Текст: Яна Кузнецова, СЕО Ribas Invest

Стаття опублікована на сайті 44.ua

Інвестори все частіше обирають придбати м2 в апарт-готелі та котеджних містечках замість купівлі квартири. Це пов`язано з тим, що комерційна нерухомість є дорожчою та більш інвестиційно привабливою ніж житлова. Зазвичай вартості таким об`єктам додає розташування, адже вони розміщені в туристичних локаціях, що розвиваються.

Крім того, до готельної нерухомості є вимоги: це інфраструктура, сервіс, сучасний ремонт, єдина концепція. Так, купуючи апартамент або котедж у прибутковому комплексі, інвестор отримує частку в бізнесі, яка завжди буде більш цінною, ніж квартира, якою він займається самостійно.

Апарт-готель – це готова бізнес-концепція, єдиний об’єкт, що працює, і, найголовніше, безпека, оскільки прибуток виплачується за принципом рівномірного розподілу коштів усім інвесторам, пропорційно до куплених квадратних метрів. Відповідно, у всіх інвесторів рівні умови.

Визначтесь із запитом

Під час вибору об`єкта для інвестицій потрібно насамперед враховувати те, що ви хочете отримати від цього об’єкта. Є два типи інвесторів.

Перший тип – це той, хто розглядає прибуткову нерухомість суто як інструмент для отримання прибутку і не планує там відпочивати. Дохід у такому випадку він може отримати двома шляхами – з отримання дивідендів від здачі комплексу або перепродажу. Так, в останньому варіанті інвестор придбає нерхухомість на ранньому етапі будівництва та купує за більш вигідною ціною, щоб перепродати на етапі здорожчання. У таких випадках його насамперед буде цікавити вартість та актуальна площа для перепродажу.

Другий тип інвестора – це той, хто хоче інвестувати у проєкт та отримувати всі переваги, які він дає. У такому випадку вкладник поєднує два своїх запити: відпочинок і отримання прибутку. Ця стаття саме для нього.

Візуалізація: апарт-готель Melis (с. Яблуниця)

На що звертати увагу під час вибору об’єкта?

Коли мова йде про інвестування в готельний бізнес, необхідно розглядати різні аспекти, що впливають на успішність проєкту. Поговоримо про найбільш вагомі з них.

Візуалізація: апарт-готель Melis (с. Яблуниця)

Підбірка важливих запитань, які варто обговорити з готельним оператором перед інвестуванням

Усе починається з правильних запитань, і вони є важливою частиною співпраці з готельним оператором перед інвестуванням. Серед найважливіших і основних з них є такі:

Розподіл зон відповідальності

Зазвичай керівні компанії пропонують комфортну взаємодію для інвестора – готовий бізнес «під ключ» з повною свободою від операційного керування.

Під час такої співпраці на інвестора працює ціла команда: фінансовий, юридичний, а також відділ бронювання, операційного та стратегічного управління.

До прикладу, ми пропонуємо інвесторам контролювати поточний фінансовий стан за допомогою чат-боту, а також розробляємо мобільний додаток. Там є звітність, особистий менеджер, який відповідає на всі запитання. Це дає інвестору змогу розраховувати на прозорість та повне операційне керування комплексом, можливість слідкувати за станом, грошообігом, оптимізацією, стратегічним управлінням.

У співпраці з керівною компанією інвестору залишається лише перевіряти поточний фінансовий стан за допомогою обраного формату комунікації, використовувати свої безкоштовні дні на відпочинок, а також погоджувати можливі дії щодо ремонту та амортизації, які не приймаються без його затвердження, оскільки це його приватна власність.

Інвестування в прибуткову нерухомість, як і в інші ніші, потребує наявності базових знань про ринок. Лише розібравшись у наявній пропозиції ви зможете правильно обрати об’єкт і керівну компанію. Звертайте увагу на репутацію забудовника і готельного оператора, ставте правильні запитання, а також не забувайте проаналізувати проєкт з погляду туриста. Задайте собі чесне запитання чи обрали б ви цей апарт-готель чи котеджне містчеко для свого відпочинку. Ваша уважність та обґрунтовані рішення допоможуть вам забезпечити вигідну інвестицію в готельну нерухомість.

Детальніше за посиланням про інвестиції в готельну нерухомість.

Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропускати статті експертів Ribas Hotels Group!