СУП в особах - Артур Лупашко, засновник і гендиректор Ribas Hotels Group
Число членів СУП зростає щодня. І хорошу динаміку в цьому процесі демонструє саме Одеський регіон. Продовжуємо знайомити вас ближче з людьми, які гордо несуть звання підприємця. Сьогодні герой проекту «СУП в особах» — генеральний директор керуючої компанії Ribas Hotels Group Артур Лупашко.
Про старт
Все почалося з того, що 2012 року мене запросили оптимізувати роботу на базі відпочинку в Затоці. В результаті діяльності команди, яку я зібрав, вдалося досягти прибутку вперше за 7 років функціонування об'єкта. Через два роки ми запустили власний апарт-готель в центрі Одеси. Він став першим об’єктом в мережі Ribas Hotels Group.
Протягом наступних років я інвестував кошти в автоматизацію робочих процесів, навчання персоналу і побудову системної керуючої компанії. За роки існування в операційне управління та ексклюзивне бронювання компанії перейшло 25 об’єктів у різних регіонах України.
Чому до нас звертаються власники?
Готельний бізнес — це пасив. Всі інвестори стикаються зі складностями цього бізнесу — зокрема, з відтоком кадрів, у зв’язку з чим постійно доводиться навчати персонал. А гості не стукотять у двері самі, тому потрібно робити продумані маркетингові кроки.
При цьому, як правило, всі наші власники мають основний бізнес. І він страждає через те, що «нова дитина» займає багато часу, адже готельний бізнес непередбачуваний. Наше головне завдання — зняти непрофільну діяльність з власника.
Про цінність компанії
Кожний готель нашої мережі є особливим. У великому готелі вищої категорії і невеликому апарт-готелі подають однаково смачні сніданки. Однаково якісно прибирають в молодіжному хостелі і в статусному бізнес-готелі. У всіх наших об’єктах персонал єдиний в тому, що інтереси, бажання і потреби гостя завжди у пріоритеті.
Головна мета компанії — якомога більше задоволених гостей. За цим стоїть багато векторів:
- залучення інвестицій в туристичну сферу регіонів;
- покращення рівня сервісу у всіх областях, де розташовані наші готелі;
- проектування, будівництво якісних об’єктів з дотриманням найвищих стандартів якості;
- операційне і стратегічне управління об’єктами різного рівня;
- охоплення об’єктами компанії всіх регіонів країни;
- вихід на всеукраїнський і міжнародний ринки HoReCa.
Підхід до сервіса
Секрет успішної роботи величезного механізму, звичайно, прихований від сторонніх очей. За лаштунками кипить багаторівнева робота всієї керуючої компанії Ribas Hotels Group. Це складна система, яка формується з департаментів, регламентів і стандартів, які визначають рамки і межі взаємодії усіх шестерень системи; з культури і цінностей, що забезпечують добросовісне, щире сервісне виконання стандартів. Це, на мій погляд, ідеальний механізм, замкнений виключно на людях, які завдяки кожному нашому гостю проявляють свої кращі особисті і професійні якості.
Аби бути впевненому в тому, що сервіс наших готелів є високопрофесійним, ми створили спеціальний відділ піклування про гостей. Його ціль — запобігати неприємним ситуаціям з відвідувачами. Один з таких інструментів — «таємний гість». Раз на місяць готелі групи відвідують «таємні гості», які перевіряють кваліфікацію персоналу.
Згідно з інструкцією, вони імітують різні ситуації, наприклад, замовляють о другій ночі їжу в номер або забирають з міні-бару напої і запевняють на рецепції, що нічого не брали. Завдання співробітника — професійно вийти з ситуації.
Сьогодні в головному офісі Ribas Hotels Group у низький підготовчий сезон працюють 50 осіб, в активний сезон їх буде понад сто. Якщо враховувати готелі, це понад 1,5 тис. осіб у піковий період. Загалом з кожним роком відчуваємо позитивні зміни у кадровому питанні. Відсоток повернення співробітників порівняно з позаминулим роком збільшився на 38%. І це не може не тішити. За прогнозами нашого HR-відділу, поточного року на об’єкти влітку повернеться близько 67% сезонного лінійного персоналу.
Про те, що надихає
Я вірю у «магію ранку». Саме вранці маю більше енергії, тому намагаюся на цей час призначати всі свої зустрічі. Проте рано чи пізно кожен з нас стикається з повною втратою мотивації. В такі моменти я перемикаю думки зі складних життєвих обставин на великі мрії, які дають силу рухатися далі. Мрія перетворює проблеми на швидкоплинні труднощі, які я вирішую або змінюю своє ставлення до них.
В різні періоди життя мене надихають різні видатні особи. На світанку Ribas Group мене надихав Ізадор Шарп — засновник мережі готелів Four Seasons.
Ще мій батько завжди був і залишається для мене героєм. Світла пам’ять про нього спонукає щоденно йти до своїх цілей і досягати їх, щоб з гордістю носити його прізвище.
А ще надихає нове оточення. Я беру активну участь у бізнес-спільнотах і соціальних ініціативах. Головна мета такої позиції — вбирати краще від оточення і заряджати себе енергією. За останні декілька років я познайомився з сотнями неймовірних людей, чимало з яких стали для мене прикладом.
Про членство у СУП
Впевнений, що сила — в єднанні. Саме тому вступ компанії Ribas Hotels Group у Спілку українських підприємців вважаю важливим кроком у розвитку потужної платформи для ведення успішного бізнесу в Україні.
Про нові проекти і плани
Зараз в Буковелі будується новий готель на 45 номерів — це той випадок, коли власник довірився нам на 100%. Ми самі обрали місце, дизайн, самі побудуємо і керуватимемо ним. Це перший об’єкт, який ми назвали своїм брендом з прив’язкою до локації — «Ribas Bukovel».
Я напевно знаю, що колись відкрию готель з видом на Central Park, який матиме назву Ribas NYC.