
Так, якщо довірити управління своїм об'єктом професіоналам готельного бізнесу.
У нашому керуванні: бізнес-готелі, SPA-готелі, курортні готелі.
Рівень готелю 3* – 4*.
Номерний фонд від 30 номерів (при віддаленості від міста — від 45 номерів, з конференц-залом).


Професійний менеджмент у сфері гостинності підвищить прибутковість вашого об’єкта за рахунок оптимізації роботи, збільшення завантаження і мінімізації витрат.
- Завантаження готелю: збільшення прибутку
- Управління персоналом: підбір, навчання та адаптація
- Операційне управління рестораном
- Контроль якості надаваних готелем послуг
- Бухгалтерський облік
- Юридична служба
- Постачання готелю
- Підтримка сервісів ПЗ


Централізований відділ бронювання збільшує конверсію продажів і завантаження номерівв середньому на 25-30%, а вартість — на 10-40%.
- Маркетинг: реклама і PR для готелю
- Централізований відділ бронювання
- Корпоративний відділ продажів
- Управління ціною і залежності від завантаження і сезону
- Розробка нових послуг і напрямків для продажу
- Надання регулярної звітності


Розмір прибутку залежить від професійної організації, планування, управління і контролю над фінансами.
- Стратегічне планування
- Бюджетування
- Контроль і оптимізація витрат
- Фінансова звітність
- Аналіз ефективності і результативності об’єкта


Прописаними бізнес-процесами легше керувати. Спрівробітники працюють за встановленими алгоритмами, керівники оцінюють їх за чіткими KPI. Це дозволяє забезпечувати гостей єдиною якістю сервісу
- Стандарти служби reception
- Стандарти роботи єдиної служби бронювання за “Книгою продажів Ribas Hotels Group”
- Стандарти служби організації харчування і напоїв
- Стандарт покоївки
- Стандарт керівника служби готельного господарства
- Відділ контролю якості
- Відділ маркетингу
- Відділ бронювання
- Відділ корпоративних продажів
- Персональний менеджер
- Фінансовий відділ
- Аудит готелю і ресторану
- Розробка стратегії розвитку
- Складання плану дій з управління
- Управління об’єктом
- Поточний контроль ефективності


Результати нашої роботи позитивно відображаються на фінансових показниках об’єктів. Більш красномовного коефіцієнта співпраці не існує.
Також ми беремо на себе зобов’язання, які навряд чи хтось давав вам до цього моменту — звільнити ваш час для більш пріоритетних цілей: сім’ї, саморозвитку, подорожей і багато чого іншого.
Репутація готелів, лояльність гостей, рентабельність інвестицій — це не весь перелік благ, які ви отримуєте, звернувшись до професіоналів готельного бізнесу.
- Готель не приносить бажаного прибутку
- Низький рівень завантаження об’єкта
- Немає можливості підбору і навчання персоналу
- Прагнення приділяти сім’ї та хобі більше часу
- Є пріоритетний бізнес. І готель — непрофільний вид діяльності
- У готелі немає відділу маркетингу і продажів, а конкурентів стає все більше

- Оптимізація роботи готелю
- Збільшення рівня прибутку на 10-35%
- Підвищення основних ключових показників ефективності готелю: завантаження, ADR і RevPAR
- Збільшення рентабельності і скорочення періоду окупності об’єкта до 7 років
- Підвищення рейтингу готелю на Booking.com та інших ОТА
- У вас на 98% більше вільного часу
- Отримання регулярної фінансової звітності, статистики та аналітики
- 30% — збільшення капіталізації бізнесу
- 20% — середнє збільшення лояльності гостей

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6
+38 (097) 842-08-34
126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa
+44 77 0018 3859
Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571
+38 (098) 414-36-67
27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
+44 77 0018 3859