+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Управління

Як штучний інтелект змінює процес найму у сфері гостинності

12 листопада 2024
4 хвилини

В умовах сучасного ринку гостинності швидкість є важливим фактором у наймі персоналу. Світовий досвід показує, що інструменти штучного інтелекту (ШІ) значно полегшують цей процес, надаючи командам з підбору персоналу важливі конкурентні переваги. Згідно з опитуванням Hireology, понад половина (53%) фахівців з кадрів у сфері гостинності вже використовують ШІ для рекрутингу. Проте які саме задачі може закривати ШІ в готельному рекрутингу?

Створення привабливих описів вакансій для залучення найкращих кандидатів

Однією з найпоширеніших задач, у якій ШІ виявився корисним, є створення описів вакансій. Близько третини HR-фахівців відзначають, що ШІ допомагає швидко генерувати ефективні тексти для вакансій, що привертають увагу талановитих кандидатів. Інструменти штучного інтелекту, спеціально розроблені для рекрутингу, дозволяють створювати не лише описи вакансій, але й рекламні повідомлення, публікації у соцмережах, контент для вебсайтів та інші матеріали, що сприяють просуванню вакансій.

Крім цього, ШІ може бути корисним і для автоматизації інших комунікацій з кандидатами, таких як:

  • листи з пропозиціями про роботу;
  • інформація про вигоди та умови праці;
  • документи для адаптації;
  • вітальні електронні листи.

Автоматизація класифікації та відбору даних для прискорення оцінки кандидатів

Контроль над процесом обробки заявок може стати викликом, особливо для великих роботодавців. ШІ, вбудований у сучасні ATS/HRIS-системи, допомагає організовувати, фільтрувати та класифікувати інформацію про кандидатів, що значно спрощує відбір.

Наприклад, ШІ може автоматично виключати кандидатів, які не відповідають мінімальним вимогам, залишаючи тільки найперспективніших. Також ШІ-технології здатні детально аналізувати резюме та заявки, витягуючи з них релевантну інформацію, що полегшує роботу командам з підбору персоналу.

Джерело зображень у статті: Freepik

Підтримка залученості кандидатів за допомогою автоматизованих повідомлень

У кандидатів у сфері гостинності часто є багато можливостей для працевлаштування, тому важливо швидко реагувати на їхні запити. Автоматизація комунікацій дозволяє тримати кандидатів в курсі статусу їхньої заявки, результатів перевірки даних, запланованих співбесід тощо.

Швидкі відповіді та регулярні оновлення не тільки підвищують залученість кандидатів, а й прискорюють процес найму. Наприклад, інструменти ШІ можуть автоматично виявляти помилки або відсутню інформацію у формах і надсилати кандидатам повідомлення з проханням про корекцію.

Проведення ефективних перевірок кандидатів за допомогою інструментів ШІ

Перевірка даних є необхідним кроком для більшості посад у сфері гостинності, але цей процес може сповільнити найм, якщо використовувати застарілі методи. Сучасні провайдери, які інтегрують ШІ в свої процеси, допомагають уникнути затримок.

Зокрема, ШІ може автоматизувати:

  • збір даних та створення звітів для швидкої перевірки;
  • мобільні сповіщення та нагадування для прискорення процесу;
  • виявлення помилок у формах, що затримують перевірку;
  • фільтри для адаптації звітів відповідно до політики компанії та місцевих нормативів.

Світовий досвід показує, що провідні компанії у сфері гостинності все активніше інтегрують ШІ для автоматизації рутинних завдань, відбору кваліфікованих кандидатів та підтримки високої залученості працівників. Це не лише економить час для команд із підбору персоналу, але й допомагає підвищити якість рекрутингу, залучаючи найкращих фахівців і створюючи кращий досвід для кандидатів.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити тенденції ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+44 77 0018 3859

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+44 77 0018 3859