Розбудова успішного і прибуткового готельного бізнесу вимагає не лише значних фінансових вкладень, але й детально опрацьованої концепції та стратегічного підходу. Онлайн-проєкт KSD & Ribas Hotels Group, розроблений провідними експертами, спрямований на розвиток практичних навичок, необхідних для успішного запуску та ефективного управління готельним бізнесом. Про його основні цілі та стан готельного ринку, а також сферу онлайн-освіти, в інтерв`ю розповіли Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group, а також Олександр Дідик, операційний директор «Київської Школи Девелопменту (KSD).
Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group
Чому ви вирішили створити «Школу готельного бізнесу»? Які конкретні виклики або проблеми в готельній галузі цей проєкт спрямований вирішити?
Головною проблемою у сфері готельного бізнесу є відсутність якісного базового навчання та освітніх програм, спрямованих на підвищення кваліфікації, розширення знань та їх поглиблення з урахуванням сучасних трендів. Ринок готельного бізнесу зазнає значних змін через пандемію та війну, і тому навіть ті знання, які були актуальні 10 років тому, тепер здебільшого неактуальні.
Розуміючи це, ми вирішили створити школу для підвищення рівня знань і культури готельного бізнесу в країні. Також ми хочемо залучити потенційно цікавих людей та партнерів. Акцент робиться на них, оскільки цей курс призначений не лише для готельєрів, а й для маркетологів, концептологів та інвесторів. Ми розуміємо, що якщо наші потенційні партнери будуть знати те, що знаємо ми на тому рівні, який дає ця школа, то нам буде набагато легше комунікувати та співпрацювати з ними.
Які результати для учасників після завершення курсу ви очікуєте?
Після прослуховування лекцій в «Школі готельного бізнесу» учасники будуть:
- Розуміти основні аспекти готельного менеджменту, включаючи фінанси, маркетинг та обслуговування гостей.
- Знати про тенденції та інновації, що впливають на готельну індустрію.
- Вміти планувати, впроваджувати та контролювати готельні проєкти.
- Будувати стратегію запуску готелю для максимізації прибутковості.
- Аналізувати та оцінювати конкурентоспроможність для створення ефективного бізнес-плану.
- Використовувати соціальні медіа, контент-маркетинг та інші інструменти для просування бренду та привернення аудиторії.
Які ви маєте плани щодо розвитку та розширення освітнього проєкту «Школа готельного бізнесу» після завершення першого курсу?
Ми плануємо проводити такий курс двічі на рік. З огляду на те, що сьогодні все швидко змінюється і ми адаптуємося разом із нашими підходами, я впевнений, що кожні пів року нам буде що додати нового в межах школи.
Ми також плануємо розширити цей курс на закордонні ринки, наприклад, адаптувати його для ринку Індонезії, Центральної Азії. У перспективі ми хочемо охопити європейські ринки, запропонувавши курс англійською мовою.
Що змінилось за останні 5 років в готельній сфері?
Якщо говорити про зміни у будівництві готелів, то варто зауважити, що підхід до цього процесу докорінно змінився. Раніше замовниками будівництва частіше були приватні особи, які будували готелі для себе, орієнтуючись на власні вподобання. Сьогодні ж більшість замовлень надходить від забудовників, що вплинуло на підхід до проєктування та будівництва готелів. Забудовники прагнуть створювати проєкти, які будуть цікавими та концептуальними, оскільки їм потрібно продати цю нерухомість.
Котеджне містечко Mandra Morion (Івано-Франківська обл, с. Микуличин).
З огляду на сучасні зміни на етапах концепції, проєктування та будівництва, згодом це точно вплине на менеджмент і сервіс. Виникне велика потреба в керівниках, здатних управляти великими готелями на близько 500 гостей. Оскільки таких керівників наразі небагато, готелі будуть залучати фахівців з інших сфер. Це також створить нові можливості для інновацій у галузі сервісу.
