В світі є сотні типів мандрівників - поціновувачі комфортного відпочинку, корпоранти, сімейні, групові, бекпекери*...

За прогнозами скептиків, найбільш вразливою групою в сенсі подорожей стануть бізнес-туристи, так як роботодавці вже суттєво скоротили статті витрат на відрядження. Проте топ-менеджмент і бізнесмени першої ланки через це не подорожуватимуть менше по робочих справах. Більш того, протягом цього року очікується загальне зростання витрат на бізнес-подорожі на 7%. Звісно, слід володіти знанням, як залучити клієнтів у готель.

З динамічним розвитком технологій і підвищенням рівня комфорту склалася ситуація, в якій навіть ділові туристи очікують від готельєрів легкого, швидкого і в той же час приголомшливого обслуговування.

Чому готелям варто залучати бізнес-туристів?

Залучення бізнес-мандрівників дозволить збільшити заповнюваність готелю, особливо в цей непростий час.

Крім того, за інформацією USA Today, 80 відсотків гостей таких топ-готелів, як Marriott і Hilton - саме корпоративні клієнти.

Більшість бізнес-туристів обирають готелі, де можна провести корпоративні переговори і ділові зустрічі сам на сам. Разом з тим, поряд з наданням гостям таких можливостей на постійній основі та на високому рівні, цей аспект індустрії дозволяє збільшити заповнюваність готелів, запропонувати вишукане меню та інші послуги, які відображають індивідуальний стиль таких мандрівників.

Крім того, це залучає нових гостей і збільшує число постійних відвідувачів готелю.

Отже, пропонуємо 7 способів, як залучити корпоративних клієнтів у готель:

Спеціальні тарифи та антистресовий пакет

Частина роботи людей бізнесу - відрядження. Зрозуміло, що вони хочуть відчути позитивні емоції, зупинившись в готелі. Також трапляються випадки, коли підприємці пролонгують перебування в готелі через незаплановані зустрічі або за особистими обставинами.

При напруженому робочому графіку навантаження у вигляді ділових зустрічей і подорожей може викликати стрес і відчуття розбитості. Тому, якщо ви шукаєте засіб, як знайти клієнтів в готель - з’ясуйте основні критерії, за якими вони оберуть ваш готель з багатьох інших.

Цей сегмент бізнес-аудиторії завжди звертає увагу на корпоративні тарифи з можливостями для відпочинку. У багатьох великих готелях або мережах запроваджено так званий антистресовий пакет. Він може містити:

Цей спосіб дозволяє перетворити робоче відрядження на подорож без стресу.

Будьте на видноті

З огляду на сьогоденне інтенсивне використання інтернету соціальні медіа мають підвищений попит не тільки у поціновувачів комфортного відпочинку, але й у бізнес-мандрівників.

Вони використовують соцмережі для того, щоб перебувати на зв’язку з експертами, щоб бути в курсі тенденцій в бізнесі і вчасно дізнатись, що роблять їхні конкуренти.

Отже, інформацію про готелі вони шукають у YouTube, Facebook, Instagram, LinkedIn та на інших ресурсах. Спілкуйтесь з ними на платформах, на яких вони знаходяться.

Переваги електронної пошти

Корпоранти здебільшого активно використовують електронну пошту. Це хіба не єдина категорія мандрівників, з якими просто необхідно взаємодіяти за допомогою email-розсилки. Візьміть за правило надсилати їм листи до їх прибуття до готелю, після заселення та після від’їзду. Це допоможе готельєру чудово взаємодіяти з гостями та інформувати їх про основні та додаткові послуги готелю, про рекламні акції, що проводяться.

Повідомте їх про ділові форуми і виставки, які відбуваються в регіоні. Навіть можна порекомендувати локації, де гості зможуть розслабитися після напруженого робочого дня.

Зазвичай підприємці приїздять з приводу справ. Отже, ваш лист, відправлений гостям до їх прибуття, познайомить з переліком послуг, які допомагають мандрівникам працювати продуктивно та ефективно. Наприклад: “Ви хотіли бі орендувати мітинг-рум? Зарезервувати столик в ресторані?” і т.д.

