+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Новини

10 звичок для продуктивної роботи від співробітників Ribas Hotels Group

9 липня 2018
6 хвилин

Ми попросили співробітників керуючої компанії Ribas Hotels Group поділитися звичками, яких вони набули з початку роботи в компанії.

На тих, хто дочитає, чекає бонус — жартівливі варіанти звичок від наших співробітників.

Постійно самовдосконалюватися.

Звучить розлого, але маю на увазі, що намагаюсь не пропускати книги, статті, тематичні івенти, пов’язані зі сферою діяльності компанії.

Як виникла звичка.

Я прийшов у колектив, в якому співробітники постійно і за будь-якої нагоди розвивають свої навички і нагромаджують знання. І компанія цьому всіляко сприяє: оплачує тренінги, закуповує нові книги, проводить навчання. Це чудова мотивація.

Планувати свій день. Та аналізувати результати після його закінчення. Найкраще займатися плануванням наступного дня ввечері. А вранці просто пробігти очима те, що написав, і впевнено входити у новий день.

Як виникла звичка.

Щодня кількість завдань і цілей зростала.

Для того, щоб вони не породжували хаос, я взявся планувати їх за пріоритетністю. Звісно, протягом дня з’являються термінові завдання, але планування та аналіз допомагають уникнути критичних ситуацій.

ГАЛИНА ЧЕРЕДНЮК, керівник PR-відділу

Доводити до кінця те, що розпочали .

Моя бабуся весь час каже: «Доведіть усе до кінця, бо нічого не вийде!» На мій погляд, вона напророкувала систему Бітрікс.

Як виникла звичка.

Прийшовши у компанію, я стала працювати у програмі Бітрікс24, в якій поставлені завдання необхідно виконувати у встановлений термін, інакше показники ефективності твоєї роботи зменшуються. Звісно, з Бітріксом можна домовитися і перенести дедлайни, але через деякий час це вже не потрібно, бо виникає звичка виконувати все чітко, швидко, не відкладаючи на потім.

ІНГА АЛЕКСЄЄВА, менеджер з бронювання

Завжди казати по телефону «Доброго дня» з усмішкою на обличчі.

Замість банального «Алло» вітаюсь і кажу з усмішкою, тому що співрозмовник завжди відчуває відтінки настрою в голосі. Намагаюсь до кінця і уважно вислухати співрозмовника, не перебиваючи.

Як виникла звичка.

З першого дня роботи менеджери з бронювання Ribas Hotels Group проходять навчання. Цикл лекцій і практикумів містить рекомендації, як потрібно розмовляти з потенційним гостем. Одна з порад — усміхатися під час розмови. В такому випадку голос набуває доброзичливого емоційного забарвлення, і це приваблює співрозмовника.

ХРИСТИНА ВІЄР, контент-фахівець PR-відділу

Диктофон в режимі non stop.

В моєму телефоні ярлик диктофону виведений на головний екран, щоб можна було миттєво його увімкнути.

Як виникла звичка.

Я давно помітила, що люди, в яких беруть інтерв’ю у формальних умовах — в кабінеті, наприклад, — відчувають певну напругу. Це не завжди позитивно впливає на результат розмови. А ось під час прогулянки містом або об’єктами, бесіди у кафе або навіть на офісній кухні вони розслабляються, і розмова відбувається у комфортному для них форматі. Як наслідок, журналіст знаходить безліч цікавих деталей, які було би важко надбати у стінах кабінету.

Щоранку пити воду натщесерце.

Наш з вами мозок на 73% складається з води. Щоранку він трішки зневоднений, і відновити водний баланс допомагає склянка води натщесерце.

Як виникла звичка.

Генеральний директор Артур Лупашко поділився зі співробітниками книгою «Мозок: стислий порадник» авторства Д. Л’юїса та А. Вебстера. Там і були опубліковані корисні поради, які допомагають влаштувати своєрідний фітнес для мозку.

Виходити за межі офісу.

Те, що треба більше рухатися і періодично змінювати умови протягом дня, більше дихати повітрям — не є таємницею ні для кого. Це приводить в тонус м’язи тіла і здійснює кисневе підживлення для сірої речовини головного мозку.

Як виникла звичка.

<pв>

Керівництво Ribas Hotels Group заохочує таку короткострокову зміну умов через те, що вона обов’язкове призведе до «другого дихання».

ЄВГЕНІЯ ДЕХТЯРЕНКО, керівник HR-відділу

Лояльно ставитися до людей.

Це не дуже вписується у формат звички, але все ж терпиме ставлення до помилок і поведінки деяких людей потрібно виховувати в собі.

Як виникла звичка.

Компанія постійно зростає. Тому пошуки кваліфікованих фахівців з різних сфер ніколи не припиняються. У нашій базі є близько 92 000 анкет, щоденно ми зустрічаємось з людьми і працюємо з новими резюме. Часто трапляється, що інформація, зазначена в анкеті. не відповідає дійсності. Або людина не приходить вчасно, не виконує тестове завдання, обіцяє стати до роботи у понеділок і зникає. Є ще безліч випадків, коли люди підводять, але ми вчимося бути лояльними і продовжувати вірити в них.

ВІКТОРІЯ ПАНЧЕНКО, копірайтер відділу маркетингу.

Вичитувати усі тексти на своєму шляху: на роботі, в дорозі, вдома, у друзів. У листах, повідомленнях, постах, смс-ках.

Як виникла звичка.

Кількість статей, заміток і перекладів, які я виробляю з початку роботи в компанії, збільшилась у декілька разів. Тому робота з текстом на будь-яких носіях і в будь-яких місцях триває постійно.

Бути мобільною.

Зібратися за п’ять хвилин? Легко. Я та людина, у якій в сумці завжди запасні туфлі, костюм, фотоапарат, їжа і портативна зарядка від телефона.

Як виникла звичка.

До моїх обов’язків входить не тільки написання і переклад текстів. Іноді я допомагаю в організації зйомок, беру в них участь як модель або сама здійснюю репортажну зйомку. Тому завжди треба бути готовою до того, щоб зірватися і поїхати на один з об’єктів.

БОНУС: жартівливі варіанти змін, які з’явились з приходом у Ribas Ноtels Group:

Бесіду вела Христина Вієр

</pв>

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+44 77 0018 3859

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+44 77 0018 3859