячись на план, зможуть з точністю сказати, які помилки допущені та які наслідки можуть за собою спричинити.
Про перші результати дії концепції можна говорити щонайменше через шість місяців після відкриття готелю, проаналізувавши основні показники діяльності — заповненість та середній чек.
Навіщо розробляти бізнес-план та концепцію готелю?
Иконка
Саме бізнес-план і концепція визначають майбутній успіх проекту, бувши практично єдиним способом заздалегідь отримати уявлення про об'єкт, що проектується, і оцінити його. Концепція закладає майбутній комерційний успіх проекту, дозволяє спланувати максимальну привабливість об'єкта для споживача, забезпечує конкурентоспроможність об'єкта, забезпечує окупність проекту у визначені терміни.
Який у вас досвід розробки бізнес-плану та концепції?
Иконка
У нашому портфоліо понад 15 проектів готельно-ресторанних комплексів в Україні та Польщі, 6 з них реалізовано та 2 на етапі будівництва.
Які вимоги до локації майбутнього готелю?
Иконка
Місце має бути близько розташоване до аеропортів, залізничних та автовокзалів, мати зручну транспортну розв'язку та необхідну інфраструктуру — кафе, ресторани, торгові та розважальні центри.
Оптимальний варіант для готелю — окремий об'єкт, з можливістю створення автостоянки та благоустрою території.

Залишити заявку

Зв'яжіться з нами!