Будівництво або реконструкцію готелю варто починати з розробки бізнес-плану та концепції. Це два вирішальних документи, що допоможуть уникнути багатьох підводних каменів, оцінити ефективність проєкту та забезпечити його окупність.
1
Перед тим, як відкрити готель, необхідно досліджувати ринок, на який готель виходитиме за такими пунктами — ціна, конкуренція, попит та пропозиція, сезонні коливання, рівень держрегулювання, перспективи розвитку послуг об'єктів розміщення.
Особливо важливо детально вивчити конкуренцію, щоб розуміти, скільки поряд перебуває готельних об'єктів, на яких гостей вони розраховані, яка у них концепція і т.д.
2
Серед туристів найбільш популярними форматами гостинності є:
3
В архітектурному ескізі готелю детально описується планування площ об'єкта — номерного фонду, транзитних зон, технічних приміщень, ліфтів та сходів для персоналу та гостей. Якщо будівля вже зведена, обговорюються та вносяться до бізнес-плану готелю необхідні перепланування.
Залежно від концепції об'єкта та його територіального розміщення може виникнути потреба додати деякі додаткові функціональні одиниці. Наприклад, коворкінги, ресторани або банкетні зали.
Архітектурний ескіз слід замовляти у бюро або компаній, які мають багатий досвід у проєктуванні об'єктів HoReCa. Це зумовлено тим, що об'єкт гостинності функціонує за іншими принципами й стандартами, ніж будь-яка інша нерухомість.
4
Розмір інвестиційного вкладення окремо взятого проєкту розраховується на стадії створення загального кошторису. До уваги беруть багато факторів, пов'язаних з об'єктом — місце розміщення, наближеність до курортів або бізнес-центрів, пасажиропотоки, конкурентна частка на ринку та багато іншого.
5
До фінансової моделі входить:
6
Залежно від формату об'єкта гостинності необхідно найняти персонал. За рекомендацією Всесвітньої туристичної організації кількість працівників варіюється за такою схемою:
Ми маємо більше 6 років досвіду в проєктуванні та управлінні готелем і цей досвід працює на вас.
Розробляємо бізнес-план високої точності, що дає можливість гарантувати завантаження та прибутковість готелю.
Допомагаємо впровадити бізнес-процеси та надаємо маркетингову підтримку.
Несемо відповідальність за якість проєкту, відповідність його бізнес-плану та виконання термінів.
Залишити заявку
Чудово!
Дякуємо за ваше звернення.