Автор: Юлія Боднар, провідний інвестиційний експерт Ribas Invest

Сучасні інвестори в нерухомість, що вели бізнес у східних та південних регіонах, нині віддають перевагу розміщенню своїх коштів у західній та центральній частинах нашої країни.

Це варіант для тих, хто прагне інвестувати та отримувати прибуток саме в Україні, а не за кордоном. Такі інвестиції сприяють створенню робочих місць та сплаті податків, що додатково підтримує економіку.

Чому інвестори обирають апарт-готелі?

Є багато різних варіантів інвестування у нерухомість. Але апарт-готелі – це більше ніж інвестування, це нерухомість + бізнес "під ключ". Зокрема, є декілька основних аргументів, які наводять експерти ринку на користь апарт-готелів:

Структура попиту на апарт-готелі

Порівнюючи з періодом до 24 лютого 2022 року, попит на нерухомість на заході країни значно збільшився. Це зумовлено тим, що до повномасштабної війни він був рівномірно розподілений: люди інвестували у квартири в Одесі з видом на море, або в центрі Києва з метою подальшої здачі в оренду. Тепер ситуація зазнала змін через ракетні обстріли та загальну невизначеність на ринку.

Зокрема, Карпати виявилися популярними серед інвесторів на початку війни через їхню близькість до кордону, а також екологічність та відносну безпечність району. Інвестори не обмежувалися лише апарт-готелями, але й купували квартири в таких містах на заході, як Івано-Франківськ, Львів, Луцьк, де попит на житло збільшувався майже вдвічі. Це свідчить про довіру до цих регіонів та загалом про інвестиційну привабливість регіону.

Що впливає на ціноутворення?

Вартість апартаментів формується завдяки низці зовнішніх чинників. Одним з них є пропозиція на ринку. Нині основний інтерес гостя зосереджений на наявності та різноманітності інфраструктури.

Вже не лише самі будинки або багатоквартирні апартаменти цікавлять гостей, але й наявність басейну, SPA-центру, ресторану, дитячої зони. Забудовники часто вказують, що у їхніх проєктах 50% становить номерний фонд, а інші 50% – інфраструктура.

Це свідчить про те, що задоволення гостя вже важко досягти просто комфортними умовами проживання. Щоб його здивувати, потрібно пропонувати щось унікальне, а саме розвинуту та привабливу інфраструктуру і професійний сервіс.

Другим ключовим фактором є локація. Важливо, щоб вона була зручною, частіше - центральною. Розвиток інфраструктури здебільшого спостерігається навколо популярних туристичних центрів, наприклад, Буковелю, який стає епіцентром подій та залучає відвідувачів в усі об’єкти, що розташовані в гірськолижному курорті.

Продовження читайте на сайті «Економічна правда».

Детальніше за посиланням про інвестиції в готельну нерухомість.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити експертні матеріали від наших професіоналів!