В той же час листи, надіслані гостям після від'їзду, слід орієнтувати на їх конкретні потреби — такі, як пропозиція спеціальних бізнес-пакетів і знижок, що вони зможуть використати під час наступних візитів. Як бачимо, в цьому випадку запит “Як залучити в готель корпоративних клієнтів?” вирішується доволі логічно. Просто слід дати їм той набір корисних речей.

Трансфер

Згідно з дослідженнями, понад 45% туристів позитивно оцінюють можливість трансфер-сервісу. Перша і найбільш своєчасна на даному етапі послуга для гостей — доставка в готель з аеропорту чи з залізничного вокзалу. Очікування таксі або подорож у громадському транспорті можуть розчарувати ділових туристів.

Іноземні фахівці індустрії гостинності створили спеціальний майже термін, який означає щільний зв’язок бізнесу і дозвілля — Bleisure = Business (бізнес) + Leisure (дозвілля). Отже, якщо ви зможете перетворити перебування гостей у вашому готелі в той самий bleisure, — то вони повертатимуться до вашого готелю знов і знов, щоб повторити свій позитивний споживчий досвід.

Використовуйте нагоду справити на корпорантів гарне враження - запропонуйте їм зручний і безпроблемний переїзд з аеропорту (а згодом - з готелю у потрібне їм місце). Це найкращий спосіб створити доброзичливу атмосферу для гостей у готелі.

Швидкий check in/-out

Для ділових мандрівників час — найважливіша річ у їх професії (втім, і в нашому бізнесі теж!). От чому вони завжди надають перевагу готелям, де усі процедури відбуваються швидко і легко.

Отже, дуже важливим фактором залучення ділових туристів у готель є прискорення процесу поселення та виїзду. Відсутність паперової тяганини під час реєстрації та від’їзду дозволяє уникнути непорозумінь та економить час. Сьогодні дуже затребуваними, особливо серед мандрівників-міленіалів, є готельні термінали та інтернет-портали для реєстрації гостей.

Здорове харчування и grab and go

Бізнес-туристи працюють багато годин під час подорожей, тому в них зазвичай немає часу на вибір їжі, що пропонується в готелях.

Навпаки — вони діють за принципом grab and go (схопив і побіг). А ось тут важливо перевести їх з категорії “побіг” в категорію “залишився в готелі”. Якщо в готелі наявне меню, яке сподобається гостю, він не буде намагатися харчуватися десь за його межами. Навпаки, він намагатиметься навіть якісь ділові зустрічі проводити в ресторані готелю.

Для цієї категорії ЦА дуже важливо залишатися енергійними та підтягнутим під час поїздки. Тому вам треба подбати про те, щоб у меню були безглютенові та веганські страви. Гості також цінують доступність здорової їжі у вигляді тостів, пластівців, йогуртів та фруктів.

Програми лояльності

Готелі запускають програми лояльності не тільки для збільшення продажів у готелі, але й для залучення гостей. Такі програми допоможуть підвищити вартість бренду та покращити репутацію у ніші. У поєднанні з іншими перевагами (зокрема, наявність групи готелів) можуть залучити бізнес-туристів в готель і зберегти цих клієнтів, пропонуючи те, що їм подобається - наприклад, безкоштовні ночі в готелі або проживання зі знижкою.

Гості також цінують кроки, які роблять подорожі менш клопіткими — безкоштовні трансфери, напої за рахунок готелю і спа-послуги зі знижкою.

Такі програми — не тільки найкращий спосіб залучити корпоративних клієнтів, але й нагода створити клієнтську базу. Щоб згодом забезпечити гостям персоналізований сервіс.

Щоб правильно обслуговувати бізнес-мандрівників, важливо сконцентруватися на зручності, ефективності і технологічності. Такі гості не тільки приведуть до ваших дверей нових клієнтів, висловивши усні рекомендації таі залишивши гарні відгуки. Вони також допоможуть залучити в готель аудиторію іншого типу навіть в період низької сезонної активності туристів.

Маркетингове просування готелів з Ribas Hotels Group. Детальніше за посиланням.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити актуальні тенденції ринку гостинності!