Ми попросили співробітників керуючої компанії Ribas Hotels Group поділитися звичками, яких вони набули з початку роботи в компанії.
На тих, хто дочитає, чекає бонус — жартівливі варіанти звичок від наших співробітників.
ПЕТРО СТОЯНОВ, керівник тендерного комітету компанії
Постійно самовдосконалюватися.
Звучить розлого, але маю на увазі, що намагаюсь не пропускати книги, статті, тематичні івенти, пов’язані зі сферою діяльності компанії.
Як виникла звичка.
Я прийшов у колектив, в якому співробітники постійно і за будь-якої нагоди розвивають свої навички і нагромаджують знання. І компанія цьому всіляко сприяє: оплачує тренінги, закуповує нові книги, проводить навчання. Це чудова мотивація.
Планувати свій день. Та аналізувати результати після його закінчення. Найкраще займатися плануванням наступного дня ввечері. А вранці просто пробігти очима те, що написав, і впевнено входити у новий день.
Як виникла звичка.
Щодня кількість завдань і цілей зростала.
Для того, щоб вони не породжували хаос, я взявся планувати їх за пріоритетністю. Звісно, протягом дня з’являються термінові завдання, але планування та аналіз допомагають уникнути критичних ситуацій.
ГАЛИНА ЧЕРЕДНЮК, керівник PR-відділу
Доводити до кінця те, що розпочали .
Моя бабуся весь час каже: «Доведіть усе до кінця, бо нічого не вийде!» На мій погляд, вона напророкувала систему Бітрікс.
Як виникла звичка.
Прийшовши у компанію, я стала працювати у програмі Бітрікс24, в якій поставлені завдання необхідно виконувати у встановлений термін, інакше показники ефективності твоєї роботи зменшуються. Звісно, з Бітріксом можна домовитися і перенести дедлайни, але через деякий час це вже не потрібно, бо виникає звичка виконувати все чітко, швидко, не відкладаючи на потім.
ІНГА АЛЕКСЄЄВА, менеджер з бронювання
Завжди казати по телефону «Доброго дня» з усмішкою на обличчі.
Замість банального «Алло» вітаюсь і кажу з усмішкою, тому що співрозмовник завжди відчуває відтінки настрою в голосі. Намагаюсь до кінця і уважно вислухати співрозмовника, не перебиваючи.
Як виникла звичка.
З першого дня роботи менеджери з бронювання Ribas Hotels Group проходять навчання. Цикл лекцій і практикумів містить рекомендації, як потрібно розмовляти з потенційним гостем. Одна з порад — усміхатися під час розмови. В такому випадку голос набуває доброзичливого емоційного забарвлення, і це приваблює співрозмовника.
ХРИСТИНА ВІЄР, контент-фахівець PR-відділу
Диктофон в режимі non stop.
В моєму телефоні ярлик диктофону виведений на головний екран, щоб можна було миттєво його увімкнути.
Як виникла звичка.
Я давно помітила, що люди, в яких беруть інтерв’ю у формальних умовах — в кабінеті, наприклад, — відчувають певну напругу. Це не завжди позитивно впливає на результат розмови. А ось під час прогулянки містом або об’єктами, бесіди у кафе або навіть на офісній кухні вони розслабляються, і розмова відбувається у комфортному для них форматі. Як наслідок, журналіст знаходить безліч цікавих деталей, які було би важко надбати у стінах кабінету.
Щоранку пити воду натщесерце.
Наш з вами мозок на 73% складається з води. Щоранку він трішки зневоднений, і відновити водний баланс допомагає склянка води натщесерце.
Як виникла звичка.
Генеральний директор Артур Лупашко поділився зі співробітниками книгою «Мозок: стислий порадник» авторства Д. Л’юїса та А. Вебстера. Там і були опубліковані корисні поради, які допомагають влаштувати своєрідний фітнес для мозку.
Виходити за межі офісу.
Те, що треба більше рухатися і періодично змінювати умови протягом дня, більше дихати повітрям — не є таємницею ні для кого. Це приводить в тонус м’язи тіла і здійснює кисневе підживлення для сірої речовини головного мозку.
Як виникла звичка.
Керівництво Ribas Hotels Group заохочує таку короткострокову зміну умов через те, що вона обов’язкове призведе до «другого дихання».
ЄВГЕНІЯ ДЕХТЯРЕНКО, керівник HR-відділу
Лояльно ставитися до людей.
Це не дуже вписується у формат звички, але все ж терпиме ставлення до помилок і поведінки деяких людей потрібно виховувати в собі.
Як виникла звичка.
Компанія постійно зростає. Тому пошуки кваліфікованих фахівців з різних сфер ніколи не припиняються. У нашій базі є близько 92 000 анкет, щоденно ми зустрічаємось з людьми і працюємо з новими резюме. Часто трапляється, що інформація, зазначена в анкеті. не відповідає дійсності. Або людина не приходить вчасно, не виконує тестове завдання, обіцяє стати до роботи у понеділок і зникає. Є ще безліч випадків, коли люди підводять, але ми вчимося бути лояльними і продовжувати вірити в них.
ВІКТОРІЯ ПАНЧЕНКО, копірайтер відділу маркетингу.
Вичитувати усі тексти на своєму шляху: на роботі, в дорозі, вдома, у друзів. У листах, повідомленнях, постах, смс-ках.
Як виникла звичка.
Кількість статей, заміток і перекладів, які я виробляю з початку роботи в компанії, збільшилась у декілька разів. Тому робота з текстом на будь-яких носіях і в будь-яких місцях триває постійно.
Бути мобільною.
Зібратися за п’ять хвилин? Легко. Я та людина, у якій в сумці завжди запасні туфлі, костюм, фотоапарат, їжа і портативна зарядка від телефона.
Як виникла звичка.
До моїх обов’язків входить не тільки написання і переклад текстів. Іноді я допомагаю в організації зйомок, беру в них участь як модель або сама здійснюю репортажну зйомку. Тому завжди треба бути готовою до того, щоб зірватися і поїхати на один з об’єктів.
БОНУС: жартівливі варіанти змін, які з’явились з приходом у Ribas Ноtels Group:
- почав молитися (зазвичай перед звіркою)
- почала уві сні пропонувати готелі для відпочинку
- почала ділитися їжею або підгодовувати колег вітамінами
- розвинув шосте відчуття
- опанував акторське мистецтво
- відклав особисте життя до кінця сезону
- став красенем, тому що посада зобов’язує