В еру автоматизації готелі прагнуть стати все більш інноваційними та технологічними. І в цьому їм допомагають сучасні системи управління. Одним з таких рішень є установка електронних замків. Наразі це вже не просто замок, а ціла система контролю і управління готелем. У цій статті ми зібрали відповіді на запитання, які можуть виникнути у готельєрів перед тим, як впровадити систему електронних замків у своєму об’єкті.

Суть технології

Електронні замки – це не тільки запірний механізм, а й частина системи контролю та управління готелем. Наразі вони є невід'ємним складником готелю. Не менш ніж 90% нових готелів України використовують електронні замки, до цієї статистики входять також об'єкти мережі Ribas. До того ж, велика частина об'єктів старого фонду намагається провести реконструкцію та впровадити цю технологію.

Примітно, що системи електронних замків постійно еволюціонують. Колись для відкриття використовувалися магнітні картки, потім безконтактні карти і браслети, тепер ключем часто є мобільний додаток або цифровий код, який гість автоматично отримує при бронюванні номера. Тільки за останній рік частка впровадження онлайн-замків у готелі зросла на 50%, порівнюючи з усіма попередніми роками. Використання гостями смартфона замість ключа – це без сумніву позитивний досвід, який також залучає до готелю нову аудиторію гостей.

Так, серед переваг застосування електронних замків для керуючого готелем:

Переваги для гостя:

Важливо зазначити, що системи електронних замків можуть застосовуватись абсолютно в будь-яких об'єктах розміщення. Це може бути великий п'ятизірковий готель, невеликий апарт-готель або приватні апартаменти. Основна функція, яку виконують електронні замки – це можливість контролю, а він необхідний всім об'єктам.

Світлана Школьникова, власник і директор компанії Omnitec Systems, навела приклад досвіду установки електронних замків для великого апарт-готелю: «Нещодавно ми впроваджували електронні замки для апарт-готелю в Грузії на 10 000 апартаментів, у яких є свої власники. Так, керівна компанія контролює бізнес, однак кожен власник апартаментів тепер може віддалено стежити за тим, як йдуть справи в об'єкті, давати чи блокувати доступ, контролювати, щоб не було підселення».

Як розповідає Світлана Школьникова, в портфелі їхніх проєктів є й невеликі готелі без ресепшена. «У таких готелях електронні замки в прямому сенсі замінюють персонал. На вхідних дверях зазвичай встановлюється електронний зчитувач або замок, який можна відкрити за допомогою мобільного додатку, карти або цифрового коду. Гість при бронюванні номера отримує доступ до вхідних дверей готелю і безпосередньо до свого номеру в вигляді посилання на мобільний додаток або цифровий код, який автоматично генерується програмою. Так, людина самостійно бронює, селиться і користується послугами протягом відведеного терміну. Після закінчення дати ключі блокуються. Так, керуючому/адміністратору немає необхідності перебувати в готелі, оскільки контролювати всі процеси він може віддалено», – поділилася експерт.


Наскільки це вигідно?

Насправді, електронні замки, як і CRM- і PMS-системи – абсолютно необхідний інструмент і готелі рано чи пізно приходять до цього. Якщо відкинути репутаційний момент і просто порахувати витрати й окупність, то ми побачимо, що кошти, вкладені в установку електронних замків, повертаються вже протягом першого року експлуатації просто за рахунок неможливості «нечесних» поселень. Так, контроль, який забезпечують електронні замки і система управління, унеможливлюють підселення гостей або приховування поселення від власника, що в підсумку дає змогу отримувати реальний прибуток. А енергозберігаючі пристрої, які також є частиною системи, значно економлять витрати готелю на електроенергію.

Крім того, використання онлайн-замків дає змогу значно скоротити витрати на персонал. Особливо це актуально для сезонних готелів. Наявність таких систем дає можливість не закривати готель у низький сезон, а продовжувати отримувати прибуток, водночас значно скоротивши персонал. Цю перевагу об'єкти оцінили з приходом кризи в результаті пандемії.

