Разом із продюсером Юлією Чебан Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group, запустив нову серію подкастів про особистий підхід. У відео ви дізнаєтеся про те, наскільки важливий зворотній звʼязок для Артура Лупашка та чи достатньо бути просто відомим. Які риси характеру необхідні для продажів? Як часто Артур повторює свої помилки.
Також у відео:
- Чим займався б Артур, якщо не Ribas Hotels Group?
- Про бажання проявлятися та бути відомим.
- Користь тестування.
- Які риси характеру мають бути у продажника?
- Потреба Артура Лупашка у зворотньому зв’язку та у визнанні.
- Негативний бік високої збудимості.
- Баланс зменшує кількість помилок.
- Як часто Артур Лупашко наступає на одні і ті ж граблі?
- Рівень креативності.
- Екстраверт чи інтроверт.
Відео: Особистий підхід Артура Лупашка. Які риси характеру мають бути у продажника? | Артур Лупашко
Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати новини готельного ринку!