Андрій Маренчук, керівний партнер групи компаній Ribas Hotels Group, ділиться досвідом та розповідає, яким готелям в найближчому майбутньому надаватимуть перевагу туристи та відвідувачі.

Креативна концепція – це те, що робить готель особливим та змушує гостей повертатися в нього знов і знов. У неї зазвичай закладають продовження місцевого середовища, його історії та культури. І саме вона додає об’єкту вартості. Чим вона унікальніша, тим більше заклад виділяється серед інших і тим більшу цінність надає гостям.

Тренди в концепціях готелів

На актуальність тих чи інших концепцій готелів впливають зовнішні чинники, зокрема світові тенденції в технологічному прогресі, екології та глобалізації. Виходячи з цих факторів, можна виокремити декілька актуальних тенденцій, що стосуватимуться концепцій готелів у майбутньому.

Автентичність

Один з трендів полягає у підтримці автентичності, адже туристи завжди прагнуть до подібного досвіду. Наприклад, коли ви подорожуєте Францією, ви хочете осягнути та побачити в готелі те, що робить країну унікальною.

Так само відобразити автентичність місцевості ми намагалися в межах концепції майбутнього котеджного містечка PÓTAY. Воно розташоване у селищі Яблуниця, тож у проєкті ми заклали концепцію покинутого хутора. Це буде прослідковуватись як у архітектурі, так і в ландшафтних рішеннях. Ми плануємо відмовитися від додаткового озеленення між будинками і хочемо подивитися, як природа буде діяти в тій чи іншій ситуації. Ми робимо це для того, щоб максимально інтегрувати об’єкт у місцевість.

Візуалізація: котеджне містечко PÓTAY у с. Яблуниця.

Крім того, ми проаналізували, що туристи в походах нерідко зупиняються в покинутих будинках. Нас надихнула історія, що після ночівлі в такому домі група туристів залишає воду, їжу, сірники для тих, хто також, можливо, дійде туди, але не буде мати всього необхідного. В межах сервісу ми подумали над тим, що наші будинки можуть стати таким собі покинутим хутором. Хочемо, щоб гості під час виїзду залишали щось наступним людям, які заїдуть до будинку. Саме тому ми розробили спеціальні welcome-набори.

Ще одним нашим майбутнім проєктом буде котеджне містечко з концепцією, знайомою нам всім з дитинства. Він заснований на ностальгії від перебування в селі у бабусі. Ми прагнемо відтворити ту атмосферу, де кожен будинок унікальний, а на подвірʼї — фруктові дерева. Через такий підхід ми надамо можливість нашим гостям зануритися у сільську атмосферу, відчути привабливість простоти та спокою, що часто втрачається у сучасному міському середовищі.

Глобалізація

Ще один тренд, що нині охоплює світ, пов`язаний з глобалізацією. Особливо популярними стають екологічні ініціативи та антидискримінаційні рухи. Ці глобальні питання також відображаються і в концепціях готелів, що активно підтримують соціальні ініціативи. Наприклад, один з готелів у Німеччині долучився до руху із захисту рідкісних порід мавп з Червоного списку Міжнародного союзу охорони природи. У цьому готелі кожен куточок пронизаний історіями про мавп, а також там продаються іграшки у вигляді тварин, кошти з продажу яких йдуть на підтримку мавп. Цей заклад працює не лише для прибутку, але й має свою місію. Гості високо цінують соціально відповідальні бізнеси, особливо ті, що підіймають незручні соціальні питання у своїй діяльності. Персонал готелю не лише надає гостям сервіс, але й може поговорити з ними про актуальні проблеми.

Фото: ретрит-готель Graal resort by Ribas у Буковелі.

Ще одним прикладом є готель міжнародної мережі Indigo, що входить до великої корпорації IHG. Він розташований в Австралії і схематично не відрізняється від інших, але його концепція має особливий підтекст. У ньому відображено підтримку руху ЛГБТ. Так, у дизайн готелю закладено історію одного активіста, який у 1980-ті роки виходив до австралійського парламенту у рожевому з одиночним пікетом на підтримку руху спільноти. Готель Indigo був створений у контексті підтримки цього напряму: весь інтер’єр пронизаний рожевими відтінками, але не настільки, щоб створити враження закладу в стилі Barbie. Так, в дизайні поєднано рожевий з більш стриманими кольорами: синім, чорним тощо.

Цей готель став не просто місцем для проживання, але і символом підтримки ЛГБТ-спільноти. Увесь персонал знає його історію та підтримує ЛГБТ-рух. Вони також надають інформацію про прайди, що відбуваються у місті. Це створює атмосферу безпеки для гостей — членів спільноти ЛГБТ.

Такі проєкти є прикладами того, як готельні мережі можуть адаптувати свої готелі до потреб конкретної авдиторії, розуміючи її цінності та інтереси. Вони не просто надають послуги, а створюють особливу атмосферу, яка відповідає філософії готелю та його гостей.

Продовження читайте на сайті PRAGMATIKA.MEDIA.

Детальніше про Готельний консалтинг від Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.

Переваги співпраці з Ribas Hotels Group при розробці девелоперських проєктів. Детальніше за посиланням.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити експертні матеріали від наших професіоналів!