Керівник PR-відділу керуючої компанії Ribas Hotels Group Галина Череднюк розповіла про основні важелі взаємодії з аудиторією у 2019 році.
Якщо ви керуєте готелем, який вже встиг заслужити лояльність гостей, наступне, що необхідно зробити — аж ніяк не повторення всього, що застосовується, а покращення усієї системи взаємодії. І дуже важливо точно донести це до своєї цільової аудиторії.
Адже, як відомо, скромність — це шлях до невідомості.
Зміцнення рівня довіри гостей, журналістів, цільової аудиторії — усе ще залишається основним завданням просування готелю. Змінюється лише тактика.
Незалежно від того, яким об’єктом ви керуєте чи володієте — скромним готелем або розкішним курортом, поруч з туристичною локацією чи на віддалі від жвавих магістралей, — PR має бути однією з головних турбот. Зайвим буде нагадувати про те, що слід розповсюджувати правдиву і цікаву інформацію. Проте перед тим, як генерувати контент, необхідно визначити унікальну рису готелю: чим він особливий, краще за інші в аналогічному ціновому діапазоні регіону.
На підставі цього і варто формувати головний посил у подальшій комунікації з аудиторією.
«Скромність — це шлях до невідомості»
Наприклад, курорт, який користується популярністю у молодят, може в люксових номерах розмістити ванну у формі серця, камін і кругле ліжко. Фотографії такої обстановки обов’язково мають бути на сайті з детальним описом. Так, такі романтичні деталі досі працюють.
Також можна створити унікальну послугу для свого готелю. Наприклад, уроки верхової їзди, фотосесії з наданням тематичних аксесуарів. Або можна встановити у ванній кімнаті скляну стіну з видом на мальовничий краєвид.
Унікальна особливість вашого готелю має бути ключовим акцентом всієї реклами і PR. Маркетинг готелю вибудовується таким чином, щоб свято дотримуватися принципу: гості охоче приїдуть туди, де зможуть отримати унікальні спогади.
В мережі Ribas Hotels Group вже понад рік функціонує сіті-готель Bortoli. В основі його концепції закладена асоціація з весняним садом. У дизайні та оздобленні використано екоматеріали. Об’єкт яскраво та оригінально зоновано. Цим він відрізняється від більшості міських готелів. Усе просування готелю прописане так, що гість розуміє — приїжджаючи в готель, він отримає яскраву емоцію, яку запам’ятає надовго.
Якщо ви не впевнені у своїй концептуальній ідеї — поговоріть з гостями: запитайте, що їм сподобалось у вас; що, на їх думку, буде краще; попросіть їх написати короткий відгук про ваш готель.
Запропонуйте їм щось особливе для цього: солодкий комплімент від ресторану, квиток на атракціони або підйомник, знижку у спа чи подарункові купони у місцеву пекарню.
Зробіть щось особливе після їх від'їзду. Надішліть гарну листівку. Якщо вони приїхали святкувати річницю або день народження, позначте це у своєму календарі, щоб надіслати теплі вітання наступного року. Або навіть запропонувати їм безкоштовно пожити у вас у день свого свята. У міжсезоння, наприклад, можно надіслати вашим гостям фотографію чудової природи у вашому регіоні.
Переваги PR-технологій
PR зазвичай дешевший за рекламні кампанії. Але вони також можуть працювати у синергії. Для невеликих готелів використання соціальних мереж — гарний спосіб генерувати цільову рекламу, не витрачаючи величезні суми. Просто зробіть яскраві професійні фотографії.
Запропонуйте своїм гостям нагоду отримати безкоштовну ніч, додану до оплачуваного двотижневого проживання, якщо вони виграють щомісячний фотоконкурс на кращу світлину в готелі.
Поговоріть зі співробітниками про цікаві історії і поділіться ними з місцевими ЗМІ. Потім опублікуйте ці матеріали у соціальних мережах відразу після того, як вони будуть оприлюднені, і повторіть публікацію приблизно через місяць. Можливо, слід знову зробити це через шість місяців. Часто люди не бачать весь ваш контент у соціальних мережах через потік інформації у стрічках новин.
Для ефективної роботи PR-спеціаліст вашого готелю повинен врахувати, що:
• У 2019 році спостерігатиметься зменшення популярності традиційних ЗМІ і триватиме зростання бренд-журналістики, як частини контент-маркетинга. Для формування довіри до бренду необхідно створювати і розповсюджувати релевантний контент. PR посяде позицію стратегічного партнера ЗМІ.
• Настав час усвідомити, що зв’язки з громадськістю і стосунки зі ЗМІ — це різні види діяльності. Тому не обмежуйте свою PR-кампанію тільки цим. Намагайтеся спілкуватися з вашою аудиторією напряму.
Репутація — найцінніше, що ви маєте
У сучасному медіа-світі значний відсоток ЗМІ оперує фальшивими новинами. Через це існує певний градус недовіри до інформації. Тому, коли піарщики готують кампанії, контент і навіть прес-релізи, вони мають бути готові до будь-яких потенційних загроз щодо репутації свого бренду.
Важливо бути конкретними, цитуючи джерела, і проявляти підвищену пильність, коли йдеться про цифри і статистику. Не можна давати ЦА привід засумніватися у достовірності інформації, що пропонується вами.
Рекомендації для готелів
- Подивіться на сайти інших готелів у вашому регіоні і на ресурси світових мереж. Ціль: побачити, що працює в них, і надихнутися ідеями, а потім адаптувати їх під ваш готель.
- Не шкодуйте історій і діліться ними у соціальних мережах. Це можуть бути локальні місця для відвідування, щорічні фестивалі, видатні особистості вашого міста/регіону.
- Розкажіть, де найкраще знайти сувеніри ручної роботи, де полюбляють відпочивати місцеві жителі та інші.
- Вкажіть додаткові послуги: SPA, зал для занять спортом, ігрова кімната для дітей або сімейна вечеря.
- Завжди просіть гостей написати відгук і поділитись тим, що їм сподобалось.
PR з вуст у вуста — один з найефективніших способів просування вашого бізнеса.