Як перетворити недобудований дерев'яний моноліт в Карпатах в сучасний ультракомфортний готель і не відхилитися від плану ні на день, здавши об'єкт у строк?
В украинских реалиях это непросто, но возможно, — убежден основатель сети отелей Ribas Hotels Group Артур Лупашко. В новом видео на YouTube-канале Ribas. Все о гостиничном бизнесе он вместе с партнерами рассказал в деталях обо всех этапах строительства нового отеля Ribas Karpaty и провел экскурсию по комплексу.
Будівництво готелю
Ще два роки тому на місці нового сучасного готелю в Яремче стояв монолітний недобуд. Після придбання об'єкта команда Ribas Hotels Group залучила фахівців - архітектора і генерального підрядника - щоб оцінити бюджет і спрогнозувати терміни реалізації нового готелю.
Артур Лупашко:
“На підготовчі роботи пішло півроку. І в травні 2019 року ми розпочали будівельні роботи. Ми звели новий 5 - поверховий корпус, який поєднали з недобудовою, отримавши в результаті повноцінний готель на 47 номерів, з SPA, рестораном, терасою і шикарною територією”.
Територія
Гості Ribas Karpaty - жителі великих міст, яким важливо піти від міського шуму і відчути себе в цілковитій безпеці.
Тому плануванню території готелю команда приділила особливу увагу.
Віталій Шварцвальдер, власник компанії IMLA (проектування готелю):
“Ми вирішили залишити на території максимум зелені: Буковель хоч і лісовий регіон, мати свою зелену зону тут - розкіш. Щоб не перетворювати її в парковку для автомобілів гостей, ми обмежили в'їзд авто на територію готелю, а на платному паркінгу навпроти завжди є місця.
Ще один важливий момент - прямо під нами розташовані водоочисні споруди, тому зелені точки ми змогли розмістити не скрізь. Але ми намагалися зробити максимум”.
Автономність
Зберегти максимальну автономність готелю і не залежати від зовнішніх факторів - таке завдання при будівництві комплексу отримав підрядник "КреонаБілдінг".
Андрій Шибінський, "КреонаБілдінг"
“Ми розробили і впровадили концепцію водоочисних комунікацій, які дозволяють не тільки закривати питання автономної каналізації, а й підтримувати оптимальний мікроклімат на приготельній території. Тут не буває калюж навіть в дощову погоду, а двір завжди виглядає доглянутим”.
Щоб готель не залежав від монополістів і постачальників електроенергії, підрядники встановили потужний генератор, який миттєво підключається в разі проблем на РЕМ. До речі, всю зиму з моменту відкриття Ribas Karpaty пропрацював повністю автономно.
Лобі: оптимізація простору і робота рецепції
Зона рецепції в комплексі - нестандартна. Зазвичай лобі-бари в чотирьох- і п'ятизіркових готелях виглядають більш масштабними. Але у випадку з Ribas Karpaty довелося шукати оптимальне рішення в умовах обмеженого простору. Важливо було уникнути стовпотворіння і черг і показати кожному гостю, що тут чекають саме його.
Правильне зонування, ретельно сплановане підсвічування, скляні фасади - все це допомогло візуально розширити простір і привернути увагу до рецепції.А для гостей, що очікують заселення, передбачені затишні місця, які дозволяють рівномірно розсіяти людей по залу.
За стійкою рецепції розташовані два екрани: перший відображає всі інженерні системи готелю, другий - програму бронювань Servio.
Максимальна автоматизація і можливість дистанційно керувати системами готелю дозволяють швидко реагувати на запити гостей. Наприклад, з рецепції можна налаштувати температуру повітря в номері, відрегулювати підігрів підлоги і відстежити статус номера: оперативно приступити до збирання, якщо гість цього хоче, або не турбувати, якщо гість встановив відповідний статус.
Номери : ергономіка і комфорт
Простір і комфорт на 18 квадратних метрах разом з санвузлом - більшість гостей Ribas Karpaty дуже задоволені своїми невеликими номерами.
На етапі будівництва готелю перед підрядниками стояло завдання спроектувати по-справжньому зручні номери і продумати кожну дрібницю, піти від нефункціональних зон і зберегти максимум корисного простору.
