Як організувати комплексну систему продажів в готелі без російської автоматизованої системи управління

7 травня 2022
Роль керуючої компанії у функціонуванні готелю: кейси Ribas Hotels Group

27 квітня 2022
Ribas Hotels Group виходить на міжнародний ринок: запрошуємо до співпраці європейські керівні компанії

31 березня 2022
Шукають маркетологів, PR-менеджерів та інших: у Ribas Hotels Group відкрили вакансії для українців, які вимушено переїхали до Європи

28 березня 2022
Чому зірковість важлива? Кейс Ribas Rooms Lutsk

9 лютого 2022
Особливості корпоративної культури Ribas Hotels Group

31 січня 2022
Чому готелю потрібний бренд?

29 січня 2022
Рік змін: яким був 2021 рік для Ribas Hotels Group

31 грудня 2021
Spa медичний готель: огляд розвитку готельного комплексу. Ribs Rooms в Edem Resort Medical & SPA

28 грудня 2021
Ribas Hotels Group запустить мобільний додаток «Ribas Інвестор»

20 грудня 2021
Ribas Hotels Group підписала угоду про технічний супровід та управління дохідним котеджним містечком «АГАТ Резорт & SPA»

16 грудня 2021
Організація бізнес-процесів у готелі та їх роль у збільшенні прибутку

16 грудня 2021

Одеса, пр. Лесі Українки, 25
Київ, Майдан Незалежності, 2
Львів, вул. Д. Данилишина, 6
+38 (097) 842-08-34
126, Marszalkowska Centre,Marszałkowska 134, 00-008 Warszawa
+447488817906
Jl. Raya Sanggingan No. 89, Ubud, Kedewatan, Kec. Gianyar, Kabupaten Gianyar, Bali 80571
+38 (098) 414-36-67
27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
+447488817906