Чи легко освоїти технологію?

Наразі гостей, які із задоволенням використовують додаток замість фізичного ключа-карти, стає все більше. Цьому сприяє кілька чинників:

Так, наприклад, зручність гостьового мобільного ключа Upkey, який використовується в системі компанії Omnitec Systems, беззаперечна. Готель вносить у додаток свої контактні телефони, месенджери, геопозицію і гість, встановивши цей додаток, може одним кліком зв'язатися з ресепшеном, або знайти геопозицію готелю, якщо він раптом заблукав. І всі ці дії він може виконати на інтуїтивному рівні.

Крім того, існують моделі електронних замків, які одночасно відкриваються не тільки за допомогою програми, але й цифровим кодом і картою, тому гість завжди може вибрати, який принцип відкривання використовувати.

Щодо зручності технології для персоналу готелю, то система електронних замків, особливо онлайн-система, – просто незамінний та інтуїтивний інструмент контролю. Наприклад, платформа управління OS ACCESS від компанії Omnitec Systems перебуває в хмарі, що дає можливість керуючому готелем заходити в програму управління з будь-якої точки світу. Також весь її функціонал дублюється в мобільний додаток Upkey. Так, власник у прямому сенсі «носить свій готель у кишені».

Як впровадити електронний замок в інтер'єр?

Готельєри звикли до того, що електронні замки – це ручка на прямокутній планці, яка часто виглядає досить громіздко і не вписується в інтер'єр. Однак сучасні замки виглядають зовсім інакше.

Так, наприклад, в асортименті компанії Omnitec Systems є модель замку, в якому всі його частини (батарейки, механіка, електроніка) заховані під виразною частиною, яка монтується в дверне полотно. Зовні ми бачимо тільки ручку, причому не обов'язково прив'язуватися до якоїсь конкретної, а можна вибрати її на свій смак. Так, електронний замок стає частиною інтер'єру, адже ви можете замовити ручку в певному стилі, використовувати її також у ванних кімнатах та інших приміщеннях, зберігаючи єдиний стиль.

Що пропонує компанія Omnitec Systems?

В Україні компанія Omnitec Systems представляє іспанську фабрику Omnitec Systems SL, яка спеціалізується на готельних системах контролю доступу вже близько 20-ти років.

Унікальні характеристики електронних замків Omnitec Systems:

За словами Світлани Школьникової, наразі найбільш затребуваними є електронні замки, що працюють в онлайн-режимі. Онлайн-система складається з декількох компонентів: програмного забезпечення, мобільного додатка, онлайн-шлюзів і безпосередньо замку.

Найбільш популярними в компанії Omnitec Systems є електронні замки EVO, SLIM і FLAT.

Електронний замок EVO

Унікальною характеристикою цієї моделі є її абсолютний мінімалізм. Всі механізми EVO (врізний замок, електроніка, батарейки, зчитувач) заховані в дверному полотні, видимою залишається лише ручка. 

Електронний замок SLIM

SLIM – це нова модель, яка зібрала в собі всі кращі характеристики різних систем електронних замків. Її легко можна встановити на будь-які двері, в тому числі фільончасті або вузькопрофільні металопластикові. 

Електронний замок FLAT

Ця модель відрізняється наявністю цифрової клавіатури на лицьовій панелі замку. Тобто крім карти і мобільного додатку гість може також відкривати замок кодом. Модель FLAT дуже популярна серед невеликих апарт-готелів без ресепшена або тільки з денним ресепшеном, а також апартаментів.

Всі перераховані моделі замків є частиною онлайн-системи Omnitec Systems і їх можна комбінувати в одній будівлі. Так, використовуючи електронні замки Omnitec Systems, готель отримує повний контроль над кожним номером і зоною, а також прекрасне доповнення інтер'єру, що підкреслює його неповторність і додає привабливості для гостей.

www.omnitec-systems.com.ua 

Операційне управління готелем з Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.

Підписуйтеся на блог Ribas Hotels Group, щоб бути в курсі трендів ринку гостинності України!