Чотири рекомендації, які допоможуть побудувати міцні відносини з майбутніми партнерами.
Автор: Артур Лупашко, засновник мережі готелів Ribas Hotels
Незалежно від галузі та розміру компанії, підтримка партнерства стає ключовим чинником, який дозволяє бізнесу досягати нових висот і розкривати свій потенціал.
Але знаходити партнерів і зберігати зв`язок з ними – це справа, що потребує ґрунтовної підготовки.
Тож я поділюсь своїми базовими принципами та деякими інструментами, які допомогли мені масштабувати компанію.
Перший крок – підготовка
Я ставлюся до перемовин серйозно та уважно розглядаю потенційних партнерів, перш ніж вступити в комунікацію. Мій підхід до підготовки до перемовин складається з двох ключових аспектів.
Обізнаність. Моє завдання – детально ознайомитись з майбутнім партнером, щоб бути в його контексті та краще розуміти його інтереси, сферу діяльності, цінності, принципи, а також його сім'ю, команду, інші бізнеси та партнерства.
Це, по-перше, допоможе уникнути створення токсичного партнерства. А, по-друге, дасть мені глибше розуміння, що саме може бути цінним для цієї людини в партнерстві зі мною.
Репутація. Я маю створити про себе певне враження до того, як ми почнемо перемовини. А в цьому допомагає PR та нетворкінг. Іноді рекомендація однієї поважної людини може значно спростити весь процес, і перемовини пройдуть швидко та успішно, оскільки у майбутнього партнера вже є довіра до мене. Це, зазвичай, найголовніше.
Другий крок – побудова відносин
Для мене ключовою метою є формування міцних партнерських відносин на фундаменті взаємної довіри, взаєморозуміння та поваги. Виявлення спільних цілей та цінностей є критичним етапом у зміцненні цих зв'язків. Для досягнення цієї мети важливо враховувати декілька ключових аспектів.
Відвертість. Я завжди прагну відкритого та чесного спілкування з партнерами, адже саме такий підхід сприяє розвитку довіри. Намагаюсь дотримуватись своїх зобов'язань, але у випадках, коли припускаюсь помилки, завжди поясню ситуацію та виправлю свої дії. На мою думку, відкрите визнання помилок і їх подальша корекція – це цінніше, ніж уникати непорозумінь.
Емпатія. Стараюсь підходити до своїх партнерів із розумінням та співчуттям, намагаюсь розглядати ситуації з їхнього боку. Важливо проявляти інтерес до їхніх потреб та викликів, бути готовим допомогти.
Деякі партнери звертаються з такими питаннями, з якими, напевно, не йдуть до своїх найкращих друзів. І я радий допомогти їм, коли можу. Це робить наші відносини дуже тісними. Так, один з партнерів навіть запросив мене стати хрещеним батьком для своєї дитини. А для іншого я став одним з найкращих друзів. Ще з одним ми до війни подорожували сім’ями.
Постійний контакт. Вкрай важливо підтримувати активну комунікацію. Ми намагаємось своєчасно надавати інформацію, заохочувати партнера до висловлення думок та ідей. Я ініціюю регулярні зустрічі та формую звітність, щоб уникнути непорозумінь. Комунікація у 2024 році вирішує все.
В моїй компанії важливу роль грають адміністратори проєктів, які виступають асистентами з комунікації. На будь-які перемовини та зустрічі я доєдную адміністратора або особистого асистента, і ця людина далі слідкує за тим, щоб все, що було обіцяно або проговорено на зустрічі, було вчасно та якісно надано. Також вона підтримує комунікацію, нагадує про наступні кроки в перемовинах та слідкує за всіма деталями.
Третій крок читайте на сайті «Економічна правда».
Підписуйтесь на наш блог, щоб слідкувати за новими матеріалами від наших експертів!