Все, що могло "вкрасти" дорогоцінні сантиметри - колони, шахти, пілони - сховали в стінах, залишивши чистий простір.
Щоб номера були по-справжньому комфортними, в компанії IMLA детально вивчили запити цільової аудиторії і тільки потім перейшли до проектування номерного фонду.
Для максимальної зручності гостей зробили акцент на маленькі, але важливі деталі: обладнали шафи підсвічуванням, щоб гості нічого не забували, встановили додаткові лавочки біля вікон, поставили затишні крісла на терасах. Це допомагає їм відчувати себе в номерах вільними, отримувати ще більше позитивних вражень від відпочинку.
Диспетчеризація
Автоматизована система, яку впровадили в Ribas Karpaty під внутрішньою назвою "диспетчеризація" дозволяє передбачити максимум приємних для гостя і важливих для його комфорту деталей.
Андрій Шибінський, "КреонаБілдінг":
“Один з таких приємних моментів для гостя - включення welcome-світла при вході в номер. Особливо це зручно в темний час доби: можна спокійно поставити картку, роззутися, розкласти речі ... Світло працює в такому режимі без картки і гасне автоматично через 2 хвилини.
Але найбільш, на мій погляд, приємне - це система "розумний будинок" в номерах. Гість може самостійно виставити температуру в номері, температуру повітря в санвузлі, а при необхідності - відправити повідомлення "прибирання номера" або "не турбувати" на рецепцію”.
Особлива" фішка" готелю - фанкойли. Це елементи системи кондиціонування, які обігрівають номер взимку і охолоджують влітку.
Артур Лупашко:
“Перш ніж затвердити це рішення, ми провели дослідження по гірськолижним курортам. У Буковелі фанкойлами оснащені всього п'ять готелів - багато хто не бачить необхідності в тому, щоб охолоджувати номера влітку, тому що по-справжньому спекотних днів зовсім небагато. Але питання в тому, що саме в ці 5-10 днів гостю може бути спекотно і некомфортно, і ми не можемо цього допустити”.
Диспетчеризація - це не тільки спосіб створити комфорт для гостей, але і краще рішення для економного використання електроенергії. Наприклад, якщо в номері відкрито вікно - обігрів автоматично відключається.
SPA-зона
"Завдання із зірочкою" - організація SPA-зони в готелі в умовах жорсткої економії простору. 150 квадратних метрів передбаченої зони за задумом повинні були комфортно розмістити всіх бажаючих у вечірній час.
Дослідження, яке провела команда, показало, що в більшості готелів Буковеля під SPA виділені найбільш непридатні приміщення або цокольні поверхи - це робить зону непривабливою, темною і незатишною.
Артур Лупашко:
“Ми зробили все можливе, щоб зберегти в цьому приміщенні видові характеристики, тому нічим не закривали великі вікна. Саме тому SPA-зона вийшла досить світлою. А у вечірній час ми вимикаємо світло, виходить інтимне вечірнє розслаблююче підсвічування, гостям дуже комфортно ”.
Віталій Шварцвальдер:
“Для створення і оформлення SPA-зони ми використовували нейтральні за кольором матеріали: сірі, з кавовими відтінками, щоб людина мала змогу розслабитися. Підлога викладена мозаїкою, за яку, до речі, генпідрядник нас дуже лаяв - це дрібна плиточка. Але саме це створює відчуття простору, тому що "ріже" підлогу і здається, що вона трохи більша. Крім того, на цій плитці неможливо посковзнутися ні в тапочках, ні босоніж, а безпека гостей - найважливіше для нас”.
Створення дизайн-проєкту готелю з Ribas Hotels Group. Детальніше за посилання.
Про те, яка техніка встановлена в готелі, завдяки чому гість відразу закохується в номер, що потрібно знати, проектуючи басейн на 3-4 поверсі, чому Ribas Karpaty гідний нагороди за краще перше враження і які непопулярні рішення допомогли зробити цей проект особливо успішним, дивіться в великому випуску Огляд комплексу Ribas Karpaty Hotel: про концепцію створення та розвиток готелю.