Загальні правила техніки безпеки у готелі під час війни
10 березня 2023
Ракети замість відвідувачів. Війна пошкодила понад 1000 ресторанів, кафе та готелів. Як бізнес їх відновлює і чим може допомогти держава
16 лютого 2023
Як виглядає сучасний туризм
2 лютого 2023
Як змінився готельний сервіс під час війни
25 січня 2023
2022 рік очима Ribas Hotels Group
29 грудня 2022
Як зберегти мотивацію команди в умовах війни
15 грудня 2022
Як відбувається передача готелю керуючій компанії
9 жовтня 2022
Оптимізація сервісного бізнесу під час війни: як вижити?
23 вересня 2022
Кейс готелю Wall Street: 7 років роботи, окупність у 12% річних і стабільний рейтинг 9.5
8 серпня 2022
Як організувати комплексну систему продажів в готелі без російської автоматизованої системи управління
7 травня 2022
Роль керуючої компанії у функціонуванні готелю: кейси Ribas Hotels Group
27 квітня 2022
Ribas Hotels Group виходить на міжнародний ринок: запрошуємо до співпраці європейські керівні компанії
31 березня 2022
Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4
+38 (097) 842-08-34
126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa
+44 77 0018 3859
27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
+44 77 0018 3859