Міжнародна керівна компанія Ribas Hotels Group презентувала нове глибинне дослідження ринку Індонезії – «Дослідження ринку прибуткової нерухомості Індонезії. Мануал для девелоперів: аналітика ринку, економіка проєктів, прогнози розвитку».

Інформація, яка міститься у дослідженні

Коротка характеристика Індонезії. Індонезія – 4 країна за чисельністю населення з найбільшої економікою в Південно-Східній Азії, займає 16 місце в світі за розміром ВВП.

Протягом останнього десятиліття туристичний сектор Індонезії постійно зростає. Туризм забезпечив надходження іноземної валюти від міжнародних подорожувальників, залучення інвестицій та капіталу в пов’язані з туризмом бізнеси. Галузі туризму сукупно привносять в економіку країни $70-80 млрд. щорічно, що становить ~ 7% в структурі ВВП.

Туризм Індонезії та острова Балі. Найбільшою популярністю у туристів користуються готелі 3* = 35,04% та готелі 4* = 33,3%, а серед некласифікованих – готелі на 11-24 номери = 34,2% та > 40 номерів = 29,55%.

Загальна кількість іноземних туристів на острові Балі у 2023 році дорівнює 5 232 751, зростання туристичного потоку за рік 140%.

У 2024 році очікувана кількість туристів складає 7 000 000 осіб.

Характеристика попиту та показники ефективності готельного бізнесу. Більше 50% туристичних ночей в Індонезії припадає на 4 провінції: Балі, Західна Ява, Джакарта, Східна Ява. Балі є безумовним лідером за кількістю проданих номерів в Індонезії (забезпечує зайнятість для 13,632 млн. номеро-ночівель щорічно або ~ 16,38% загального попиту).

Конкуренція на ринку готельної нерухомості Індонезії. Найбільш затребувані у туристів на Балі - готелі 5* = 35,17% (в середньому за рік 3,728 млн. номеро-ночей) та готелі 4* = 33,74% (або 3,576 млн. номеро-ночей). Готелі категорії 1* (1,4% або 0,149 млн. ночівель) та 2* (7,0% або 0,742 млн. ночівель) майже не користуються попитом. Українські девелопери будують на Балі апарт-готелі, комплекси вілл а також таунхауси.

Зауважимо, очікується, що в 2024 році в Індонезії буде встановлений новий рекорд за рівнем туризму, а позитивна динаміка зростання чисельності міжнародних туристів в країну продовжиться також і в наступні роки.

Переваги дослідження ринку від Ribas Hotels Group

Глибинна аналітика ринку – це цінний інструмент для власників будівельних компаній, які прагнуть розширити свою діяльність на Балі та Індонезії в цілому. Дослідження допоможе вам зрозуміти потреби клієнтів, оцінити конкуренцію, виявити нові можливості та знизити ризики.

Більше інформації ви знайдете у дослідженні за посиланням. Ribas Hotels Group готова відповісти на всі ваші запитання та надати додаткову інформацію про можливості партнерства.

Для українських забудовників Ribas Hotels Group готова надати комплексну підтримку виходу на ринок Індонезії і о. Балі від моменту вибору ідеальної ділянки до повного продажу апартаментів і запуску готелю. Для отримання покрокового мануалу та дорожної карти реалізації девелоперського проєкту пишіть нам на e-mail для співпраці: [email protected].