Брендинг готелю – це більше, ніж просто вибір назви, логотипу та ціннісної пропозиції. Бренд – це ціла філософія об’єкта, де відображаються закладені в нього цінності. Він висловлює те, хто ви є, все, у що ви вірите, і те, як ви подаєте себе гостям. Також бренд можна охарактеризувати як набір образів сприйняття в уяві постояльця.
Соціальні вигоди
Бренд дає можливість людині бути частиною соціальної групи і цим висловлювати соціальні переваги. Більшості людей потрібно мати власну соціальну нішу. Це може бути сім'я, робочий колектив, друзі та інше. Ця соціальна контрольна точка може впливати на визначення людини і те, яким брендам вона віддає перевагу.
У книзі Девіда Ейкера «20 принципів досягнення успіху» наводиться такий приклад на цю тему: «Hyatt реконструював та оновив свої готелі тривалого перебування з погляду соціальної вигоди. Бренд Hyatt House був орієнтований на надання соціального відчуття та досвіду. У готелі додали великі фойє, пристосування для барбекю у внутрішніх двориках, розвинуті системи, більярдні столи і багатофункціональні майданчики в номерах, все для забезпечення «посиденьок». Крім того, були покращені сніданки та «коктейльні» години, щоб створити більше соціальних можливостей».
Треба зазначити, що соціальна вигода з'являється, коли спільнота, яка рухається брендом, формується навколо способу життя або цінностей людини. Так, у книзі «20 принципів досягнення успіху» наводять приклад кухні Kraft. Цей бренд сформував спільноту навколо ідеї смачної здорової їжі, яку легко приготувати. Це дає певне відчуття приналежності до групи, що розділяє спільні інтереси. І чим більше людей буде залучено до спільноти, тим сильніше у кожного учасника буде виражено почуття приналежності.
Інший вид соціальної вигоди з'являється, коли бренд визначає чи посилається на референтну групу, у якій індивід ідентифікується та цінується. Водночас людина навіть може не бути її частиною чи не приймати у ній активних дій, проте вона зіставляє себе з нею, а отже група стає частиною її життя. У вищезгаданій книзі дають такі приклади: «Ті, хто п'є вино Opus One, можуть бути близькими до знавців цього вина, що забезпечує ідентичність і приналежність, навіть якщо вони нікого не знають особисто. Клієнти кав'ярень Starbuck's можуть говорити: «Коли я ходжу в Starbuck's, то стаю частиною закритого клубу кави та справжніх поціновувачів кав'ярень, навіть якщо не спілкуюся ні з ким». Референтна група може бути бажаним оточенням».
Як створити бренд, який неможливо забути?
Численні чинники сприяють створенню брендингу готелів, що запам'ятовується, і збільшенню доходів від продажів. Одним із них є сполучні елементи. Так, імідж бренда вашого готелю має бути виражений у всьому, що пов'язане з об’єктом. Він включає його назву, логотип, фірмовий шрифт, музику, рекламну кампанію, розсилки, ведення соціальних мереж та багато іншого. Кожен елемент передає зашифрований сигнал. Якщо брендинг вашого готелю буде послідовним та унікальним, більше гостей дізнаються про нього.
Також важливим чинником під час створення бренда є забезпечення WOW-сервісу. Комплексне обслуговування клієнтів – ключ до успіху готелю. Часто брендові об’єкти дарують гостям фірмове печиво, свічки, пляшки вина або солодощі. Наприклад, у готелях Ribas Hotels Group кожному постояльцю дають листа від Артура Лупашка, засновника мережі. Також у номері на гостя чекають приємні сюрпризи у вигляді напису на дзеркалі з приємними побажаннями чи солодощами. Варто зазначити, що готелі, які виявляють уважність до клієнтів, окупають витрати на їхнє залучення та формують лояльність аудиторії.
Переваги брендування готелів
Можна сказати, що кожен готель просто потребує наявності бренда, оскільки він:
- Створює канал прибутків. Кожен готель повинен мати обличчя. Брендинг готелю найчастіше і є його обличчям, яке приваблює обрану цільову аудиторію. Створення фірмового стилю – це, мабуть, один із найефективніших способів поширення інформації про вашу компанію. До того ж чим переконливіша історія вашого бренда, тим більша ймовірність, що вона вплине на рішення аудиторії вибирати вас.
- Формує репутацію. Зазвичай гості вважають за краще зв'язуватися з надійними та шановними компаніями, а не з маловідомими. Також людям властиво приписувати оточуючим речам людські, особистісні характеристики і так формувати асоціативний ряд. При виборі того чи іншого готельного продукту гість віддасть перевагу тому, який, на його думку, відповідає необхідним запитам і подобається йому візуально.
Чому франшиза від Ribas Hotels Group?
Франшиза від Ribas Hotels Group – це надійний спосіб швидко розпочати рентабельний бізнес. У цьому випадку накопичений досвід компанії працює на вас. Ми пропонуємо використовувати один із наших брендів або створити для вас індивідуальний проєкт.
До того ж цей варіант підійде і для діючих об'єктів. Ми впровадимо перевірені стандарти роботи у об'єкт, що функціонує, і збільшимо його завантаження. Франшиза від Ribas Hotels Group – це гарантований прибуток.
Що входить до ціни паушального внеску:
- підключення готелю до ключових каналів з продажу та маркетингу;
- посібник із запуску та ведення бізнесу;
- використання бізнес-процесів;
- створення сайту;
- архітектурний ескіз;
- консультації з юридичних питань;
- послуги пускової команди;
- допомога у підборі приміщення;
- розробка товару;
- персональний менеджер;
- підбір і навчання персоналу;
- бізнес-план;
- фірмовий стиль.
Операційне управління готелем з Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.
Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в курсі подій, що відбуваються на ринку гостинності!