Автор: Андрій Маренчук, виконавчий директор Ribas Hotels Group

У межах повномасштабної війни в країні сервісний бізнес поніс величезні збитки. Так, особливо на її початку люди були зацікавлені лише у збереженні свого життя. Нині паніка дещо спала і в деяких регіонах бізнес почав відновлення. Проте стратегія управління, що працювала до 24 лютого, наразі недієва. Для багатьох компаній найефективнішим і найдоступнішим способом її оновлення є оптимізація бізнес-процесів.

Андрій Маренчук, виконавчий директор Ribas Hotels Group

Головні виклики, що постали перед власниками сервісного бізнесу після початку війни

На фото: готель WOL.121 (Одеса)

Як оптимізувати основні процеси в компанії під час війни?

На фото: готель WOL.121 (Одеса)

На фото: готель WOL.121 (Одеса)

На фото: готель WOL.121 (Одеса)

Чого нині ні в якому разі не можна робити – то це ставити бізнес на паузу й очікувати на кращі часи. Загалом чекати на певну подію – неефективно в сучасних реаліях, де важко щось спрогнозувати. Тому необхідно шукати нові підходи до оптимізації процесів і продовжувати працювати, сплачувати податки та розвивати український бізнес.

Підписуйтесь на наш блог, аби слідкувати за ринком гостинності!