«Фонд державного майна України», що володіє київський готелем «Україна», виставив його на аукціон. Компанія Ribas Hotels Group спільно з агенціями «Великі історії» та SPIV, а також із дизайн-студією TEMO hotel design вирішила запропонувати своє бачення оновлення готелю. Цей проєкт показує не лише те, як можна реконструювати будівлю, але й як надати їй новий сенс, що відображає історію міста та дух українського народу.

Чому саме готель «Україна»?

Готель «Україна» довгий час був символом столиці, і зараз цей символ потребує відновлення. У контексті сучасних викликів важливо зберегти не лише архітектурну спадщину, але й наповнити її новим змістом, який відповідає цінностям незалежної України. Ribas Hotels Group взяли на себе сміливість переосмислити, яким має бути головний готель країни, і разом з партнерами розробила концепцію, що поєднує гостинність з історичною пам’яттю.

Спільно з агентством «Великі історії» було проведено серію глибинних інтерв'ю з різними респондентами, включаючи киян, істориків, бізнесменів та лідерів думок, щоб дослідити сучасне сприйняття готелю «Україна» і його роль в образі Києва. На основі цього дослідження команда агенції SPIV створила креативну концепцію, яка визначає необхідну інфраструктуру та сервіси для оновлення готелю, щоб він став готельною візитною карткою міста. Після цього команда дизайн-студії ТЕМО hotel design під керівництвом архітекторки Тетяни Морозової розробила архітектурну концепцію готелю.

«Сильні концепції будуються на інсайтах від реальних людей. Щоб їх знайти, ми запитували у респондентів про досвід, емоції та персональні історії, які повʼязані з обʼєктом дослідження. Нам вдалося підтвердити гіпотезу, що готель не відображає його центральної ролі в місті: «Зараз готель "Україна" — це сіра будівля без сенсів — сказала одна з респонденток. Тож ми глибоко занурилися в пошук ідей, філософії і образів Києва. Почули кожного опитуваного, і це лягло в круту концепцію готелю "Україна"», — прокоментувала Аліна Щербина, засновниця та головний стратег PR-агенції «Великі історії».

«Відповідальність у проєкті з назвою "Готель "Україна" важко переоцінити. Неймовірно цікаво було створювати концепцію, з огляду на суперечливий образ будівлі, з повагою відноситись до історії, бути у цьому відвертими, відобразити любов до Києва у всій його різноманітності та знайти способи транслювати цінності незалежної України через бренд і продукт. Готель "Україна" стане тим, хто допоможе майбутнім гостям зануритись у любов до сучасного Києва, водночас розуміючи контекст, у якому наша країна будувалась», — розповіла співзасновниця Олександра Ільяшенко, Spiv.studio.

Поєднання функцій готелю та культурного центру в новій концепції

Підготовлена концепція передбачає значні зміни в інфраструктурі готелю. Окрім звичайних готельних послуг, команда Ribas Hotels Group пропонує створити культурний центр, присвячений історії боротьби за свободу в Україні. Цей центр стане інтерактивним та сучасним місцем, де відвідувачі зможуть зануритися в історію Майдану Незалежності та подій, які формували сучасну українську державність.

Враховуючи інтервʼю респондентів, історію місця та розташування готелю, концептуально основною цільовою аудиторією готелю можуть стати іноземні делегації та туристи. З цього боку місія готелю — не тільки розповісти іноземним гостям про боротьбу за незалежність та війну, а ще й занурити їх в нашу історію, закохати в Україну та показати автентичність нашої культури.

Культурний центр стає точкою дотику до української культури як для українців, так і для іноземців. Згідно концепції такий центр передбачає постійну та змінні експозиції.

Референс вигляду експозиції культурного центру. Фото з Venice Biennale 2021. Джерело: https://arquitecturaviva.com/

«Ми розраховуємо, що оновлений готель «Україна» стане важливим культурним та туристичним об’єктом, який буде приваблювати як українських, так і іноземних гостей. Його трансформація — це має бути не просто реконструкція будівлі, а й інвестиція в майбутнє України, яка буде приносити плоди як для інвесторів, так і для суспільства загалом», — зауважив Артур Лупашко, засновник групи компаній Ribas Hotels Group.

Особливості концепції

Дизайн-студія TEMO презентувала візуалізації, що показують, як можуть виглядати номери головного готелю країни. Так, оновлений готель «Україна» може поєднувати в собі лагідну розкіш з найсучаснішими технологіями. Використання високоякісних матеріалів, увага до ергономіки та озеленення як символ розквіту може чудово доповнити концепцію готелю.

Візуалізація номеру

Готель «Україна» має потенціал до відновлення своєї слави головного готелю Києва з вдалою концепцією та оновленими меседжами.

«Головний готель країни»: наша команда назвала цей проєкт саме так. Проєкт про кожного сучасного українця. Проєкт про цінності і сенси. Проєкт про ініціативу і небайдужість.

Робота над концепцією полетіла з космічною швидкістю у повній синергіі, коли в одному з інтервʼю ми почули слово «віче». Що бачив Майдан? Що бачив готель? Що він має показати своїм гостям?

Віче. Це було. Це є. Це буде. Це Україна. І ми покажемо її світу саме такою», — резюмувала Ірина Маріна, керівник проєктів Ribas Hotels Group.

Докладніше про проєкт за посиланням: https://www.instagram.com/ukraine.hotel.

Довідка

Ribas Hotels Group — це міжнародна керівна компанія повного циклу з 10-річним досвідом, флагманською послугою якої є керування готелями. В її портфелі — 55 готелів в керуванні та будівництві в Україні та за кордоном.

«Великі історії» — бутікова PR-агенція, заснована Аліною Щербиною. Компанія займається проведенням глибинних досліджень аудиторії, створенням та реалізацією комунікаційних стратегій для бізнесів та персональних брендів.

SPIV.studio — студія стратегічного маркетингу, що створює продуктові концепції, бренд-стратегії та фірмову айдентику для нових компаній та бізнесів, що розвиваються. За останні 4 роки створила концепції для 20+ готелів в Україні і на міжнародному ринку.

TEMO hotel design — це дизайн-студія, яка спеціалізується на створенні архітектури та дизайну готельних комплексів. Основна місія студії — за допомогою дизайну наповнювати готель сенсами та створювати емоції гостей. За останні два роки команда спроєктувала 10+ проєктів готелів в Україні та світі. Команда, яка працювала над проєктом: Тетяна Морозова, Олена Афанасенко, Владислав Гаврюшин.

Підписуйтесь на наш блог, щоб бути в контексті новин ринку гостинності!