Автор: Юлія Косенко, операційна директорка Ribas Hotels Group
У світі гостинності конкуренція надзвичайно висока, і володіння готелем вимагає від власників не лише естетичного оформлення та комфортного розташування, а й стратегічного управління для досягнення успіху. Однією з ключових стратегій, що має величезний позитивний вплив на ефективність та рентабельність готелю, є співпраця з керівною компанією. Наявність досвідченої готельної керівної компанії може перетворити звичайний об’єкт у високотехнологічний та стратегічний бізнес. Розгляньмо деякі ключові переваги, які власники готелів отримують завдяки участі в проєкті керівної компанії.
Можливість стратегічного розвитку
Керівна компанія дає змогу готелям ефективно функціонувати на різних рівнях. Тобто в її обов'язки входить розробка стратегій, операційна діяльність, контроль і багато інших аспектів.
Наприклад, власник готелю не завжди може дозволити собі фінансового директора, який би виконував не лише обов'язки бухгалтера. А у тих, хто може собі це дозволити, не завжди є достатній бюджет для залучення генерального менеджера, який має потрібний рівень компетентності для досягнення стратегічних цілей.
Крім того, керуючи готелем власноруч, власник не може ефективно організувати відділ навчання, особливо якщо номерний фонд об’єкта становить всього 50-70 номерів. Це стосується й інших ключових аспектів, таких як маркетинг, продажі та PR.
Наявність позитивного іміджу
Фактично, коли заходить керівна компанія, у неї є велика база гостей, що знайомі з нею. В тому числі на готель під керуванням працюють відділи PR і маркетингу, які вона використовує для свого просування. Іншими словами, завдяки високому рівню довіри до керівної компанії покращується репутація об'єкта, яким вона керує.
Збільшення вартості розміщення
Наявність керівної компанії завжди впливає на ціну розміщення в готелі. Так, з огляду на більший спектр послуг, які закриває керівна компанія, збільшується і ціна.
Наша компанія після початку керування готелями завжди змінює середню ціну за ніч. До прикладу, у WOL.07 by Ribas в Буковелі вартість 1 ночі до нашого керування становила близько 2000 гривень. Коли ми зайшли в проєкт, вона стала 4000 гривень.
На фото: апарт-готель WOL.07 by Ribas
Також ми формуємо додаткові послуги, що впливають на ціноутворення. Є приклади, коли додаткові послуги готелю приносили прибуток. Це може бути ресторан. У готелі Helios by Ribas від дохідної частини ресторану спостерігалося зростання на 50%.
Можливість не займатися мікроменеджментом
Перспектива уникнути мікроменеджменту відкриває для власника готелю можливість просто насолоджуватися бізнесом. Він володіє готелем, отримує звіти і має команду, що постійно знаходиться на зв'язку.
Керівна компанія Ribas Hotels Group, яка керує мережею готелів, надає власникам закладів ряд суттєвих переваг, що сприяє більш ефективному та прибутковому куруванню готелем. Перейдемо до розгляду особливостей нашого підходу.
Секрети керування готелями від Ribas Hotels Group
У своїй роботі ми прагнемо до особливого підходу до клієнтів. Збереження зв'язку з гостями та партнерами – важлива задача, і для нас це не просто обов'язок, а справжня місія. І її можна умовно об’єднати у трикутник, на який ми орієнтуємось: партнери (власники бізнесу), наші гості, наша команда.
Щодо безпосередньо наших інструментів задоволення потреб партнерів і гостей – розглянемо їх нижче:
- Чат-боти. Наприклад, чат-бот, який ми використовуємо для наших партнерів, де вони можуть побачити всю інформацію, яка для них є важливою. Вони це можуть побачити за день, тиждень, місяць, і тримати руку на пульсі, що в них відбувається у готелі. Дуже важливо – тримати цей зв`язок.
- Відділ турботи про гостей. У нас є відділ турботи про гостей, що обдзвонює їх і розробляє всі можливі способи зворотного зв'язку. Наприклад, наш чат-бот автоматично надсилає повідомлення гостям після заселення, запитує про їхні побажання та забезпечує зручний спосіб зворотного зв'язку.
- Відділ навчання. У нас є внутрішні тренери в цьому відділі, які закріплені за регіонами, а також керівник відділу, і вони працюють над тим, щоб змінювати стандарти, додавати чек-листи і подібне.
- Турбота. Ми даруємо печиво і пишемо лист від руки, коли гості їдуть. Ми аналізуємо потреби людей. Наприклад, нещодавно додали в комплектацію номерів одного з готелів у Буковелі крем для рук і бальзам для губ.
- Фокус на змінах. Те, що ми змінюємо в готелі, є виключно нашою відповідальністю, тому в нас є професійний комплектатор номерів, а також плани з реновації кожного об'єкта. Ми знаємо як він має виглядати у короткостроковій та довгостроковій перспективі.
Наша команда Ribas Hotels Group прагне до постійних змін та вдосконалень, тому ставить собі питання: «Чому це так, а не інакше?». І цей фокус на постійних покращеннях є ключовим елементом нашого успіху як керівної компанії. Ми віримо в те, що наші зміни – це наш результат, і тому зосереджуємося на деталях, та вдосконалюємо кожен аспект обслуговування. Ми робимо наші готелі особливими для гостей.
Починати співпрацю краще до будівництва
Ми впевнені, що найважливіше в проєкті – технологія. Якщо її буде порушено, то витратна частина може бути дуже великою. Так, на етапі проєктування можна зробити багато чого зайвого або не врахувати щось дуже важливе.
Щоб збудувати готель, необхідно завчасно розуміти як він буде працювати. Потрібно розробити концепцію, портрет гостя, а також передбачити конкретні елементи, такі як розміри номерів, кількість кімнат, додаткові послуги, наявність службових кімнат, організацію руху гостей і співробітників тощо. Тож необхідно передбачити керування якістю готелю.
На фото: готель DIDUKH Eco-Hotel & SPA
Навіть при проєктуванні службових зон важливо чітко визначити їх розміщення, розділяючи їх від гостьових зон. Помилки в розташуванні, наприклад, обладнання опалення серед гостьової зони, можуть впливати на логістику та операційні процеси, збільшуючи витрати і потребу в більшій кількості персоналу. Важливо ретельно враховувати всі аспекти, починаючи від кількості ліфтів і закінчуючи розміром службових приміщень. Неправильно підібрані рішення можуть призвести до додаткових витрат на перероблення у майбутньому.
Розробляючи концепцію та проєкт готелю, варто звертатися до досвідченої команди, яка може оптимально розрахувати операційні та технічні аспекти, і надалі керувати доходом готелю. Заходячи в проєкт як керівна компанія з самого початку, ми маємо можливість створити готель, який не лише ефективно працює, але й відповідає потребам гостей.
Наша компанія має багаторічний досвід у керуванні готелями і нині працює з проєктами в Україні та світі. Наразі у портфелі Ribas Hotels Group 28 готелів у керуванні та 26 на стадії проєктування та будування.
Докладніше про послугу Операційне керування готельно-ресторанним бізнесом читайте за посиланням. Співпраця в розробці девелоперських проєктів.
Операційне керування готелем з Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.
Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити оновлення на ринку гостинності!