В цілому, девелопмент готелів можна описати за допомогою 5 етапів запуску проєкту. Кожен із них має особливе значення в житті об'єкта. Таким чином, можна виділити бізнес- і архітектурне проєктування, вирішення питань землі для забудови, безпосередньо будівництво, запуск проєкту та подальше управління готелем.

Можливі такі життєві шляхи девелопменту:

Розглянемо перший варіант.

1. Бізнес-проєктування

Це головний етап кожного проєкту. Саме тоді розробляється

Вартість цього етапу становить від 0.2% до 0.5% від загальної суми проєкту та не може бути меншою ніж 5000 у.о. Помилка на цій фазі коштуватиме всіх грошей, витрачених на проєкт, якщо буде обрано неліквідний чи низькорентабельний формат готелю або невдалу ділянку під забудову.

2. Архітектурне проєктування

Цей етап передбачає розробку зовнішнього вигляду будівлі, формування оточення, продумування функціонального призначення всіх приміщень. Архітектори розробляють креслення, де вказують всю необхідну інформацію. Цей етап передбачає:

Вартість цього етапу становить від 1% до 5% від загальної суми готелю. Ціна архітектурного проєкту стартує від 10 у.о./м2 і досягає 100-150 у.о/м2 у відомих брендових компаній.

Найважливіше, що варто враховувати при архітектурному проєктуванні – грамотне співвідношення номерного фонду, громадських просторів і технічних приміщень. Даний підхід забезпечує готелю 70% успіху. Останні 30% в дизайні доповнюються візуальними деталями.

3. Будівництво та оформлення документації

Будівельні роботи та оздоблення готелю виконуються з урахуванням концепції бізнесу та архітектурного плану. Даний етап передбачає:

Вартість основного етапу становить до 90% від загальної суми проєкту. Будівництво готелю стартує від 500 у.о./м2 (будиночки з легких конструкцій, євробруса) і може досягати в Україні до 10 000 у.о./м2.

4. Запуск проєкту

Цей етап передбачає фінальну перевірку всіх служб об'єкта, проведення необхідних розрахунків та просування готелю до його відкриття. Тоді йде робота над:

Вартість цього етапу становить від 1% до 3% від загальної суми проєкту.

Як правило, на практиці мережі готелів Ribas Hotels Group підготовчі роботи стартують мінімум за 6 місяців. Такий завчасний старт дозволяє відпрацювати всі бізнес-процеси та після відкриття заповнити готель гостями з першого дня роботи.

5. Подальший розвиток об'єкта

Цей етап девелопменту готелю не обов'язковий для готельного оператора, який може керувати своїми об'єктами сам, проте поодиноким місцям розміщення або новим брендам професійне управління може допомогти з вирішенням безлічі турбот і збільшити прибутковість.

Якщо Ви хочете побудувати готель, девелопмент якого є для Вас новим процесом, слід звернутися до професіоналів, здатних виконати якісний консалтинг і девелопмент готелю будь-якої складності. Однак перед тим, як довірити свій проєкт в руки фахівців, слід вивчити досвід компанії та її репутацію на ринку.

Переваги співпраці з Ribas Hotels Group при розробці девелоперських проєктів. Детальніше за посиланням.

Все про готельну нерухомість – у нашому блозі. Підписуйтесь!