+38 (097) 842 08 34
ПН-ПТ з 9:00 до 17:00
UA
RU EN
Послуги
Девелопмент
Співпраця в розробці девелоперських проєктів
Керування готелем
Для власників всіх видів готельних об'єктів
Купівля та продаж
Для власників готельних об'єктів
Маркетинг і бронювання
Для посилення продажів готелю
Check-up готелю
Комплексна діагностика вашого бізнесу
Напрямки
Інвестиції в Україні
Від 10 000$ у прибуткову готельну нерухомість
Мережа готелів
Занурюйся у магію подорожей разом з Ribas Hotels
Інвестиції за кордоном
Готельний бізнес у Азії та Європі
Книга “Більше ніж сервіс”
Книга, яка переверне ваше уявлення про сервіс
Дизайн готелів
Розробка інтер’єру готелів
Про нас Об’єкти Аналітика Блог Контакти
UA
RU EN
Управління

Пʼять правил комунікації із співробітниками

12 лютого 2025

Стаття опублікована у виданні «Економічна правда». Авторка: Юлія Косенко, CEO Ribas Hotels Management

 

У наш час комунікація – це не просто передавання інформації, це ядро ефективної взаємодії всередині команди. Те, як керівник спілкується з командою, прямо впливає на загальний результат роботи компанії. Однак ефективна комунікація – це мистецтво, яке потребує постійного вдосконалення.

Я виділила п’ять головних принципів, до яких я прийшла за 20 років роботи в готельному бізнесі і які щодня використовую в спілкуванні з командою.

  1. Лідерство – це про любов.

Для мене лідерство – це насамперед любов до справи та команди. Це означає не просто «керувати», а бути включеним у процес, цінувати внесок кожного і створювати атмосферу, у якій люди хочуть працювати та розвиватися.

Коли всередині команди є щира зацікавленість і підтримка, формується залученість. Люди не просто виконують свої посадові обов’язки, а відчувають себе частиною чогось більшого. Такий підхід веде до іншого рівня взаємодії.

  1. Комунікація через цілі.

Для мене важливо не просто делегувати завдання, а спілкуватися, виходячи із спільного бачення цілей. Адже коли команда розуміє не лише «що» потрібно зробити, а й «чому», мотивація зростає природно.

Я не підтримую підхід, коли люди працюють лише за чіткими короткостроковими інструкціями. Якщо людині потрібні лише завдання у форматі “зроби це”, то, найімовірніше, у нас не збіжаться очікування. Я завжди намагаюся надихати команду глобальною метою, щоб кожен відчував свою роль у спільному успіху.

  1. Домовлятися, а не диктувати.

Нове покоління високо цінує свободу. Проте свобода без відповідальності – це хаос, тому я будую комунікацію як процес спільного ухвалення рішень. У нас є спільна мета, але кожен може обрати, як він буде до неї йти. Я даю максимум автономії і водночас допомагаю відчувати відповідальність за свої рішення.

  1. Комунікація через сильні сторони.

Один з ключових принципів – акцент на сильних сторонах людей. Усі ми різні і в кожного є природні таланти. Я підтримую ідею з книги «Атомні звички»: «Важко працюй над тим, що тобі дається легко».

Тобто якщо людині щось вдається добре, варто розвивати саме цю навичку. Завдання керівника – зрозуміти, у чому сильні сторони кожного члена команди, і правильно розподіляти завдання відповідно до цього.

Продовження читайте у виданні «Економічна правда» за посиланням.

 

Підписуйтесь на наш блог, щоб слідкувати за новинами ринку гостинності!

Поділитись
Зв’яжіться з нами
Помилка заповнення
Україна

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6

+38 (097) 842-08-34

Польща

126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa

+447488817906

Балі

Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571

+38 (098) 414-36-67

Велика Британія

27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX

+447488817906