Артур Лупашко про масштабування Ribas Hotels Group, потенціал внутрішнього туризму та амбітні плани на світовий ринок

За 9 років компанія Ribas Hotels Group стала брендом в Україні та отримала позитивну репутацію в готельному бізнесі. Нині компанія керує 28 готелями лише в Україні, готується до проєкту на Балі та веде перемовини з Польщею, Іспанією, Італією та Чорногорією. А також запускає нові формати — від кондоготелів до глемпінгів — та допомагає партнерам зробити так, щоб їхні інвестиції працювали.

Про підхід до роботи Ribas Hotels Group, незайняту нішу для інвестицій та силу особистого бренда в інтерв’ю Forbes Ukraine розповів засновник та гендиректор компанії Артур Лупашко.

«Наша ціль — побудувати світову мережу готелів, наша місія — створювати проєкти, які стануть якорями для нових туристичних напрямків, і дадуть змогу більшій кількості людей відчути якість українського сервісу. З мережею Mandra Glampings так і вийшло — ми відкриваємо глемпінги там, де ніколи не було готелів і не ступала нога туриста», – зазначає Артур Лупашко.

Нині в Україні активно розвивається внутрішній туризм. Спершу пандемія, потім повномасштабна війна виробили в українців звичку подорожувати і відпочивати у своїй країні. Тож для готельного бізнесу це велика перевага і можливість для розвитку. Інвестори готові вкладатися в проєкти в Україні, тим самим залишаюши тут свій капітал.

«Зараз працює сила нашого бренда, завдяки якій девелопери продають нерухомість дорожче і швидше. Наприклад, готельний комплекс у Буковелі Ama Family Resort на 30 котеджів за $15 млн продано за пів року під час війни. Усі забудовники, з якими ми у 2022-му році розпочали реалізацію перших проєктів, цьогоріч придбали ділянки для подальших проєктів. У партнера немає сумнівів — якщо Ribas Hotels Group гарантує дохідність у 13% річних, отже, так і буде», – каже Артур Лупашко.

Також в інтерв’ю Forbes Ukraine гендиректор та засновник Ribas Hotels Group розповів про формат кондоготелів, які стають трендом у дохідній нерухомості в Україні, про формування та важливість особистого бренда та переваги роботи з керівною компанією замість самостійного керування.

Детальніше читайте на Forbes Ukraine.

Підписуйтесь на наш блог, аби не пропустити важливі новини готельного бізнесу!