Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group, разом із бізнес-партнером Сергієм Боєвим у новому відео на своєму YouTube-каналі розповіли про створення франшизи глемпінгів і поділилися історією свого успішного кейсу Mandra. Як стати франчайзером, на що потрібно звернути увагу, як обрати локацію та скільки потрібно грошей для створення глемпінгу — дивіться у випуску.
Cеред питань, які розкрито у відео:
- Історія створення глемпінгів Mandra.
- Портрет ідеального франчайзі.
- Особливості Mandra Lavandiia.
- Швидка окупність глемпінгів.
- Головна біль для інвестора.
- Різниця між активною та пасивною франчайзі.
- Які є тренди у глемпінгах?
- Відкриття Mandra Hills.
- Особливості нового Mandra Petrykor.
- З чого складається франшиза глемпінгів Mandra.
- Як стати франчайзером?
- Співпраця після першого внеску.
- Активна франшиза.
- Найкраща локація для глемпінгів.
Відео: Що болить франчайзі? Окупність глемпінгів. болі інвестора, особливості франчайзі
Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати новини готельного ринку!