+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Опитування та прогноз літнього відпочинку в Україні 2025 рік
Отримати повну версію
Управління

Пʼять правил комунікації із співробітниками

12 лютого 2025

Стаття опублікована у виданні «Економічна правда». Авторка: Юлія Косенко, CEO Ribas Hotels Management

 

У наш час комунікація – це не просто передавання інформації, це ядро ефективної взаємодії всередині команди. Те, як керівник спілкується з командою, прямо впливає на загальний результат роботи компанії. Однак ефективна комунікація – це мистецтво, яке потребує постійного вдосконалення.

Я виділила п’ять головних принципів, до яких я прийшла за 20 років роботи в готельному бізнесі і які щодня використовую в спілкуванні з командою.

  1. Лідерство – це про любов.

Для мене лідерство – це насамперед любов до справи та команди. Це означає не просто «керувати», а бути включеним у процес, цінувати внесок кожного і створювати атмосферу, у якій люди хочуть працювати та розвиватися.

Коли всередині команди є щира зацікавленість і підтримка, формується залученість. Люди не просто виконують свої посадові обов’язки, а відчувають себе частиною чогось більшого. Такий підхід веде до іншого рівня взаємодії.

  1. Комунікація через цілі.

Для мене важливо не просто делегувати завдання, а спілкуватися, виходячи із спільного бачення цілей. Адже коли команда розуміє не лише «що» потрібно зробити, а й «чому», мотивація зростає природно.

Я не підтримую підхід, коли люди працюють лише за чіткими короткостроковими інструкціями. Якщо людині потрібні лише завдання у форматі “зроби це”, то, найімовірніше, у нас не збіжаться очікування. Я завжди намагаюся надихати команду глобальною метою, щоб кожен відчував свою роль у спільному успіху.

  1. Домовлятися, а не диктувати.

Нове покоління високо цінує свободу. Проте свобода без відповідальності – це хаос, тому я будую комунікацію як процес спільного ухвалення рішень. У нас є спільна мета, але кожен може обрати, як він буде до неї йти. Я даю максимум автономії і водночас допомагаю відчувати відповідальність за свої рішення.

  1. Комунікація через сильні сторони.

Один з ключових принципів – акцент на сильних сторонах людей. Усі ми різні і в кожного є природні таланти. Я підтримую ідею з книги «Атомні звички»: «Важко працюй над тим, що тобі дається легко».

Тобто якщо людині щось вдається добре, варто розвивати саме цю навичку. Завдання керівника – зрозуміти, у чому сильні сторони кожного члена команди, і правильно розподіляти завдання відповідно до цього.

Продовження читайте у виданні «Економічна правда» за посиланням.

 

Підписуйтесь на наш блог, щоб слідкувати за новинами ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Ференца Ліста 4

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+44 77 0018 3859

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+44 77 0018 3859