Олександр Дідик, операційний директор «Київської Школи Девелопменту (KSD)
Розкажіть про «Київську Школу Девелопменту». Коли вона була створена та які її основні цілі та цінності?
Наша школа була заснована у 2017 році як Urban Land PM, але з часом ми скоротили назву до ULPM School. Спочатку вона була монобрендовою, пропонуючи лише одну офлайн-програму.
На початку цього року ми провели ребрендинг і тепер називаємося «Київська школа девелопменту». Ми прагнемо змінити девелопмент відповідно до найкращих світових практик, допомагаючи власникам і топменеджерам компаній, а також їх працівникам, створювати якісні будівельні проєкти.
Які можливості відкриває перед сучасним підприємцем участь у безкоштовних проєктах, подібних до «Школи готельного бізнесу»? Чим саме це може збагатити його бізнес-досвід та розвиток?
Найбільша цінність для слухачів наших курсів полягає в тому, що вони отримують унікальну інформацію, яка приходить до них в режимі онлайн з ринку. Будь-які знання мають бути підтверджені фінансовим результатом. Ribas Hotels Group є компанією, яка демонструє постійний позитивний фінансовий результат. Багато інвесторів і девелоперів зараз вступають у партнерство з Ribas Hotels Group, щоб створювати високоякісні та високомаржинальні девелоперські проєкти в цій ніші. Тому ми можемо поділитися не тільки перевіреними гіпотезами, які вже стали практикою, а й підтвердженими фінансовими результатами.
Як ви оцінюєте важливість підтримки таких ініціатив, як «Школа готельного бізнесу?
Наша школа не надає сухої теорії, а саме знання через практичне застосування, яке автори курсу успішно реалізували. За цим успіхом часто стоять значні фінансові та часові витрати на ітерації, вкладення коштів у пошук найкращих рішень і тестування гіпотез. Звісно, такі витрати мають бути конвертовані в гроші, коли ми говоримо про передачу цих знань слухачам.
Програми з унікальною інформацією від Ribas Hotels Group надаються безкоштовно. Слухачі мають можливість отримати найкращі рішення без ризику зробити помилку.
Це унікальна ситуація, особливо на кризовому ринку девелопменту, коли девелопери стикаються з проблемами, спричиненими повномасштабним вторгненням, відсутністю інвестицій та низькою платоспроможністю населення. Безкоштовне надання таких знань є дуже корисним, оскільки успішний бізнес може широко розповсюдити свої унікальні дорогоцінні знання та таким чином підтримати своїх партнерів.
Як на «Київську Школу Девелопменту» впливає те, що її засновник, Ігор Райков, наразі знаходиться на фронті, де захищає нашу державу? Чи спонукало це вас до благодійної діяльності? Якщо так, то якої?
Рішення Ігоря дійсно вплинуло на нашу школу. По-перше, він вирішив долучитися до лав ЗСУ саме в момент, коли школа перебувала на стадії трансформації та масштабування. Ми значно збільшили кількість своїх онлайн-курсів і це призвело до необхідності збільшення кількості персоналу, який забезпечує виконання всіх процесів у школі.
Щодо благодійної діяльності, зі сторінок в соціальних мережах Ігоря Райкова можна побачити, що з самого початку повномасштабного вторгнення він активно долучився до допомоги державі, як фізична особа, так і через школу. Ця допомога продовжується й зараз.
Замість висновків
Створення успішного готельного бізнесу потребує не лише великих інвестицій, а й ретельно продуманої концепції та стратегії. «Школа готельного бізнесу» може стати корисним бекграундом для інвесторів, девелоперів, готельєрів, архітекторів та всіх, хто планує працювати в готельному бізнесі.
Дізнатись докладніше про цей курс можна за посиланням.
Реєстрація безкоштовна: https://my.urbanland.pm/register.
Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в курсі новин ринку гостинності!