Створення успішного готельного бізнесу потребує не лише великих інвестицій, а й ретельно продуманої концепції та стратегії. Раді повідомити про запуск безкоштовної освітньої ініціативи спільно з KSD & Ribas Hotels Group – Школа готельного бізнесу. Вона була створена провідними спеціалістами та орієнтована на розвиток практичних навичок, необхідних для запуску та управління готельним бізнесом. Перша лекція відбудеться вже 16 квітня!
Цей курс буде корисним для: інвесторів, девелоперів, готельєрів, архітекторів та всіх, хто планує працювати в готельному бізнесі.
Серед спікерів Школи готельного бізнесу:
- Артур Лупашко, засновник та СЕО Ribas Hotels Group.
- Андрій Маренчук, керівний партнер групи компаній Ribas Hotels Group.
- Юлія Косенко, операційна директорка Ribas Hotels.
- Тетяна Морозова, провідна архітекторка Ribas Hotels Group, Co-founder & CEO TEMO hotel design.
- Ірина Марина, проєкт-менеджерка Ribas Hotels Group.
- Олександра Собеніна, Мedia & Digital Head Ribas Hotels Group.
- Яна Кузнецова, співзасновниця та CEO компанії Ribas Invest.
Загалом протягом курсу буде 8 онлайн-лекцій. Щомісяця слухачі будуть отримувати доступ до нового заняття та можливості обговорити питання з лектором.
На курсі розберемо такі теми:
- Від ідеї до реалізації: Як створити унікальну концепцію готелю, що приваблює гостей.
- Дизайн як каталізатор прибутковості готелю: практичні вказівки та інсайти.
- Ефективне керування проєктними роботами. Як не загубити продукт.
- Launch готелю. Тиждень до та тиждень після.
- Сучасні підходи до маркетингу та просування апарт-готелів.
- Керування готелем, як мистецтво гостинності.
- Інвестиційна привабливість готелів.
- Sustainability, Lovemark і масштабування. Як побудувати мережу.
Після закінчення курсу, крім сертифікату про успішне закінчення навчання слухачі отримають:
- Розуміння основних аспектів готельного менеджменту: фінанси, маркетинг, обслуговування гостей.
- Знання про тенденції та інновації у готельній індустрії.
- Навички розробки концепції готелю, що відповідає потребам сучасного ринку.
- Вміння планувати, впроваджувати та контролювати готельні проєкти.
- Знання як будувати стратегію запуску готелю для максимізації прибутковості.
- Можливість аналізувати та оцінювати конкурентоспроможність для створення ефективного бізнес-плану.
- Навички користування соціальними медіа, контент-маркетингом та іншими інструментами для просування бренду та привернення авдиторії.
Дізнатись докладніше про цей курс за посиланням.
Реєстрація доступна за посиланням.